Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?

Vierailija
09.10.2021 |

Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.

Kommentit (438)

Vierailija
361/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi todellakin mies joka olisi hoikka ja tyylikäs! Tähän mennessä on ollut köyhiä opiskelijoita tai duunareita, jotka eivät edes sen lisäksi ole tyylikkäitä, eivätkä välttämättä hoikkiakaan. Enää en ota vähääkään lihavaa kun kertakokeilulla tuli todettua etten pysty sellaisen kanssa olemaan, enkä taida enää ottaa tyylitöntäkään.

"Tähän mennessä on ollut köyhiä opiskelijoita tai duunareita, jotka eivät edes sen lisäksi ole tyylikkäitä, eivätkä välttämättä hoikkiakaan."

Lihavoituna olennaisin kriteeri.

Siis mainitsemistasi. Arvaanko oikein ettei hoikkuus auta ellei ole myös komea naama, pituutta ja raameja?

Olennaisin kriteeri mihin?

No jos sinusta 167cm tai 171cm on "pitkä" niin kyllä, sitten pitää olla pitkä. Ja sitten mietipä onko 167cm hoikka mies todennäköisesti raamikas. 

Komeus on toki katsojan silmässä mutta yleisillä mittapuilla voin sanoa että komeuttakaan ei löytynyt vaikka muille jakaa.

Mutta siis onneksi sinulla ei ole mitään kriteerejä naisten ulkonäölle niin saat kritisoida muiden kriteereja ihan rauhassa!

Vierailija
362/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut miesten epähygienisyyden myös. Tukka yleensä aivan rasvainen ja myös haisee siltä, hiki haisee kainalossa ja olemus on yleisesti ottaen vaatetukseltakin epäsiisti.

Itse tykkään panostaa puhtauteen, hyvältä tuoksuvuuteen ja siisteihin, puhtaisiin, hyvinistuviin vaatteisiin. Tänäänkin päälläni oli sukkahousut, minihame, poolopaita ja bleiseri.

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/438 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ikäluokasta puhutaan?

Aika usein menee niin että nuoret naiset pitävät tyylistä, 25-35v tienoilla halutaan rahaa ja statusta, ja tyyliä vain jos asema edellyttää sitä.

Vierailija
364/438 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monesti näkee tuola lihavia naisia jotka ei pidä itsestään huolta. Eivät osaa pukeutua seksikkäästi, oon tuulihousut ja jokut kroksit jalassa ei kyllä kiinnosta yhtään. Vois toiset edes vähä meikata ja panostaa.

Vierailija kirjoitti:

Kadulla kyllä. No ei varmaa ole hakemas seuraa. Mutta ihan sama naisissaki on.. monet ei todellakaa ole missää nimes kauniita.

Miksi minun pitäisi "pukeutua seksikkäästi" ja mitä varten? En tunne oloani hyväksi niin, koska olen hyvin epäseksikäs. Ja kun niitä ahdisteluitakaan en halua, saati sitten jos en ole menossa mihinkään yökerhoon (täällä niitä ei edes ole, pitäisi ajaa Helsinkiin) niin mihinkään s-markettiin, koiralenkille tai geokätköilemään ei ole tarve pukeutua seksikkäästi. Tai meikata. Myönnän kyllä, että arjessa/töissä pukeudun huonosti istuviin löysiin farkkuihin ja huonolaatuisiin halpis teepaitoihin, mutta en halua rikkoa/liata parempia vaatteitani, joten valintani on nyt näin.

Sensijaan rumuudelleni en mahda mitään, ainakaan ennen kuin on varaa sijoittaa +10 000 euroa kasvoleikkaukseen ja siihen ei ole ihan äkkiä varaa. Joten sinun - ihan niinkuin minun itsenikin - on vain elettävä sen kanssa. Olet siinä mielessä onnekkaassa asemassa, että sinun ei ole pakko elää minun kanssani. Voit vaan kävellä kadulla ohi.

