Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako lievästi heikkolahjainen mies kellekkään?

Vierailija
09.10.2021 |

Mulla on heikkolahjaisuus ja on sanottu tyhmäksi. Kuitenkaa en ole vammainen. Kelpaanko kellekkään. Olen vähän ujo ja sosiaaliset taidot ei kovin hyvät mut osaan jutella en näytä vammaiselta ja asun yksin käyn ihan töissä palkkatöissä en kuntoutuksessa ei mitää semmosta. Mut tuntuu etten vaa tälläsenä kelpaa kellekkään. Tuntuu pahalta kun on erilainen.

Kommentit (272)

Vierailija
221/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liikun paljo yksin ku tosiaa ei oo kamuja ja silleen tunnen olevani vähä ulkopuolinen kun ennen ei ollut näin. Piti osa kavereista heittää pihalle kun olivat huonoja ja oli tuossa 3 v sitte parisuhde mutta hän jätti mut. Nyt vain fiilis ettei kelpaa kellekkään. Uskon että kun vähän muutun ja liikun ja nyt loppu toi alkoholi että vois löytää mutta jotenki turhauttaa nykyää ja suututtaa nähä muita pariskuntia ku itekki kaipaa sitä läheisyyttä olla toisenkaa tuola. Tulee tommosia fiiliksiä ainaski mulla.

Vierailija
222/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastusta on suositeltu vuosia jo mutta en ole mennyt, juonut ja elänyt vain paskaa elämää ja ollu työtön. Joskus nuorena oli kauan sitten ja olin paljo hoikempi ei ollut mahaa. Mutta jotenki elämä pyöriny ennen paljo baareissa ja ihmekkös lihonut ja mahaa tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on kyl sanottu suoraa että sä oot niin tyhmä ettet kelpaa kellekkään se kyl syö vähän ihmistä ja alkaa miettiin kaikenlaisia. Toiset on vain ilkeitä ja haluaa väkisin pahottaa mielen. Tiedän kyllä että voin kelvata!

Hirveitä olet saanut kuulla, niiltä oikeasti tyhmiltä.

Kukapa sen tyhmyyden määrittelee ja millä mittareilla? Voipi älykkyyskin olla katoava lahja ja moni fiksukin on tyhmiä tehnyt, vaikkeivät myöntäisi.

Kyllä vielä löydät hyvää seuraa itsellesi. Mikään kaljuuntuminen tai muukaan ulkonäköasia ei siihen kyllä vaikuta.

Pidä kiinni hyvyydestäsi.

En ole ap, mutta nuoruusvuosina kuulin eräältä naikkoselta että "en voi - on niin rumakin..." ja en sata varmasti voi sanoa kohdistuko minuun mutta  minun päin se katseli silloin tyttöporukasta, jotka jotain kai usutti? En tiedä. Toki takanani oli muitakin "uroksia" mutta jäljet se jätti sielun syöveriin. Vuosiin en uskaltanut naisiin tutustua, kun oletin ettei ne minusta kiinnostu, kun ruma kerta olen. Vuosien päästä sitten pariin kirjekaveriin tutustuin ja yllätyin, kun jo 3.s jäi haaviin ja olen hänen kanssaa yhä nytkin. Jo n. 30 vuotta yhdessä eloa takana. Lapsiakin. On talot, maat ja mannut ja töitä se mitä vaan ikinä jaksaa ja haluaa tehdä.

Kokeile siis jotain muuta konstia. Eipä noissa tansseissa ja muualla minulla vientiä ollut niin, että naiset olisi tulleet lähentelemään. Kirjoittaen ei ongelmia ollut. Nykyään vähän muodista pois jäänyt  homma mutta toiminee edelleen? Siinä saa ihmisestä vähän eri kuvan kun jossain tannsilattialla tahi muualla. Ehkä sen ekankin naisen kanssa olisin päässyt tähän samaan mutta itse tyhmyyttäni/arkuuttani möhlin homman... Toisen kanssa olisin varmasti pääsyt jatko elämään mutta senkin möhlin arkuuttani... Hidastelin emmin, sillä kun oli lapsi ja jotenkin en osannut kuvitellut sille isäksi alkaa kun niin ujo olin. Mutta nykyöön voin sanoa että tuskin olisi ongelma ollut.

Vierailija
224/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn vakituinen työ ja tienaan ihan kivasti kyllä. Kai mä oon vaa sit muuttunu niin ulkosesti ja lihonu en oo ees huomannu et tää on menny niin tähän. Nyt en juo alkoholia ja lenkkeilen kyl ja meen tänää treenaan. Että on mussa hyvääki ja ruma en ole. Harmi jos ei porukka sitä tajua tai tiedä.. mutta näytän silti hyvältä.. Ei naiset vain ollenkaa kiinnostu kuten oon monesti sanonut.

No ei naiset yleensä kiinnostukaan pelkästään hyvästä ulkonäöstä. Niitä kiinnostaa luonne enemmän, naiset joutuu olemaan enemmän varuillaan kuin miehet. Todennäköisesti et osaa antaa itsestäsi luotettavaa ja helposti lähestyttävää mielikuvaa. Saatat käyttäytyä jopa creepysti. Se että et saa enää naisia ei oikeuta sua olemaan naisia kohtaan töykeä. Sellaisista miehistä leviää nopeasti puskaradion kautta koko kylän naisille tieto ja ilmankos eivät enää suostu edes juttelemaan. Sulla on todennäköisesti "maine" ihan niin kuin keskustelupalstoillakin sun jutut jo tiedetään.

