Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painan 130kg mitä mieltä olet?t.ammattivalittaja

Vierailija
04.12.2014 |

Mielipiteitä.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alapa nyt rakentamaan sitä positiivisuuttasi uudelleen, jos kerta olet raskaana. Hyvin eilen lähdit liikkeelle. Uhoamalla ja uudella energialla. Sähän sanoit, että tilanteet voi muuttua ja muuta niitä nyt sitten. Vai annatko taas yhden lapsen adoptioon.

Vierailija
22/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:23"]

Huomaatko, että ärsytät taas ihmisiä? Miten yhteen naiseen mahtuukin paljon sairauksia ja ongelmia.

[/quote]

Ja kunnon bipolaarinen meininki myös. Eilen vielä retosteli rahoillaan ja oli kunnon kuningas. Köyhiltä tuet pois ja sossut nurin. Nyt sitten taas ulisee ja syö tylsyyteen. Sekoa.

[/quote]

Mä olen aina syönyt tylsyyteen,vuosikausia jo eihän muuten näin ylipainoiseksi tulla ja saan kai mä inhota köyhiä, vai eikö läskillä saa olla mitään mielipiteitä?ap

[/quote] Oothan sä itsekin. Et saa mitään ostaa itsellesi, olet ulissut miten sun perintö on mennyt vaan perheen juokseviin menoihin ja miehen autoon. Ette saa sitä pientä ja ahdasta tölliänne rempattua, vaan kohta 4 ihmistä nukkuu samassa huoneessa. Et ole ostanut itsellesi vaatteita moneen vuoteen ja kaikki kiva jää aina välistä. Vai onko stoori jo unohtunut sulta? Olit kuitenkin tänään lähettelemässä jotain hyväntekeväisyyspaketteja? Miksi lähetät niitä jos lähtökohtaisesti halveksit ja inhoat köyhiä? Köyhä olet ainakin henkisesti, en ikinä haluaisi tuollaista elämää. Yäk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:23"]

Huomaatko, että ärsytät taas ihmisiä? Miten yhteen naiseen mahtuukin paljon sairauksia ja ongelmia.

[/quote]

Ja kunnon bipolaarinen meininki myös. Eilen vielä retosteli rahoillaan ja oli kunnon kuningas. Köyhiltä tuet pois ja sossut nurin. Nyt sitten taas ulisee ja syö tylsyyteen. Sekoa.

[/quote]

Mä olen aina syönyt tylsyyteen,vuosikausia jo eihän muuten näin ylipainoiseksi tulla ja saan kai mä inhota köyhiä, vai eikö läskillä saa olla mitään mielipiteitä?ap

[/quote]

Ei vaan saamattomalla, lahjattomalla ikivalittajalla ei saa olla mielipiteitä. Varsinkin kun on ihan itse samanlainen kuin inhoamansa ihmiset.

Vierailija
24/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/4309873/ketju/kylla_on_maailman_ihanin_asia_t_ammattivalittaja

Mutta onneksi on silti taivaallista seksiä, vaikka mies on ihan paska. Ihan samahan se on missä se mulkku on kiinni.

Vierailija
26/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussahan te olitte vielä köyhiä, mutta nyt sitten vissiin rahoissa kieritte. Miten?

http://www.vauva.fi/keskustelu/4294537/ketju/kannattaisiko_laittaa_ilmoitus_jouluapua_ryhman_kautta_t_ammattivalittaja

Vierailija
27/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja, kuka on sun lapsen isä??? Tämän ketjun mukaan sun miehelle on tehty vasektomia. Ootko ollu naapurin Ranen kaa sillai? Valitusta siis jo 2 vuoden takaa. Vauvahaaveiluja.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2113282-onnittelisikohan-mua-kukaan-talla-palstalla-jos-saisin-vauvan/

Vierailija
28/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä talosta saa 4 huoneen,keittiön plus saunan talon ja se riittää meille. Ja sen näkee loppukuusta olenko raskaana vai en. Ja paketteja lähetin köyhien lapsille koska ei köyhyys ole lasten vika. Tuo oma jouluapua juttu oli vitsi. ap

Vierailija
29/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:58"]

Ammattivalittaja, kuka on sun lapsen isä??? Tämän ketjun mukaan sun miehelle on tehty vasektomia. Ootko ollu naapurin Ranen kaa sillai? Valitusta siis jo 2 vuoden takaa. Vauvahaaveiluja.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2113282-onnittelisikohan-mua-kukaan-talla-palstalla-jos-saisin-vauvan/

[/quote]

Ihan oma mies. sille tehtiin vasektomian purku. ap

Vierailija
30/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mainitsit tuosta huimauksesta, onko sulla ikinä tutkittu, että olisiko asentohuimausta? Itselläni epäillään kyseistä vaivaa, kun huimaa lähes jatkuvasti. Itselläni toki myös melko alhainen verenpaine, joka myöskin aiheuttaa huimausta.

- M

Vierailija
31/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:06"]

Hei, mainitsit tuosta huimauksesta, onko sulla ikinä tutkittu, että olisiko asentohuimausta? Itselläni epäillään kyseistä vaivaa, kun huimaa lähes jatkuvasti. Itselläni toki myös melko alhainen verenpaine, joka myöskin aiheuttaa huimausta. - M

[/quote]

On tutkittu ja pää kuvattu useita kertoja eipä lääkärit keksi mikä vaivaa. ap

Vierailija
32/84 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä painan 60kg mitä mieltä sinä oot siitä? sanon mielipiteeni sun painosta jos sie sanot mielipiteen mun painosta

Vierailija
33/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma

Vierailija
34/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin. Luulin olevani ainut.

Vierailija
35/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysongelmasi voisivat helpottaa, jos laihduttaisit normaalipainoon. Ehkä mielikin kirkkenisi.

Vierailija
36/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvää päivää. Miksi niin paljon?

Vierailija
37/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:33"]

Terveysongelmasi voisivat helpottaa, jos laihduttaisit normaalipainoon. Ehkä mielikin kirkkenisi.

[/quote]

En halua laihduttaa. Laihanakin oli terveysongelmia. ap

Vierailija
38/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on taatusti paha olla. Olen painanut melkein saman verran, ennen totaalista irtiottoa. Se oli elämäni tiukin psyykkaus. Nyt paino lähentelee 100kiloa ja usko tai älä, mä hölkkään ja liikun muutenkin joka päivä.  Jos et ole provo, niin täältä tsempit elämäntapamuutokseesi! Jos mä onnistuin, niin taatusti sinäkin!

T: Aikoinaan yli 3000m cooperissa juossut.

Vierailija
39/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan yliki, entä sitten?

Vierailija
40/84 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, meni kirjoittamisessa aikaa, ja olitkin jo ehtinyt kertoa, että haluat pitää ylipainosi. -7-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi