Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon niin kypsä tähän arkeen!

Vierailija
04.12.2014 |

Mies käy kaupassa, laittaa ruokaa, kuskaa lapsia harkkoihin, mutta kaikki muu vastuu onkin sitten mulla. Lahjojen osto, lasten vaatetus, piha- ja siivoukset, pyykkäys,leipominen.. Kahta ensimmäistä teen minä myös..Työ on ykkönen, kasikki muu tulee vasta sitten..  molemmat töissä, mulla lyhyempi työaika..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa kerhoon nimeltä elämä, minkä itse olet valinnut

Vierailija
2/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:05"]tervetuloa kerhoon nimeltä elämä, minkä itse olet valinnut
[/quote]
Nimenomaan! Tee jatkossa parempia valintoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
4/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:05"]tervetuloa kerhoon nimeltä elämä, minkä itse olet valinnut
[/quote]
Nimenomaan! Tee jatkossa parempia valintoja
[/quote]

Tämähän se auttaa tilanteessa, jossa on tehty jo peruuttamattomia valintoja.

Vierailija
5/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samassa tilanteessa, paitsi että teen myös nuo alussa mainitsemasi yksin. Mulla ei ole vapaa-aikaa, enkä tiedä miten ehdin kaiken edes työpäivien ohessa hoitamaan. Minuuttiaikataululla mennään. Mutta se on mun elämä ja nautin siitä.

Vierailija
6/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarviiko lahjoja ostella jokapäivä? Tai leipoa? Pistäkää muitakin asioita puoliksi niin arki kummasti helpottaa! En tarkoita nyt sinua ap mutta ärsyttää mammat jokka väkipakolla hankkii ittelleen ressiä, ja sitten nalkuttaa. Jätä anoppilaan lahjat ostamatta ja vuosipäivinä leipomatta ja ilmoita että mieskin voi niitä tehdä. Meillä ainakin kokataan esim viikonloppuna koko perhe, yhteistä puuhaa, eikä äitin tai isin tartte yksin... :)

Vierailija
7/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheutatte ite sen turhan ressin

Vierailija
8/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:36"]

Mies käy kaupassa, laittaa ruokaa, kuskaa lapsia harkkoihin, mutta kaikki muu vastuu onkin sitten mulla. Lahjojen osto, lasten vaatetus, piha- ja siivoukset, pyykkäys,leipominen.. Kahta ensimmäistä teen minä myös..Työ on ykkönen, kasikki muu tulee vasta sitten..  molemmat töissä, mulla lyhyempi työaika..

[/quote]

Miehesi siis hoitaa ainakin kauppareissuista ja ruoanlaitosta ja kuskaa lapset harrastuksiin? Ja sä joudut ostamaan silloin tällöin synttärilahjan, hommaamaan muksuille vaatetta, siivoamaan ja pesemään pyykkiä?

Voi rwssukkaa, koita kestää.  

Vierailija
9/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:36"]

[/quote]

Tervetuloa kypsään aikuisuuteen. Nauti siitä nyt kun vielä voit, vanhainkodissa kuitenkin vaan valitat kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi