Painan 130kg mitä mieltä olet?t.ammattivalittaja
Kommentit (84)
Ehkä et valittaisi niin paljon, jos liikkuisit enemmän? Päivittäinen liikunta ulkona piristää mieltä pimeälläkin :)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:40"]
Ehkä et valittaisi niin paljon, jos liikkuisit enemmän? Päivittäinen liikunta ulkona piristää mieltä pimeälläkin :)
[/quote]
En pysty liikkumaan kuin pihalla. Voimakas huimaus estää sen. ap
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:47"]
[/quote]
[/quote]
Siis ihan rauhallinen kävelykin pirisitää :) Siellä pihalla vaikka :) On todella todella harvoja sairauksia (jos huimauksella siihen viittasit), joissa kävely kiellettäsi ja monissa sairauksissa, myös tasapainoon vaikuttavissa kävelyllä on positiivisia vaikutuksia oloon ja sairauden jatkumiseen.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:47"]
[/quote]
[/quote]
Siis ihan rauhallinen kävelykin pirisitää :) Siellä pihalla vaikka :) On todella todella harvoja sairauksia (jos huimauksella siihen viittasit), joissa kävely kiellettäsi ja monissa sairauksissa, myös tasapainoon vaikuttavissa kävelyllä on positiivisia vaikutuksia oloon ja sairauden jatkumiseen.
[/quote]
Pihalla mä joka päivä kävelenkin lapsen kanssa n tunnin iltapäivisin ja viikonloppuisin tunnin aamulla ja tunnin illalla. ap
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:57"]
Aika lihava olet. Miksi?
[/quote]
Syön kun ei ole muuta tekemistä elämässä. ap
Paino ei kerro mitään kehonkoostumuxesta!!!!!!!!!!!1 Laita kuva niin voi jotain sanoa
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:36"]
Mä painan yliki, entä sitten?
[/quote]
Ei mitään sitten, ihan oma valinta. Surullista vaan terveyden kannalta, kun tilanne on noin.
[/quote]
Ja tiedät mun terveydentilasta jotain?
Usein juuri pitkät laihdutuskuurit ja jojo-dieetit aiheuttavat terveysongelmia. Luulisin että on parempi olla tasaisesti vaikka vähän korkeammassa painossa kuin jatkuvasti jojoilia, siinä menee keho aivan sekaisin
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:00"]
Paino ei kerro mitään kehonkoostumuxesta!!!!!!!!!!!1 Laita kuva niin voi jotain sanoa
[/quote]
En mä kuvaani laita mutta olen 18cm pitkä niin näytän kyllä lihavalta mutta en niin kauhean lihavalta kuin lyhyemmät naiset.Vaatekokoni on 52. ap
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:36"] Mä painan yliki, entä sitten? [/quote] Ei mitään sitten, ihan oma valinta. Surullista vaan terveyden kannalta, kun tilanne on noin. [/quote] Ja tiedät mun terveydentilasta jotain?
[/quote]
No ainakaan jatkuva huimaus ei ole ihan normaalia.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:58"]
Aika lihava olet. Miksi?
[/quote]
[/quote]
Oletko miettinyt, että kannattaisi hakea elämäänsä sisältöä muustakin? Mainitsit että sinulla on lapsi, mitä jos vaikka nyt kevätkaudelle selaisit jonkun kivan äiti-lapsi kerhon työväen/kansalaisopistosta? Tai sitten ihan oman kurssin vain itsellesi? Lapsi kyllä pärjää hoidossa isällä/sukulisella/tutulla pari tuntia viikossa.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:36"] Mä painan yliki, entä sitten? [/quote] Ei mitään sitten, ihan oma valinta. Surullista vaan terveyden kannalta, kun tilanne on noin. [/quote] Ja tiedät mun terveydentilasta jotain?
[/quote]
No ainakaan jatkuva huimaus ei ole ihan normaalia.
[/quote]
Ei varmaa olekkaan mutta sitä ollut jo 12v alkaen ja silloin olin erittäin hoikka eikä lääkärit löydä syytä niin eipä sille mitään voi. ap
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:15"]
Aika lihava olet. Miksi?
[/quote]
[/quote]
Oletko miettinyt, että kannattaisi hakea elämäänsä sisältöä muustakin? Mainitsit että sinulla on lapsi, mitä jos vaikka nyt kevätkaudelle selaisit jonkun kivan äiti-lapsi kerhon työväen/kansalaisopistosta? Tai sitten ihan oman kurssin vain itsellesi? Lapsi kyllä pärjää hoidossa isällä/sukulisella/tutulla pari tuntia viikossa.
[/quote]
Mä käyn erään kielen kurssilla työväenopistossa pari tuntia viikossa. ap
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:17"]
Aika lihava olet. Miksi?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitä jos sitten aina kun tekee mieli syödä, päättäisitkin sen sijaan vaikka opetella tämän kielen kymmenen uutta verbiä? Toisena päivänä kymmenen uutta substanttiivisä jne. Olisi mielekästä tekemistä ja kielitaito kohenisi huimasti :)
Toisaalta se kielikurssi ilmeisesti ei tarjoa vieläkään tarpeeksi sisältöä, mitä jos hankkisit en rinnalle jonkun kivan liikunnallisen kurssin? Lajeja on pilvin pimein, esim pilates tai yoga sopii myös huimauksesta kärsiville. :)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:17"]
Aika lihava olet. Miksi?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitä jos sitten aina kun tekee mieli syödä, päättäisitkin sen sijaan vaikka opetella tämän kielen kymmenen uutta verbiä? Toisena päivänä kymmenen uutta substanttiivisä jne. Olisi mielekästä tekemistä ja kielitaito kohenisi huimasti :)
Toisaalta se kielikurssi ilmeisesti ei tarjoa vieläkään tarpeeksi sisältöä, mitä jos hankkisit en rinnalle jonkun kivan liikunnallisen kurssin? Lajeja on pilvin pimein, esim pilates tai yoga sopii myös huimauksesta kärsiville. :)
[/quote]
Ei kiitos. Mitä sä luulet että vaikka mä kävisin 10 kurssia viikossa se saisi mut onnelliseksi? ei kyllä mä kuule syön mielummin ja kuolen toivottavasti alle 50v niin ei tarvitse enää turhaan päiviä täällä kuluttaa. Ja en ole masentunut, olen vain 24v ollut kotona saamatta töitä ja opiskelut ei suju. Kyllä jokainen tajuaisi ettei elämällä ole silloin mitään annettavaa. Ja toki rakastan miestäni ja lastani mutta he eivät riitä elämäni sisällöksi. ap
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:36"]
Mä painan yliki, entä sitten?
[/quote]
Ei mitään sitten, ihan oma valinta. Surullista vaan terveyden kannalta, kun tilanne on noin.