Kesää on vielä paljon jäljellä!
Mahtavaa, että hellettäkin on luvassa!
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Heip, nythän SE KESÄ vasta ALKAA.
Ei ala. Vettä tulee joka päivä. Piti tulla hirmuhelteet. Suomen kesä on huono vitsi.
Sade ja kylmyys pilaa myös sadon. Nyt on korkea aika sään normalisoitumiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ohi on. Tatti kausi aluillaan, syksy saa mutta minä en.
Onko voitatti, naitatti vai ryypätkääpä?
Toivottavasti ei tule hirveän kuuma, ei kestä nähdä niitä tatskavalaita.
Tämä päivä on ihanteellinen lämpötilaltaan. Ainakin näin järven rannalla.
Mun kesäloma vasta alkanut, että on sitä vielä jäljellä ihan reilusti.
Kesä loppui kun kesäkuu vaihtui. Valon määrä määrää kesän. Alkaa pimenemään eli kesä vetelee loppujaan.
ja tästä maksetaan ilmastomaksuina miljardeja rikkaan EU eliitin tileille, eikö olekin käsittämätontä?
Ihan mustanaan oli ihmisiä tänään liikkeellä, ei sekaan mahtunut ja tulin takaisin sisälle. Hyi.
Ketään ei kiinnosta kesä?! Eikä normaali kesäinen lämpötila?