Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään joulupöydässä sushia?

Vierailija
04.12.2014 |

Minkälaista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitettyjä perunoita ja graavilohta

Vierailija
2/5 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:16"]

Minkälaista?

[/quote]

Pidän ajatuksesta, että jouluna voi itse päättää mitä ruokia joulupöytään valitsee. Ei perinteitä tarvitse pilkulleen noudattaa. Itse ostan joitakin perinteisiä laatikoita, kuten porkkanalaatikko ja maksalaatikko, mutta sen lisäksi joulupöydässäni voi olla vaikka pizzaa. Minä päätän mitä joulupöytääni haluan, en kumartele perinteitä, vaan tarkoitus on syödä hyvin hyvää ruokaa silloin, oli se perinteistä tai ei. Huomioin joulupöydän myös juomissa, valitsen silloin ehkä pari euroa kalliimpaa viiniä itselleni verrattuna siihen, mitä arkiviikonloppuna joisin. Kerran täällä vain eletään, syö ja juo sitä mikä itsestä tuntuu parhaimmalta, oli joulu tai juhannus.

t.mies vantaan martinlaaksosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan sinänsä, että jouluna voi tarjota mistä tykkää, mutta ruokien tulisi jotenkin sopia yhteen. Rakastan sushia, mutta tuntuisi järkyttävältä syödä sen jälkeen kinkkua... Uutena vuotena sushi sopisi minusta loistavasti!

Vierailija
4/5 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteistä joulu-graavilohta sushi-palan päällä. Ihan hyvin toimii!!

Vierailija
5/5 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut sushia jo useamman vuoden, sopii mielestäni erinomaisesti. Ihan perinteisiä makirullia ja lohinigirejä. Yks vuosi tehtiin nigirejä myös raasta silakasta ja toimi erinomaisesti. Silakat haettiin aattoaamuna kauppahallista ja tuore kalahan ei oikeasti haise, eikä maistu itsessään miltään. Sokkotestissä vieraat ei erottanut tonnikala- ja silakkanigirejä toisitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä