Painan 130kg mitä mieltä olet?t.ammattivalittaja
Kommentit (84)
Täääh!!
Oon aina ajatellut, että olet sellainen semi-seksi tylsistynyt kotirouva :(
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:57"]
Aika lihava olet. Miksi?
[/quote]
Syön kun ei ole muuta tekemistä elämässä. ap
[/quote]
Oletko miettinyt, että kannattaisi hakea elämäänsä sisältöä muustakin? Mainitsit että sinulla on lapsi, mitä jos vaikka nyt kevätkaudelle selaisit jonkun kivan äiti-lapsi kerhon työväen/kansalaisopistosta? Tai sitten ihan oman kurssin vain itsellesi? Lapsi kyllä pärjää hoidossa isällä/sukulisella/tutulla pari tuntia viikossa.
[/quote]
Mä käyn erään kielen kurssilla työväenopistossa pari tuntia viikossa. ap
[/quote]
Mitä jos sitten aina kun tekee mieli syödä, päättäisitkin sen sijaan vaikka opetella tämän kielen kymmenen uutta verbiä? Toisena päivänä kymmenen uutta substanttiivisä jne. Olisi mielekästä tekemistä ja kielitaito kohenisi huimasti :)
Toisaalta se kielikurssi ilmeisesti ei tarjoa vieläkään tarpeeksi sisältöä, mitä jos hankkisit en rinnalle jonkun kivan liikunnallisen kurssin? Lajeja on pilvin pimein, esim pilates tai yoga sopii myös huimauksesta kärsiville. :)
[/quote]
Ei kiitos. Mitä sä luulet että vaikka mä kävisin 10 kurssia viikossa se saisi mut onnelliseksi? ei kyllä mä kuule syön mielummin ja kuolen toivottavasti alle 50v niin ei tarvitse enää turhaan päiviä täällä kuluttaa. Ja en ole masentunut, olen vain 24v ollut kotona saamatta töitä ja opiskelut ei suju. Kyllä jokainen tajuaisi ettei elämällä ole silloin mitään annettavaa. Ja toki rakastan miestäni ja lastani mutta he eivät riitä elämäni sisällöksi. ap
[/quote]
No sähän olet raskaana, harrastat hyvätekeväisyyttä, rakennatte sitä taloa uusiksi ja sun avioliitto on ihanaa. Mites nyt taas oot tässä ulinavaiheessa? Sulle on aika saatanan monta vaihtoehtoa ja ehdotusta keksitty, miten saisit elämäsi muuttumaan, mutta paskaa jauhat täällä päivästä toisen. Joko uhmakkaasti jankaten ja valittaen. Pidä tunkkis.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:37"]
Ei kiitos. Mitä sä luulet että vaikka mä kävisin 10 kurssia viikossa se saisi mut onnelliseksi? ei kyllä mä kuule syön mielummin ja kuolen toivottavasti alle 50v niin ei tarvitse enää turhaan päiviä täällä kuluttaa. Ja en ole masentunut, olen vain 24v ollut kotona saamatta töitä ja opiskelut ei suju. Kyllä jokainen tajuaisi ettei elämällä ole silloin mitään annettavaa. Ja toki rakastan miestäni ja lastani mutta he eivät riitä elämäni sisällöksi. ap
[/quote]
Siis elämällä ei ole mitään annettavaa jos ei ole töitä? :D LOL. Elämässä PITÄÄ ollakin muuta sisältöä kuin työ ja opiskelut. Ne voi olla osa sitä sisältöä ja onkin monelle, mutta ei ne mikään määrittävä tekijä ole. Terapian avulla voisit selvittää, mitä haluaisit elämältäsi ja miten voisit nämä asiat saavuttaa.
[/quote]
Mä kävin terapiassa yli 20v ilman mitään apua. Ja kyllä työ määrittää paljon ihmistä ja siitä saa palkkaa ei sitä tajua sellainen joka ei ole ollut 24v vastoin tahtoa kotona. ap
[/quote]
Niin, koska aika harva on ollut noin kauan kotona. Mene vaikka vapaaehtoistöihin! Esimerkiksi nyt joulunalla on paljon avustusjärjestöjä, jotka tarvitsevat apukäsiä esim rahankerääjäksi/myymälään/ruoka-apuun/eläinsuojiin. Sieltäkin saa uusia tuttuja ja ihmiskontakteja ja voit kirjata nuo työhakemuksiisi. Työnantajana arvostaisin sitä, että ihminen on ollut työttömänä ollessaan vapaaehtoistöissä. :)
[/quote]
olen ollut tässä 24v aikana vaikka missä vapaaehtoistyössä. ap
[/quote]
Sähän olet ollut sen nykyisen ukkos kanssa vasta sen 10 vuotta vai 8? Ja sitä ennen olit omaishoitajana ja töissä. Joku ei nyt täsmää näissä sun valituksissa. Sontaa ainakin osaat suoltaa. Mites se perhekoti, R-kioski, remppa, anoppi, avoin yliopisto, puhelinmyynti, avioero ja syöpä voivat?
Miten voit olla 130kg ja raskaana ilman mitäin hoitoja? Meinaan että sun muukin terveys on ihan hanurista, niin vähän vaikea uskoa että yli 40 ja toi massa ihan heti napsahtais tiineeksi.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:00"]
Paino ei kerro mitään kehonkoostumuxesta!!!!!!!!!!!1 Laita kuva niin voi jotain sanoa
[/quote]
Cmooooon! Jos nainen painaa 130 kg, pitää olla aika helvetin pitkä ollakseen edes lihaksikkaana sopusuhtainen!
Huomaatko, että ärsytät taas ihmisiä? Miten yhteen naiseen mahtuukin paljon sairauksia ja ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:23"]
Huomaatko, että ärsytät taas ihmisiä? Miten yhteen naiseen mahtuukin paljon sairauksia ja ongelmia.
[/quote]
Ja kunnon bipolaarinen meininki myös. Eilen vielä retosteli rahoillaan ja oli kunnon kuningas. Köyhiltä tuet pois ja sossut nurin. Nyt sitten taas ulisee ja syö tylsyyteen. Sekoa.
Ap lietsoi ketjun liekkeihin ja häipyi. Kuten aina :)
Mä kävin terapiassa yli 20v ilman mitään apua. Ja kyllä työ määrittää paljon ihmistä ja siitä saa palkkaa ei sitä tajua sellainen joka ei ole ollut 24v vastoin tahtoa kotona. ap
[/quote]
Olis kantsinut vaihtaa terapeuttia, jos ei mitään apua 20 vuodessa. Tai sitten et ottanut apua vastaan? Asennetarkistus olisi kyllä kohdallaan.
Mieheksikin aika tuhti. Eli ilmeisesti kuitenkin nainen vai??? Liikaa massaa. Kotiruoka, liiat rasvat ja sokeri minimiin. Rasvaa jos haluaa niin ohen rasva ok ja avokadon. Ei muuta kun vihanneksia, kasviksia paljon. Liikuntaa kehiin, ens alkuun kävelyä sauvojen kera. Siinä se on. Itse en oo laihduttanut ikinä.
Sulla taitaa olla ideat hukassa. Ensin oli se toimeentulotukialoitus ja nyt ylipaino, tylsiä palstakliseitä molemmat.
Skarppaa vähän, tai pidä palstataukoa.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:36"] Mä painan yliki, entä sitten? [/quote] Ei mitään sitten, ihan oma valinta. Surullista vaan terveyden kannalta, kun tilanne on noin. [/quote] Ja tiedät mun terveydentilasta jotain?
[/quote]
En mä mitään siitä tiedä, mutta aika todennäköistä on, että sulla on korkea verenpaine ym. ongelmaa noin valtaisan painon takia, tai ainakin odotettavissa. Ja olen tuo 7, joten kokemusta on. Onneksi nyt alan palautua "normaaliin" kuntoon. Samaa toivon muillekin lihavuudesta kärsiville. Ikävää, jos kannustus otetaan negatiivisena.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:16"]
Miten voit olla 130kg ja raskaana ilman mitäin hoitoja? Meinaan että sun muukin terveys on ihan hanurista, niin vähän vaikea uskoa että yli 40 ja toi massa ihan heti napsahtais tiineeksi.
