Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?
Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.
Kommentit (438)
Kuinka nainen voi luottaa mieheen, jos hän teeskentelee olevansa hyvä ihminen ja sitten valehtelee ja valehtelee? Kuinka nainen voi luottaa mieheen, jos rakkaus elämään kohtelee naisia huonosti ja välittämättä?
[quote = Visitor] I will never be able to do anything again. Let it be. Better just be alone. [/ Quote]
Minä myös.
Ei tässä oikean olevan mitään mahdollisuuksia saada naista. Tavallinen 36 v kaljuuntunut ylipainonen mies.
Pitäs olla nuorempi. Status. Korkeakoulu. Hieno auto. Rahaa. Mä en oikein ymmärrä naisia. Ite niin tavallinen tienaan vähän ja en halua lapsia. Kavereita ei ole. Emmä tajua millanen pitäs olla. Kai se pakko olla yksin.
Ei ole rahaa. Halpa 2000 € auto. Sitten kertoo naisille et ollu aina vuosia työtön tai ei oo kavereita. Et miehes on jotain vikaa.
Voi jumaliste Allu! Lopeta jo tämä jankuttaminen ja vieläpä monessa eri ketjussa!
Anteeksi jos kovasti haluan parisuhteen löytää ja kirjotan avoimesti tänne. En nyt ymmärrä.
Mä en halua olla koko elämää yksin. Katson vaan vierestä kun toiset seurustelee ja itse yksin. Ei kiva.
No ei nämä sun jankutuksesi tällä palstalla tuo sulle yhtä ainutta naista.
Ulkonäössä ei todellakaa ole vikaa. Oon panostanut itseeni ja haluan ylöspäin. Mutta jatkuvasti kuopassa olen.
Vierailija kirjoitti:
No en saa naista. Mutta haluan avautua ja mitä tunnen fiiliksiä
Sinulle ei riitä, että olet vuosia avautunut samasta aiheesta? Onko nämä jankutuksesi auttaneet sua millään tavalla? Ai ei? No miksi pitää jatkaa?
Koska haluan jankuttaa jankertoa aiheesta. Ihan sama mitä musta ajatellaan.
Ehkä mua ei pitäs olla olemassa. Koen olevani vieras täälä elämäs ja yksinäinen.
Katom jatkuvasti muita ihmisiä ja miten he ovat kelvanneet. Istun yksin kahvilas. En käytä alkoholia. En käy baaris. Poistin tinderin. Ei näytä auttavan mikään.
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan jankuttaa jankertoa aiheesta. Ihan sama mitä musta ajatellaan.
No jankuta yksinäsi sitten. Mutta älä taas sitten ihmettele että "kumma kun tämäkin ketju hiljeni". Kukaan tuommoista jaksa. Moro.
En pääse en mitenkään treffeille enää. Vielä joskis pääsin ja nyt en ole enää työtön.
Emmä jaksa enää ikinä ettiä mitään. Olkoot. Parempi vain olla yksin.