Huippumalli kärsi jo 12-vuotiaana kauneudestaan. Onko teillä samanlaisia kokemuksia? Linkki
Kommentit (180)
Karmea kohtalo. Itse olen päässyt nauttimaan rumuudesta koko elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus voi herättää hyvin voimakasta kateutta. Mulle sattu pahin parikymppisenä kun baarissa eräs varattu äklö mies iski silmänsä minuun. Hänen vaimo ei tästä tykänny ja päätti iskeä minua baarijakkaralla niskaan. Sain viime hetkellä väistettyä niin että tuoli osu käteen sillä seuraamuksella että käsi murtui. Semmonen isku niskaan olis voinu olla kohtalokas. Ja mitä itse olin tehnyt? En yhtään mitään. Yritin väistellä tämän äklön ukon isku yrityksiä.
Ei sitten kannata käydä baareissa.
minulle rinnat kasvoi 11 vuotiaana ja se sai pojat kiinnostumaan ja myös nämä vanhemmat miehet. tuntui kuin olisi muuttunut toiseksi ihmiseksi, miesten ja poikien käytös muuttui toisenlaiseksi, enää en ollut vain kaveri. kaikilta kuuli jotain kommenttia, itseäni asia ei kiinnostanut.. siinä ne nyt vaan olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus voi herättää hyvin voimakasta kateutta. Mulle sattu pahin parikymppisenä kun baarissa eräs varattu äklö mies iski silmänsä minuun. Hänen vaimo ei tästä tykänny ja päätti iskeä minua baarijakkaralla niskaan. Sain viime hetkellä väistettyä niin että tuoli osu käteen sillä seuraamuksella että käsi murtui. Semmonen isku niskaan olis voinu olla kohtalokas. Ja mitä itse olin tehnyt? En yhtään mitään. Yritin väistellä tämän äklön ukon isku yrityksiä.
Ei sitten kannata käydä baareissa.
Sinun kannattaa muuttaa johonkin Abu Babi Dabiin asenteidesi kanssa.
Raukka tyttö, sääliksi kävi kun luin juttua.
Ja hienoa, että on ymmärtänyt tämän:
” – Se ei koskaan pälkähtänyt päähäni, että naiset, jotka saivat valtaa kauneutensa takia, olivat itseasiassa velkaa niille miehille, joiden halu kauniita naisia kohtaan alunperin antoi heille valtaa, Ratajkowski kuvailee.
– Tämän dynamiikan tajuaminen olisi tarkoittanut sitä, että minun olisi pitänyt myöntää, kuinka rajoitettua valtani loppupeleissä olikaan. Ja kuinka rajoitettua on kenen tahansa sellaisen naisen valta, joka haluaa selviytyjä ja menestyä maailmassa, jossa sinua arvioidaan ulkonäön perusteella.”
Kauhistelin jo silloin, kun hän meni Blurred Lines-musiikkivideoon.
Kauhea nöyryytys ja itsensä häpäisy naiselta mennä sellaiseen.
Kyllä minuakin jäi teininä joskus junanvaunullinen miehiä tuijottamaan kaukojunassa.
Kaunis on ollut nuorena. Kolmikymppisenä ei niin kaunis, liian vahvat kasvonpiirteet ja vahva meikki. Jotkut naiset ovat kauneimmillaan kolmikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin jäi teininä joskus junanvaunullinen miehiä tuijottamaan kaukojunassa.
Oliko vessapaperi jäänyt roikkumaan housuista? ☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe, en ole niin huolimaton. Sinä sen sijaan taidat olla pikkuisen kateellinen.
Eihän tuo mikään erityisen kaunis ole. - Edes nuoruuden kuvissaan.
Suomessakin kotoa kauppaan pistäytyessä vastaan todennäköisesti tulee ainakin yksi tuota kauniimpi nainen.
Paha saa palkkansa kirjoitti:
Laiskaajat lue r tekee sitä riippumatta vaatteista , suurimmalla osalla on farkut tai pitkät mekot usein työvaatteet päällä jopa potilaita ovat r . Kyse on heidän himoista pakkomielteistä ja ajatus maailmasta mikä on usein sairas voisi sanoa demoninen. Pahat henget saattaa ohjata tekoihin . Ottakaa huomioon että kuollessaan ihminen joutuu tilille mitä on tehnyt !!! Kauhea kohtalo heillä.
Pahat henget?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe, en ole niin huolimaton. Sinä sen sijaan taidat olla pikkuisen kateellinen.
Ensi uhriidutaan kuinka kauneuden vuoksi ei saa hetken rauhaa. Voi minua... Sitten väitetään kaikkien olevan kateellisia, jotka kyseenalaistavat sen, että jokainen sinuun luotu silmäys johtuisi kauneudestasi. Että kyllä se johtuu ja haluaisitte olla minä :D vaikka just äsken ruikuttaa kuinka rankkaa on olla sinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi uhriidutaan kuinka kauneuden vuoksi ei saa hetken rauhaa. Voi minua... Sitten väitetään kaikkien olevan kateellisia, jotka kyseenalaistavat sen, että jokainen sinuun luotu silmäys johtuisi kauneudestasi. Että kyllä se johtuu ja haluaisitte olla minä :D vaikka just äsken ruikuttaa kuinka rankkaa on olla sinä
Eli todellisuudessa nautti(s)i huomiosta ja tietysti siitä myös haaveilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lue klikkejä, ehkä voisit tiivistää jutun sisällön tänne?
Minä olen tavallinen aikuinen, mutta lapsena olin kaunotar. Oli siinä sekä hyviä, että huonoja puolia.
No hänen äitinsä oli ollut nuorena kaunis ja oletti ja vaati samaa tyttäreltään, piti suurta kuvaa tyttärestään esillä heidän talossaan näkyvällä paikalla ja kommentoi kadulla innoissaan, kun miehet kuolasivat hänen 12-vuotiasta tytärtään. Myöhemmin mallia mm. lähenneltiin musiikkivideon kuvauksissa.
Mietin, onko teillä kokemusta esim. miesten kiinnostuksesta todella nuorena tai kokemusta kauneuden lieveilmiöistä muuten. ap
Tuossa kohtaa sanoisin ettei ole enää kyse kauneudesta vaan aivan pimeistä ajattelutavoista. Tuollainen äiti on jossain lapsen asteella henkiseltä kehitystasoltaan ja siirsi sen tyttärelleen. Lisäksi kuka terve antaa aikuisten miesten kuolata näkyvästi lapsensa perään..?
En ole koskaan ollut kaunis mutta rintani alkoi kasvaa jo hyvin nuorena. Siitäkös aikuiset miehet innostu ja huutelua, viheltyä, kommenttia tuli ihan tuntemattomilta kun olin menossa kaverille leikkimään. Täydellisen sairasta. Myöhemmin elämäasä perään on kuolannut opettajat, remppamiehet, tuntemattomat. Kuvottavaa. Ja olen siis normaali, ehkä jopa hieman ruma.
Nykyään pukeudun kuin puistoalkoholisti että saisin olla rauhassa.
Minulla päinvastoin, äiti ei sietänyt sitä, että saisin huomiota.
Emily on saanut uransa äitinsä ansiosta. Äitinsä valitsi isänsä omien arvojensa mukaan, jalosti Emilyn...
Siis Emilyn äiti valitsi siittäjän arvojensa mukaan, ja siksi Emily on pitkälti sen näköinen, kuin on.
Amerikassa on niitä lapsien kauneuskisoja. Miksi Emilyä ei niihin viety?
Miksi huippumalli pitää ulkonäkökeskeistä maailmankuvaa negatiivisena asiana?
Minä sen sijaan olen useammankin kerran nuori nainen mieslauman tuijotettavana. En tosin ratikassa, koska en ole Helsingistä. Näin ne kokemukset eroaa.