Kelpaako lievästi heikkolahjainen mies kellekkään?
Mulla on heikkolahjaisuus ja on sanottu tyhmäksi. Kuitenkaa en ole vammainen. Kelpaanko kellekkään. Olen vähän ujo ja sosiaaliset taidot ei kovin hyvät mut osaan jutella en näytä vammaiselta ja asun yksin käyn ihan töissä palkkatöissä en kuntoutuksessa ei mitää semmosta. Mut tuntuu etten vaa tälläsenä kelpaa kellekkään. Tuntuu pahalta kun on erilainen.
Kommentit (272)
Kai se sit vaan tehtävä muita juttuja. Kyllä sen jo huomaa ettei tälläinen mies kelpaa naisille. Tai no olen sen jo kauan huomannut. Nuorempana vielä kelpasin.
Miten te muut miehet jaksatte kun ette kelpaa naisille/ saa naista?
No ni joku väitti et oon tavis luokkaa 5 ulkonäkö. Ihan sama jos ei sit kelpaa naisille tälläinen. Voin olla ihan vapaasti sinkku ja vapaasti elämäni.
Kai tää on joku huono karma etten kelpaa omana itsenään. Naiset vain haluaa komeita jännämiehiä.
Mä en ymmärrä naisia miksen mä edes pääse treffeille tai niinku keskustelee naisenkaa.. naiset vain selaa tuola kaupungilla instagramia ja ei kato ees päälle ja on kaikilla omat kaverit. Näyttävät ylpeiltä luksuselämä on hienoa. Itsellä ei varaa tuommoseen elämään. Ja kyllä mustaki varmasti löytyy kiinnostavaa mutta eipä naiset halua ees tutustua muhun... mitä hittoa.
Heikkolahjaisuus ei sinänsä kerro paljoa - vaikka ei pärjää koulussa, ei tarkoita etteikö pärjäisi muuten. Älykkyys on iso kokonaisuus, pelkkä älykkyysosamäärä on vain yksi siivu sitä. Oletko ajatellut liittyä johonkin harrastustoimintaan, ryhmään tai seuraan? Tai jopa perustaa itse? Tai liittynyt jollekin seuranhaku FB-sivulle? Älä katkeroidu koko maailmalle, vaan ota tilanne haltuun. Monet naiset haluavat ihan tavallista elämää tavallisen miehen kanssa, harva Mensan jäsenen, toimitusjohtajan tai Hollywood-tähden löytää tai edes haluaa. Laajenna kaveripiiriä, se oikea saattaa olla joku kaverin tuttava tai tuttavan kaveri, tiet eivät vain ole vielä kohdanneet.
Pärjään hyvin työssäni ja olen melko normaali. Lieviä juttuja on. Oon saanut elämäni hyvin järjestykseen en juo alkoholia jne. Mutta ei riitä ei vain riitä. Olen miettiny kaikkea mistä löytäisi naisen ja pääsis treffeille ja semmosta. Erittäin huonoa tuuria. Vuosi sit pääsen viimeksi treffeille mutta en ole sen jälkee päässyt.
En ole sillain miettinyt.. mutta nykyää tuntuu olevan naisten kriteerit ihan helvetin korkeet. Mä en siihen riitä millää.
Tunnenko mä sut? Et sattumoisin ole Jukka H?
En ole. Mutta tuntuu et naiset ei halua ees tutustua nykyää muhun. Oonko mä muka niin pohjalla. en mitenkää voi olla. En pääse edes juttelemaa naisille ku ei oo kavereitakaa ja mitää naispuolisia tuttuja.
Jos kerta kaikki on jatkuvasti kk vuodesta toiseen tällästä. Niin sitten mä varmaa jo valmistaudun ikisinkkuuteen en jaksa enää. Ei kiinnosta baarit ei mitkää enää.
No en tiedä mitä vikaa mussa on ihan sama.
Tuntuu ettei mua ole edes olemassa usein kun kaupungilla esim olen, niin ihan yksin olen aina. Ei tää elämä ihan tällästä ennen ollut.
No ihan sama pakkohan se yksin pärjätä turha tässä mitää sit miettiä enää. Ikisinkkuna varmaa mennään.
Eli siis heikkolahjainen mies ei vain kelpaa. vaikka on vakituinen työ ja hyvä palkka ja tuntipalkka ja vaikka ostan mersun.. ihan sama mikä naisia vaivaa.. pitäs olla fiksu ja korkeasti koulutettu. No en ole!!
Ihmettelen miten tää on tällästä. Ainaski kun olin 10 v nuorempi niin hyvin kiinnostin naisia ja pääsin treffeille sain yhden illan panoja.
No eikait tälle voi mitää et oon naisten silmissä todella tavallinen epäkiinnostava.. täys nolla.
Vissiin pitää etsiä heikkolahjainen tai mt ongelmia kärsivä työtön nainen.