[/quote]
No sain mä tuon 8v pojankin silloin 35v ihan luomusti vaikka painoin 120kg ja laihduin silloin raskauden aikana 10kg. ap
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:37"]
[/quote]
Siis elämällä ei ole mitään annettavaa jos ei ole töitä? :D LOL. Elämässä PITÄÄ ollakin muuta sisältöä kuin työ ja opiskelut. Ne voi olla osa sitä sisältöä ja onkin monelle, mutta ei ne mikään määrittävä tekijä ole. Terapian avulla voisit selvittää, mitä haluaisit elämältäsi ja miten voisit nämä asiat saavuttaa.
[/quote]
[/quote]
Niin, koska aika harva on ollut noin kauan kotona. Mene vaikka vapaaehtoistöihin! Esimerkiksi nyt joulunalla on paljon avustusjärjestöjä, jotka tarvitsevat apukäsiä esim rahankerääjäksi/myymälään/ruoka-apuun/eläinsuojiin. Sieltäkin saa uusia tuttuja ja ihmiskontakteja ja voit kirjata nuo työhakemuksiisi. Työnantajana arvostaisin sitä, että ihminen on ollut työttömänä ollessaan vapaaehtoistöissä. :)
[/quote]
olen ollut tässä 24v aikana vaikka missä vapaaehtoistyössä. ap
[/quote]
Sähän olet ollut sen nykyisen ukkos kanssa vasta sen 10 vuotta vai 8? Ja sitä ennen olit omaishoitajana ja töissä. Joku ei nyt täsmää näissä sun valituksissa. Sontaa ainakin osaat suoltaa. Mites se perhekoti, R-kioski, remppa, anoppi, avoin yliopisto, puhelinmyynti, avioero ja syöpä voivat?
[/quote]
Nykyisen kanssa 9v sitä ennen 10,5v omaishoitajana ja sitä ennen lyhyitä pätkiä työllistämistukijuttuja sen kummempia en ole elämässäni tehnyt. ap
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:00"]
Paino ei kerro mitään kehonkoostumuxesta!!!!!!!!!!!1 Laita kuva niin voi jotain sanoa
[/quote]
Cmooooon! Jos nainen painaa 130 kg, pitää olla aika helvetin pitkä ollakseen edes lihaksikkaana sopusuhtainen!
[/quote]
Älä vitussa!
Alkoi naurattaa noi saamasi miinuspeukut ja oli pakko puuttua; oheisessa kuvassa hieman alle 130 kiloa painava about 180 cm pitkä mies, jonka paino koostuu lihaksista:
http://www.lyftmer.se/wp-content/uploads/2013/12/2003-mr-olympia-92_20090831_1380869138.jpg
^^ Kaikkien aikojen paras ja menestynein kehonrakentaja. Nyt sitten joku menaisista treeniohjelmansa imuroinut fitnesspimu tähän väittämään, että "kyllä mä tunnen meidän salilta monta lihaksikasta 130 kiloista naista" niin vedän vittu ranteet auki :DD
Joiltain akoilta on hiukan kadonnut realismin taju. Vaikkei se koskaan ole naisille kaikkein olennaisin luonteenpiirre ollutkaan, mutta joku raja näihin juttuihin!!!
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:23"]
[/quote]
Ja kunnon bipolaarinen meininki myös. Eilen vielä retosteli rahoillaan ja oli kunnon kuningas. Köyhiltä tuet pois ja sossut nurin. Nyt sitten taas ulisee ja syö tylsyyteen. Sekoa.
[/quote]
Mä olen aina syönyt tylsyyteen,vuosikausia jo eihän muuten näin ylipainoiseksi tulla ja saan kai mä inhota köyhiä, vai eikö läskillä saa olla mitään mielipiteitä?ap
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:36"] Mä painan yliki, entä sitten? [/quote] Ei mitään sitten, ihan oma valinta. Surullista vaan terveyden kannalta, kun tilanne on noin. [/quote] Ja tiedät mun terveydentilasta jotain?
[/quote]
No ainakaan jatkuva huimaus ei ole ihan normaalia.
[/quote]
Ei mua ainakaa huimaa, mut sähän kuvittelet siis ap:n olevan ainoa läski nainen koko Suomessa.