Vierailija
365/438 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millanen sit pitäs olla et kelpaa naisille? Oon tosiaan pitkä. Vakitulot hyvät. Käyn töissä. pesen hampaita. Ihan hyvät muotivaatteet hyvä tyyli. Ruma en ole. Käyn suihkussa on hajuvettä. En juo alkoholia. Ehkä sit vian törmään vääränlaisiin naisiin ku ei niitä vain kiinnosta.

Vierailija
366/438 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäs edes yrittää kun ei vain kiinnosta. Haluan kelvata omana itsenäni. Mua ei haittaa yhtään esim jos nainen on työtön tai yksinäinen. Kunhan suht nätti.

Vierailija
367/438 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tässä kaksilahkeisia tarviaa?

Vierailija
368/438 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut miesten epähygienisyyden myös. Tukka yleensä aivan rasvainen ja myös haisee siltä, hiki haisee kainalossa ja olemus on yleisesti ottaen vaatetukseltakin epäsiisti.

Itse tykkään panostaa puhtauteen, hyvältä tuoksuvuuteen ja siisteihin, puhtaisiin, hyvinistuviin vaatteisiin. Tänäänkin päälläni oli sukkahousut, minihame, poolopaita ja bleiseri.

N28

Entä jos lähestyisit miehiä jossain muualla kuin asunnottomien yömajassa? 

Vierailija
369/438 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo ei ei ei en ole epätoivonen ei kelpaa todellakaan kaikki. en halua thaimaalaista naista, vaan ihan normaali naisen joka ei oo statuksen perää.. hitosti rahaa.. hieno auto. Oon niin tavallinen ku olla ja voi.

Vierailija
370/438 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viihdy yksin mutta minkäs teen kun ei löydy parisuhdetta haluavaa miestä. Seksin vonkaajat ei kiinnosta. Jos joku kysyisi niin voisin lähteä treffeille. Esim. kahville tai syömään.

Vierailija
371/438 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon tässä pitäisi tienata että kelpaa näille Hki naisille 3000 € kk. Joo en ikinä tienaa hyvä jos korkeintaa 2000 € nettona.

Vierailija
372/438 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä voisin kysyä treffeille lähdetkö? Mä etsin parisuhdetta.

Vierailija
373/438 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn hyvin yksin mutta ei mua haittais jos olisikin parisuhde. Työt, opiskelujen viimeinen vuoksi ja nopeutettu valmistuminen vaan luo sellaisen yhtälön johon koen että on todella vaikeaa sovittaa mitään muuta lisäksi aikataulun ja tavoitteisiin keskittymisen vuoksi. Eikä mielestäni olisi suhteessa hyvä, jos toisella ei ole aikaa nähdä ja panostaa siihen. Minulla ei ole muutenkaan tapana varta vasten etsiä ketään, vaan ajattelen että jos sattuu kohdalle joku kiva tyyppi niin katsotaan sitten voisiko onnistua mutta ei ole tällä hetkellä prioriteetti. Ehtii myöhemminkin.

Vierailija
374/438 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pysyt yksin. Jos tommoset on tärkeempiä kun parisuhde.

Vierailija
375/438 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on aivan hirveet kriteerit. Ei tässä mitenkää kelpaa naisille.

Vierailija
376/438 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt yläasteelta saakka muttei kukaan ole huolinut :( T: ikisinkku ruma ja tissitön nainen 32 v

Vierailija
377/438 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäki taidan olla ikisinkku köyhä ja ruma.. ja kaljuuntunut.

Vierailija
378/438 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hitto kerta näin vaikeeta niin pysytään yksin. Ei huvita edes laihduttaa ja hommata hiuksia päähän kun ei naiset vilkasekkaa koskaa päälle. Ihan ku ei ole olemassa kun välillä tuntuu siltä.

Vierailija
379/438 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä miksei naiset tule juttelemaan katso päälle ja kiinnostu. Olen pitkä mies ja pukeudun siististi.. MItä hittoa miten tää on mahdollista.

Vierailija
380/438 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naiset mitä sanotte? Taas hiljeni koko ketju ylläri.