Erilaiset perheet 4.12.
Olen hyvinkin suvaitsevainen. Nyt nieleskelen kyllä hieman..
Kommentit (269)
Voi vittu, mietin vaan koko ajan, että mistä tommonen johtuu. Ja vielä jotain suhteen ulkopuolisia tyttöystäviäkin, joiden kanssa ihan vuosipäiviä vietetään :D. Jotain rajaa nyt.
Anteeks nyt, mutta hyi.
Tää voittaa erikoisuudessaan hihhuli-Erkin kotisynnytyksen.
Mielenkiinnolla katselen ja yritän ymmärtää, mutta täytyy myöntää, ettei kyllä ihan mene jakeluun. Minusta ei tuohon olisi, eipä sillä, minusta ei olisi edes avoimeen suhteeseen, mutta että ihan romanttisella tasolla pitäisi puoliso jakaa! Saa olla hyvin vahva itsetunto ja luottamus, että tuon saa toimimaan.
Jotenkin kuitenkin särähti, kun mies sanoi, ettei voisi jakaa naisiaan toisen miehen kanssa.
On siinä jätkällä pokkaa olla mustasukkanen naisille toisista miehistä ja sen takia ne on kielletty.
Mä en ehdi katsoa! Kommentoikaa vähän :)
Kukin haluamallaan tavalla. Silti tuo on jotenkin ironista, että tuo Marko saa tapailla ketä haluaa, mutta sallii naisilleen vain naisystäviä mustasukkaisuutensa takia.
Ei kai tolla miehellä oo vielä akkoja noitten kahen lisäkskin??
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:29"]
Noilla naisilla on Markon lisäksi vielä erikseen omat tyttöystävät. Ei ole tästä maailmasta tuo porukka.
[/quote]Jos katsoo maailmaa suppeasti.
Ai että on parempi et homot panee samaa sukupuolta kuin että elää moniavioisessa suhteessa :D mihinkäs se suvaitsevaisuus on kadonnut? :D ite olen henk.koht. Molempia vastaani
En minäkään tätä tajua. Luulin että polyamoria on sitä että usemmalla ihmisellä on suhde keskenään, tässähän vain miehellä on kaksi naista, joilla ei ole keskenään suhdetta. Näiden naisten tyttöystävät mainitaan vaan sivulauseessa eli en laske sitä polyamoriaan kuuluvaksi asiaksi, vaan "normaaliksi" sivusuhteeksi.
Pöyristytti, että Marko oli kehottanut Jaanaa puhumaan Johannalle, jos hänen kanssaan (siis Markon) on ongelmia. Eli ukko pesee kätensä vielä siitäkin että selvittäisi omat riitansa.
Lapsiparat oppivat että voi pitää montaa naista. Saattavat kokea yllätyksen kun huomaavat ettei kovin moni sitä sulata.
Hah! Vielä tuon miehen kaverit sanoo tuon miehen tähtäävän kaikessa tasapuolisuuteen! Ei ihan täsmää sen kanssa ettei naisilla saa kuitenkaan olla muita miehiä...
Jokainen tehkööt suhte(i)ssaan miten parhaaksi näkee, mutta polyamoriset liitot eivät tule koskaan saamaan minun (eikä varmaan ja toivottavasti suurimmaksi osaksi muidenkaan) "siunausta" avioliitolle ja sellaisille "virallisille" oikeuksille :D
Ei vittu! Toi mies ei vaan osannu päättää kumman kanssa olis ja panis. Otanpa molemmat.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:27"]Onko kerrottu miten noi on päätynyt kolmen kimppaan?
[/quote]
http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/erilaiset-perheet/uutiset/artikkeli/polyamorisen-perheen-isa-tarkeinta-on-ettei-peteta-luottamusta/4578348