Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?

Vierailija
09.10.2021 |

Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.

Kommentit (438)

Vierailija
341/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on vaan helpompi luovuttaa ja on ihan ihan yksin. Ei koskaan enää toivo mitään.. vuosia tässä jo ollu yksin.

Mitä jos kaveeraisit EA-Miikan kanssa? Teillä on ainakin tuo pessimistinen elämänasenne yhteistä. 

Vierailija
342/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just ja oletat mut heti että olen likainen? No en todellakaan ole. ostan uusia vaatteita ja huolehdin itsestäni.. en istu sohvalla ja syö makkaraa, vaan liikun kyllä ja käyn salilla. Ihmettelen naisia että millasen miehen ne sit haluaa. En mä rupee puvussa tuola kulkemaan ja olen kyllä panostanut. Muttakun ei se tunnu auttavan mitenkää, niin en jaksa enää vaan. Parempi olla sit ihan yksin.

Mistäs minä tiedän mitä sinä puuhaat. Noi oli vaan omia huomioita lähinnä tinderistä. Jossa laitan 90% miehistä vasemmalle liittyen noihin syihin.

Joo, jos ei löydy kumppania ja mieluista niin parempi opetella olemaan yksin. Niin minäkin oon tehnyt.

Se on kyllä totta että todella suuri osa miehistä vaikuttaa vähän epähygienisiltä. Eräs mies tuli kolmelle treffeille pukeutuneena joka kerta samoihin vaatteisiin - mitkä hänellä oli ilmeisesti ollut päällä töissä eikä käynyt kotona välissä siisteytymässä tms. Oli ihan riittävän siisti töihin mutta ei kyllä treffeille ei-niin-tutun naisen kanssa. 

Huom! Naiset ovat huomattavasti herkempiä hygienia-asioille kuin miehet ja tämä korostuu deittaillessa. Kun olen seurustellut pidempään ja "altistunut" kyseiselle henkilölle pidempään siedän myös vähän rennompaa suhtautumista mutta ekat pari kuukautta miehen pitää olla hyvin siistitty, hyvältä tuoksuva ja kodin tiptop siisti jotta voisin edes harkita läheisyyttä tämän kanssa. 

Joo totta. Samoihin asioihin itse kiinnitän huomiota.

Hampaat on ihan tilastojenkin mukaan suomalaisilla miehillä asia josta ei huolehdita. Huono suuhygienia johtaa kyllä automaattisesti hylkyyn myös. Ei tartte olla maailman suorimmat ja valkoisimmat hampaat, kunhan hammasharja ja lanka olis tuttuja ja kuuluis päivittäisiin rutiineihin…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa olla parisuhde, jos miehet juovat koko ajan ja muut naiset ovat puolella. Miehet eivät näytä välittävän naisista. Miehet haluavat vain valittaa.

Vierailija
344/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan myös hampaita ja pesen. En käytä huumeita en juo alkoholia. Mutta ei teille naisille kelpaa.

Vierailija
345/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkuna loppuelämä. Välillä käy sit joskus maksullisissa.

FB: ssä ja Instagramissa on brasilialaisia ​​naisia, jotka metsästävät suomalaisia ​​miehiä eivätkä lopeta ennen kuin saavat yhden. Helppo. Sinun tarvitsee vain maksaa heidän matkoistaan ​​ja lomistaan.

Vierailija
346/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ja oon tosi pitkä ja en oo ees työtön sun muita juttuja. Mutta ei sekää riitä naisille- Emmä jaksa miettiä. Oon yksin.

Vierailija
347/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ja oon tosi pitkä ja en oo ees työtön sun muita juttuja. Mutta ei sekää riitä naisille- Emmä jaksa miettiä. Oon yksin.

Ainakin oot tollanen itsesäälissä rypevä valittaja. Luin sulta ehkä kolme viestiä ja tuli jo niistä itelle sellanen ikävä olo. En haluais mieheksi sellaista.

Vierailija
348/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä enää mieti naisia. Niinku ei tässä ole yhtään mitää järkee. Jos ei kelpaa yhtää omana itsenään kellekään ihmiselle naiselle.

Vierailija
349/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luin myös sun juttuja oot aika nirso. Et miehen pitäs olla tietynlainen pukea hienosti pestä hampaita. Ei ihan mun juttu. EI kiitos.

Vierailija
350/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi enkä ole seurustellut neljään vuoteen. Enkä kyllä aiemminkaan etsinyt mutta päädyin silti olemaan suhteissa ja totesin aina että yksin oli parempi.

Nykyään lähipiiristä noin puolet on sinkkuja ja puolet parisuhteissa, suurin osa selvästi onnettomissa sellaisissa. Ei ainakaan houkuttele etsimään suhdetta.

Vierailija
351/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en miehenä ees saa seksiä mistään ja pääse tapaileen naisia. Ikää on päälle 30v. On vähän ylipainoa ja tuntuu etten kelpaa omana itsenäni ollenkaan.

"Jos en kelpaa omana itsenäni niin sitten en" sanoi eräskin huomattavan ylipainoinen mies kerran suhteista puhuessa. Ei kannata sitten katkeroituakaan jos ei itse viitsi tehdä edes sitä minimiä että olisi normaalipainoinen, tai joidenkin kohdalla huolehtisi hygieniasta, olisi ihmisenä mukava jne, mitä näitä nyt on.

Tosin minuakaan ei kyllä ole kotoa kukaan hakenut vaikka olen hoikka, en tiedä mihin tuo kokemuksesi kelpaamattomuudesta perustuu. Eikä muiden ajatuksiakaan voi tietää jos eivät niitä ääneen sano: ehkä ongelma ei ole ylipaino vaan joku aivan muu, vaikka se ettei oikeanlaista ihmistä vielä ole tullut vastaan. Minäkään "en kelpaa" todellakaan kaikille edes kaveriksi, eivätkä kaikki minulle, koska luonteet, jutut ja huumorintaju eivät kaikkien kanssa osu yksiin.

Vierailija
352/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus auttaa kun olet geenikomea ja sinulla on mahdollisuuksia sporttiseen naiseen. Se ei auta jos et ole geenikomea, koska saat vain epäliikunnallisia naisia jotka eivät kaipaa hoikkuutta.

Tyylikkyys auttaa vain jos olet hyvätuloinen. Muussa tapauksessa naiset eivät halua että hassaat rahojasi tyyliin naisen, matkojen ja asunnon sijasta.

Vierailija
353/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

justfacts kirjoitti:

Hoikkuus auttaa kun olet geenikomea ja sinulla on mahdollisuuksia sporttiseen naiseen. Se ei auta jos et ole geenikomea, koska saat vain epäliikunnallisia naisia jotka eivät kaipaa hoikkuutta.

Tyylikkyys auttaa vain jos olet hyvätuloinen. Muussa tapauksessa naiset eivät halua että hassaat rahojasi tyyliin naisen, matkojen ja asunnon sijasta.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

“Keksin vielä vähän lisää tekosyitä sille miksi juuri minun ei tarvitse laihduttaa tai ostaa uusia kalsareita reikästen tilalle- tai nähdä yhtään mitään muutakaan vaivaa sen eteen että voisin parisuhteen saada”

Vierailija
354/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

justfacts kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

“Keksin vielä vähän lisää tekosyitä sille miksi juuri minun ei tarvitse laihduttaa tai ostaa uusia kalsareita reikästen tilalle- tai nähdä yhtään mitään muutakaan vaivaa sen eteen että voisin parisuhteen saada”

Siinä tuo aiempi on kyllä oikeassa ettei hänen kannata vaivautua yhtään mihinkään kun jo asenne karkottaa mahdolliset kumppaniehdokkaat.

Vierailija
355/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

justfacts kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Tiedoksi: on tullut kokeiltua molempia. Sporttisuutta ja tyylikkyyttä.

Taso ei riittänyt sporttisille naisille, ei tyylikkäille eikä arkisille. Mutta vähän pyöreät sohvaperunat alkoivat epäilemään olenko sportti-intoilija tms.

Tyylikkäät (mutta ei sporttiset) naiset kyllä alkoivat huomioimaan paremin, mutta siinä vaiheessa kun tavallinen ammatti kävi ilmi, kiinnostus katosi.

Naisia kiinnostaa ensisijaisesti genetiikka ja raha/asema. Siinä vaiheessa kun aletaan katsomaan tyyliä ja hoikkkuutta, puhutaan naisista jotka haluaa niitä geenien ja rahan/aseman lisäksi.

Vierailija
356/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

justfacts kirjoitti:

No sinähän olet sitten jo päättänyt miten naiset mielestäsi ajattelevat, turhaan kai sitä sitten mitään tekee kun näin kerran on. :)

Vierailija
357/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi todellakin mies joka olisi hoikka ja tyylikäs! Tähän mennessä on ollut köyhiä opiskelijoita tai duunareita, jotka eivät edes sen lisäksi ole tyylikkäitä, eivätkä välttämättä hoikkiakaan. Enää en ota vähääkään lihavaa kun kertakokeilulla tuli todettua etten pysty sellaisen kanssa olemaan, enkä taida enää ottaa tyylitöntäkään.

Vierailija
358/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ul1 Ul1 Ul1. Tuuli vinkuu, oo sää hiljaa.

Vierailija
359/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi todellakin mies joka olisi hoikka ja tyylikäs! Tähän mennessä on ollut köyhiä opiskelijoita tai duunareita, jotka eivät edes sen lisäksi ole tyylikkäitä, eivätkä välttämättä hoikkiakaan. Enää en ota vähääkään lihavaa kun kertakokeilulla tuli todettua etten pysty sellaisen kanssa olemaan, enkä taida enää ottaa tyylitöntäkään.

"Tähän mennessä on ollut köyhiä opiskelijoita tai duunareita, jotka eivät edes sen lisäksi ole tyylikkäitä, eivätkä välttämättä hoikkiakaan."

Lihavoituna olennaisin kriteeri.

Siis mainitsemistasi. Arvaanko oikein ettei hoikkuus auta ellei ole myös komea naama, pituutta ja raameja?

Vierailija
360/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osaa muutenkaan tutustua ihmisiin kovin helposti. Samalla vaikeaa päästää ketään niin lähelle. Tämän vuoksi en näe parisuhdetta ajankohtaisena. Ystäviä tahtoisin mieluummin elämääni saada. Muuten vaikeaa ajatella jonkun pitävän minusta niin paljon, että tahtoisi parisuhteeseen ja toisaata en todellakaan rupea "huonoon" suhteeseen tai näe pakkona sitä, että nyt pitää suhde löytyä. Joku kirjoitta seksistä, mutta itse en toisaalta ala tavallaan edes irtoseksiä hakemaan ja pitää tutustua ihmiseen paremmin ennen mitään seksiä. Niinpä olen edelleen neitsytkin. Nämä kaikki itsellä siis syynä ja jos en tapaa muutenkaan ihmisiä niin vaikeaa olisi kumppanikin löytää. Välillä kaipaan läheisyyttä tai ajattelen toivovani kumppania, mutta en kuitenkaan tarvitsi sitä välttämättä ja en tiedä olisiko minusta siihen. Ihmisistä huonoja kokemuksia muutenkin. Lapsia en koskaan halua joten senkin puolesta on ehkä helpompaa olla sinkku, kun ei tarvi miettiä ikää esimerkiksi lastensaannin suhteen.

Muuten, kun aikaa kuluu niin alan epäröidä entistä enemmän etten välttämättä koskaan saa kumppania, mutta en tiedä surenko asiaa sen enempää. Tällä hetkellä en olisi valmiskaan suhteeseen. Samalla odotan sitä, että tapaisin sellaisen miehen johon haluaisin tutustua enemmän. Tähän mennessä jotain on ollut, mutta ei mitään suurempaa kuitenkaan. Itse olen myös huono tutustumaan joten toivoisin toisen tulevan vastaan tässä. Muuten en varmaan pysty etenemään, vaikka se hassua onkin myöntää. Eli vastauksena se, että viihdyn sinkkuja aika hyvin ja en osaa tavallaan toivoa parisuhdetta ainakaan nyt.