Vierailija
225/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mistä mä löydän. Haasteeksi tekee nää nepsy ongelmat heikkolahjaisuus kun kerta olen kuulemma nirso ja mun pitäs laskee äitiniki mielestä rimaa. Miksi ihmeessä kun en ole edes kovin lihava, en voi väkisin kiinnostua naisista joka ei ole mun tyylinen/ tyyppiä. Tuntuu et asun täälä etelässä missä on nirsoja naisia ja olen heidän mielestä lihava tai en komea. Siis nämä stadin naiset. Rahaaki pitäs olla.

Vierailija
226/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmasti on maine menny ja siksi nyt on tauolla kaikki. Poistin tinderin ja en vaa mee baareihin keskityn just liikuntaa ja hyviin juttuihin et se hyvä. Mieliki parempi kun ei oo juonut. No jotain mussa on vaa karkottavia piirteitäa ja nepsy ongelmia toki on ei niistä vain pääse. Mutta joo en kiinnostu naisesta väkisin joka ei oo yhtää mun tyyppiä.

Vierailija
227/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuitenkin joskus paljon ollut niitä naisia ennen.

Vierailija
228/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ajatellu nyt vähä panostaa itteeni ku näyttää olevan ettei mikää tuota tulosta. Vähä päivitän vaatteita käyn parturissa ja semmosta.

Vierailija
229/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä pahemmin löydäkkää naisia kun on aina yksin jokapaikassa ei tapaa naisia ei juttele.. ja pääse saamaa sitä kautta uusia juttuja tai tutustu ihmisiin. Itellä on jotenki vaikee tutustua ihmisiin. töissä tulee juteltua mut en ole vielä kavereita saanut ja entiset kaverit dokas ja halusin heittää ne pellolle. Että ulkonäöstä ei ainaskaa ole kiinni miksen kelpaa. Joskus vaa ihmettelen kun esim oon Hki miksei naiset edes hymyile tai katso päälle jotenkin koen olevan tosi outoa.

Vierailija
230/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille kauniille nuorille näyttää olevan just tärkeetä hienostoelämä hienot merkkivaatteet. Ei ittellä oo aina rahaa ostaa semmosia vaikka töissä käyn. Ehkä mun tyylissä on parantamisen varaa joo. Kyl ihan ok tyyli on mutta kaippa tarvii päivitystä ja kaljuuntumiselle ei voi mitää. Käytän yleensä lippistä

Vierailija
231/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi et tavallaan kuuluu tähän porukkaan joka on kuin haamu tuola kaupungilla naiset ei kiinnitä mitää huomiota ja en uskalla oikee lähestyäkkää ku en oo niin itsevarma ja tiedä mitä sanoisi.. Sitten ku ei oo pitkää aikaa saanut naisia niin oon toki muuttunut joo.. Harmi et kuuluu tavallaan vieläki pohjalle vaikka on työpaikka.

Vierailija
232/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyyppi on harvinaisen sinnikäs provoilija, kun jaksaa ja jaksaa aina vaan. 

Tylsämielistä samaa toistavaa jankkausta. Käyttäisit aikasi vähän hyödyllisemmin. 

Vierailija
233/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin onnkin en jaksa enää ollenkaa. Ehkä sitte vain unohdan naiset ku tuntuu mitää ei ole tehtävissä kun ei oo normaali, vaikka on työpaikat ja kaikki. Vain kuulemma pitäs laihduttaa just joo. No mitä hittoa kun monet lihavatki seurustelee ettei se hitto ole siitä kiinni.

Vierailija
234/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin oo mitää keinoja enää, kun ei näytä naisia löytyvän mistään vaikka käy kaupungilla tai sielä on aina yksin jossain nurkassa tai istuu kahvilassa. Voisin mennäkki juttelee jos joku nainen kattois päälle ja hymyilis mut niin ei tapahdu,, että semmosta se vaan on joo.

Vierailija
235/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaa osaa sit joo tutustua naisiin ja oon ujo ja epävarma. En ole niin komea ja toki lihonut. Jotain teen väärin en osaa keskustella sosiaaliset taidot tai jotain eikä mussa kai ole sit mitää kiinnostavaa emmä tiedä.. vuosia jo yksin pyöriny tuola jokapaikassa

Vierailija
236/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo riittää en jaksa enää ettiä mitää edes miettiä naisia alkaa niin riittää tää.. mitää ei vissii oo tehtävissä ku on vajaa ja pohjalla.. kummasti ne jotkut saa parisuhteita ja kelpaa.. harmi et tää on tällästä et mussa on niitä vikoja.. en tiedä enää mitä tehdä oon vaan.

Vierailija
237/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kummasti hiljeni sivusto. En tiedä ei ole oikein enää mitää sanottavaa. Yksin täs vain elämäs mennää päivä kerralla. Kai saa vaan unohtaa parisuhde haaveet ja pitää laihduttaa ku ei kelpaa tälläsenä.

Vierailija
238/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se erilaisuus ja outous jota minussaki on niin tekee melkein mahdottoman löytää parisuhde. nepsy ongelmat ja mt ongelmat ja tyhmyys. Harmi ettei naiset nää muuta minussa ja halua oikeesti tavata ja kiinnostua.. Suominaiset on vaikeita ja nirsoja.. minkäs teet.

Vierailija
239/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne jaksa enää mitää kirjottaa. Yksin keskustelua.

Vierailija
240/272 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on vaa niin että ikää tulee kohta 40 v ja sinkkuna mennää eikä mitää sutinaa ole. Kyllä jotain on ja pahasti pahasti pielessä vaikka töitä ja kaikki rullaa... mut naiset on vaa niin nirsoja.. Mennää sinkkuna.. vois hommata sen harrastuksen joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän