Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset perheet 4.12.

Vierailija
04.12.2014 |

Olen hyvinkin suvaitsevainen. Nyt nieleskelen kyllä hieman..

Kommentit (269)

Vierailija
261/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 12:45"]No mitenkä nuo muka joutaa lapsiaan hoitamaan, kun täytyy ehtiä nussimaan sun, mun, eksän, nyksän ja kumminkaiman kanssa. 
[/quote]

Lapset ehkä hoitavat toisiaan tai itsensä? Eihän nuo enää mitään pikkulapsia kai olleet?

Vierailija
262/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 12:45"]

No mitenkä nuo muka joutaa lapsiaan hoitamaan, kun täytyy ehtiä nussimaan sun, mun, eksän, nyksän ja kumminkaiman kanssa. 

[/quote]

Yks hoitaa lapsia ja kaks menee nussimaan siihen toiseen kämppään. Hyvinhän siinä on aikaa yhden olla muualla nussimassa, kun kaks jää hoitamaan lapsia. Toivottavasti ei perheen teini-ikäiset lapset lue näitä keskusteluja. Toivottavasti eivät myöskään heidän kaverit ole katsoneet ohjelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista lukea kuinka innokkaita täällä ollaan lyttäämään toisten ihmisten parisuhde ja perhe-elämä tunnin mittaisen tv-ohjelman perusteella :(

Ja edelleen iso osa teistä puhuu polysuhteesta vain seksisuhteena, aika likainen on oma mielikuvituksenne jos aikuiset ihmiset eivät mielestänne voi tehdä keskenään muuta kuin panna. Sitäkö omakin parisuhteenne on? Osasin odottaa että polysuhteen tuominen julkisuuteen, varsinkin lapsiperheen, kuumentaa tunteita mutta en silti ajatellut että löytyy näin paljon vihaa ja suvaitsemattomuutta :(Olisitteko ihan oikeasti valmiita sanomaan nämä asiat kasvotusten polyamorisessa suhteessa elävälle perheelle? Tai mitä jos paljastuuettä joku läheisenne onkin polyamorinen?

triadissa elävä polymamma

Vierailija
264/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset hyvät. Rakastakaa lapsianne ehdoitta ja hyväksykää heidät, kannustakaa olemaan omia itsejään niin heistä tulee hienoja ihmisiä jotka eivät satuta muita eivätkä itseään.

Tuomitseminen ei ole avain onneen vaan hyväksyntä ja välittäminen. Surullista miten monin tavoin nykyihminen tuhoaa itseään tai ympäristöään ja vain siksi ettei ole saanut lapsena tarvitsemaansa rakkautta.

Vierailija
265/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 12:06"]

Ihan ok kuvio, tavallisia ihmisiä, tavallista kotielämää. Vai miten tuota olisi pitänyt teidän mielestä hehkuttaa? Ja tuleeko teille monelle yllätyksenä, että polyamorisessa suhteessa on ihan samat ongelmat ja onnet kuin muissakin suhteissa. Kahden hengen parisuhteessa on ihan samalla tavoin vallan käyttöä, alistumista jne. Harvoin siinä on kaksi täysin yhdenvertaista ihmistä. Parisuhteessa on aina roolit, kuului siihen sitten kaksi, kolme tai 5 ihmistä.

Minun puolesta moniavioisuuden voisi laillistaa yhtä aikaa homoliittojen kanssa. Mikä estää? Ei ne lainmuutokset ja lasten aseman takaamiset nyt niin vaikeita asioita ole jos ajatellaan ihan kahden samaa sukupuolta olevan liittoakin. Samalla säästetään julmetusti euroja kun islaminuskoisten jalkavaimoilta tippuu tuet pois. 

[/quote]

Siis suomalaisen jalkavaimokulttuurin luominen tiputtaisi islaminuskoisilta jalkavaimoilta tuet miten?

Vierailija
266/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä heidän kuulumisensa nyt: http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/erilaiset-perheet/uutiset/artikkeli/polyamorinen-perhe-muuttaisi-avioliittolakia-sama-sukunimi-uskomattomalla-tavalla/4582318

Puhuvat kodin hankinnasta ja siitä, miten nykyinen lainsäädäntö hankaloittaa tuollaista elämää. Tekstissä ei edes mennä siihen, mikä olisi Jaanan ja Johannan asema siinä tapauksessa että Marko kuolisi. Silloinhan toinen jää aivan puille paljaille tai ei ainakaan ole oikeutettu minkäänlaiseen perintöön toisin kuin vaimo.

Kyllä mä olen sitä mieltä, että jokainen saa elää miten haluaa niin kauan kun siinä ei vahingoiteta ketään. Ahdasmielistä porukkaa tällä palstalla. Kertokaa, miksi heidän elämäntapansa on teille ongelma?

Vierailija
267/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua rupes todella ällöttämään kun katsoin.Oli pakko jättää kesken.En vaan voi ymmärtää.

Vierailija
268/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 12:06"]

Ihan ok kuvio, tavallisia ihmisiä, tavallista kotielämää. Vai miten tuota olisi pitänyt teidän mielestä hehkuttaa? Ja tuleeko teille monelle yllätyksenä, että polyamorisessa suhteessa on ihan samat ongelmat ja onnet kuin muissakin suhteissa. Kahden hengen parisuhteessa on ihan samalla tavoin vallan käyttöä, alistumista jne. Harvoin siinä on kaksi täysin yhdenvertaista ihmistä. Parisuhteessa on aina roolit, kuului siihen sitten kaksi, kolme tai 5 ihmistä.

Minun puolesta moniavioisuuden voisi laillistaa yhtä aikaa homoliittojen kanssa. Mikä estää? Ei ne lainmuutokset ja lasten aseman takaamiset nyt niin vaikeita asioita ole jos ajatellaan ihan kahden samaa sukupuolta olevan liittoakin. Samalla säästetään julmetusti euroja kun islaminuskoisten jalkavaimoilta tippuu tuet pois. 

[/quote]

Siis suomalaisen jalkavaimokulttuurin luominen tiputtaisi islaminuskoisilta jalkavaimoilta tuet miten?

[/quote]

Varmaan siten, että enää ei saisi esim. asumistukea joka asuntoon, vaan perheen olisi itse kustannettava jokaisen vaimon/miehen asunto ja asumistukea voisi saada vain yhteen asuntoon. Samalla heiltä poistuisi lapsilisien yh-lisä. Ja toimeetulotukea myönnettäessä laskettaisiin yhteen koko perheen tulot, siis kaikkien puolisoiden. Nythän mies on lais silmissä naimisissa yhden kanssa, mutta pitää kolmea vaimo sen lisäksi. Ja jokainen näistä kolmesta on yh ja saa aika kasan yhteiskunnan tukia. Polyamoria jos olisi sallittua niin silloin nuo kaikki elättäisivät toisensa ja asuisivat yhdessä asunnossa.

Vierailija
269/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tyypit liikkuvat/liikkuivat bdsm foorumeilla, joten se kertoo jo varmaan jotain (mm. tästä naisten alistamisesta)... Enempää en viitsi paljastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan