Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?

Vierailija
09.10.2021 |

Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.

Kommentit (438)

Vierailija
401/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi outoa. Naamas ei mitää vikaa ja näytän aiks komeelta.

Vierailija
402/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun vilkaisin ketjuun, olit kaljuuntuva ja ylipainoinen, et komea.

Mutta kyllä se on tosiaan tuo jankutus, joka karkoittaa kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan tavallisen näkönen. En missää nimes kamala.. en tiiä . Oon turhautunut ku en tapaa tyttöjä missää. Siks jankutan

Vierailija
404/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutat koska et tapaa naisia. Ja naiset eivät halua tavata sinua koska jankutat.

Vierailija
405/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oikein enää mitä tehdä. Kun on jotenki kokoajan paha mieli.

Vierailija
406/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt siitä ole kiinni. Ei vaan tapaa naisia missää. Kaikilla omat kaverit. Mä yksinäinen. En tunne ketään. Vaikee tutustua.

Vierailija
407/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä nyt kadulla tai kahvilas mee juttelee naisille. En vaa kehtaa ja uskalla.

Vierailija
408/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enää vain mitä tehdä. Olis kiva tutustua naiseen ja päästä juttelemaan

Vierailija
409/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen hiljasta täälä.

Vierailija
410/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt jonkun i n c e l naisen haluaisi? Kyllä ne normaalit naiset haluaa suhteen.

Jaa. Mikä nyt kenenkin mielestä on normaalia.

Minusta on normaalia viihtyä sinkkuna. Saa elää tasan niin kuin haluaa. Mihin helvataan muka tarvitsisin miestä? Oikeasti? Mulla on kissat, ystävät ja hyvä hieromasauva. Mitään sellaista tarvetta ei ole, mihin miestä kaipaisin, kun lasta en halua ja ajatuskin jatkuvasti läsnä olevasta asuinkumppanista, joka vaatii huomiota ja palveluita ärsyttää.

Ihan ok, jos joku haluaa sitoutua. Sekin on "normaalia".

Vierailija
411/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hiukan erilainen. Kaipaan kumppania ja yksin paha olla. Välil viihdyn. Mut ei ole kavereita ei ystäviä. Ja oon surullinen. Kaipaisin jotenki kumppania jo ja ikää 36 v. En halua lapsia.

Vierailija
412/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei mulle vaan löydy mistään naista.

Vierailija
413/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt siitä ole kiinni. Ei vaan tapaa naisia missää. Kaikilla omat kaverit. Mä yksinäinen. En tunne ketään. Vaikee tutustua.

Mitä sä teet tutustuaksesi? Oot kotona yksin, käyt töissä ja kaupassa? Ei potentiaaliset kumppanit sua tule repimään treffeille kotoa.

Ja missä asut? Täällä stadissa on 20-30-vuotiaita naisia vapaana enemmän kuin miehiä. Älä jumita jollekin muuttotappiokunnalle asumaan, elämä on toisaalla.

Vierailija
414/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän ettei ne tule kotoa hakemaan. No esim viihdyn kirjastossa kahviloissa. Ei kiinnosta baarit iha tarpeeksi nissä ollut.

Vierailija
415/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Vantaalla niin on. Mut tuntuu et kaikki on laihoja kauniita missejä. Emmä tollasille kelpaa. He haluavat älykkään koulutetun miehen.

Vierailija
416/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä teet tutustuaksesi? Oot kotona yksin, käyt töissä ja kaupassa? Ei potentiaaliset kumppanit sua tule repimään treffeille kotoa.

Ja missä asut? Täällä stadissa on 20-30-vuotiaita naisia vapaana enemmän kuin miehiä. Älä jumita jollekin muuttotappiokunnalle asumaan, elämä on toisaalla.

Nämä naiset ovat vapaana koska ovat hypernirsoja.

Pariutuminen tavismiehenä ei ole helpompaa stadissa koska naiset ovat täällä nirsompia.

Deittisovelluksissa ja sivuissa on miehiä varmaan 80% ja tuon päälle voi vielä laskea sen tutkimustuloksen että naisten mielestä 80% miehistä on normaalia epäviehättävämpiä.

Todella monissa pariutumiseen liittyvissä kyselyissä olen huomannut että vain 10% miehistä menestyy.

Vierailija
417/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellaki huomannut miten nirsoja. Status. Korkeakoulu. Päälke mersu. Uudet vaatteet. Ei mulla ole rahaa. Antaa kaikki olla.

Vierailija
418/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee jo päältä että on hieno nirso nainen. Ei katokkaa päälle. Mulla on halpa romu auto ja oon tosi tavallinen ja antaa kaikki olla. Oon yksin.

Vierailija
419/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole varaa 20 tonnin mersuun. Millä nämä kaunottaret laihat naiset ajelee.

Vierailija
420/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikää ei riitä. Niinku mikää ei riitä. Ite oon tavallinen amis mua sanottu yksinkertaiseksi ja tienaan noin 1500 e kk. En vaa ymmärrä.