Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen masentunut tästä palstasta ja ihmisyydestä

Vierailija
04.12.2014 |

En jaksa uskoa että hyviä ihmisiä on

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:51"]

Jos ei kelpaa ni****täältä

[/quote]

näitä "pällinaamoja täällä pyörii...ei kannata heistä vaivautua. Vähemmistöä edustavat. Ja toivon, että joskus tajuavat...että ruokkivat omalla asenteellaan omaa huonoa oloaan.

useat sadattelevat tyypit ovAt sisimmästään tosi kilttejä....pitää vaan pitää kuori (rooli). Heihin voi sitten tutustua, kun rupeavat kuoritaan kuorimaan...muuten antaa olla siellä kuoren alla turvasatamassaan.

sinäkin ap voit käännellä asioita eri kanteilta...ottaa näkökulmaa. Nää on vaan asioita.

yleensä ihminen on kuitenkin pohjimmiltaan hyvä.

[/quote]

Minun maailmankatsomukseni mukaan ihminen on pohjimmiltaan paha. Ihminen voi kyllä myös tehdä paljon hyvää ja rakastaa muita, jos haluaa. Tällä palstalla se rakkaus ei useinkaan ole niin silmiinpistävää. Helmiäkin onneksi on joukossa.

Vierailija
2/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että hyvyys on vahvempi kuin pahuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin hyviä ihmisiä? Siis antaako jotkut oikeasti itselleen jonkun "hyvän ihmisen" tittelin ja sitten voivottelee kun muut eivät yllä samaan?! Tuollaiset ihmiset juuri tekevät tästä maailmasta helvetillisen paikan elää.

Vierailija
4/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:33"]

Mitä helvetin hyviä ihmisiä? Siis antaako jotkut oikeasti itselleen jonkun "hyvän ihmisen" tittelin ja sitten voivottelee kun muut eivät yllä samaan?! Tuollaiset ihmiset juuri tekevät tästä maailmasta helvetillisen paikan elää.

[/quote]

"Kärsimyksien kautta voittoon" :D

Vierailija
5/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee sormelle.

Vierailija
6/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:01"]AP älä avaa wt-ketjuja, läskiketjuja, velaketjuja, sovinistiketjuja.. Ei kaikkea tarvi eikä kannata noteerata.
[/quote] Tätä minäkin noudatin. Pahoitin mieleni nais-, lapsi- ja läskivihasta monta kertaa ja täällä käydessä jäi todellakin p..n maku suuhun. Nyt valkkaan tarkkaan mitkä ketjut avaan.

Vierailija
7/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin yllätyn joka päivä siitä kuinka ihania, kannustavia ja auttavaisia ihmisiä täällä on! Tietenkin myös ilkeitä ja vittumaisia mutta jätän heidät omaan arvoonsa. En provosoidu 

Vierailija
8/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kelpaa ni suksi huora vittuun täältä

[/quote]

näitä "pällinaamoja täällä pyörii...ei kannata heistä vaivautua. Vähemmistöä edustavat. Ja toivon, että joskus tajuavat...että ruokkivat omalla asenteellaan omaa huonoa oloaan.

useat sadattelevat tyypit ovAt sisimmästään tosi kilttejä....pitää vaan pitää kuori (rooli). Heihin voi sitten tutustua, kun rupeavat kuoritaan kuorimaan...muuten antaa olla siellä kuoren alla turvasatamassaan.

sinäkin ap voit käännellä asioita eri kanteilta...ottaa näkökulmaa. Nää on vaan asioita.

yleensä ihminen on kuitenkin pohjimmiltaan hyvä.

Vierailija
9/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oo, täällä ainakin yksi! :)

Vierailija
10/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas puoli tuntia av:tä on kuin terapiaa. Tunnen olevani sentään aika fiksu, onnellinen, menestynyt ja jopa varakaskin, kun vertaan itseäni tämän palstan kautta muihin. Hectoria lainaten: Kulje kanssain halki av:n, mietit ehkä harkitummin, ja huomaat että sentään lähes onnellinen oot.

Vierailija
11/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kelpaa ni suksi huora vittuun täältä

[/quote]

Unohdit "idiotin".

Vierailija
12/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin :( olin täältä pari kk pois kokonaan, en halunnut avata koko sivua.Ahdistaa vaan se vihan ja katkeruuden määrä ja toisten arvostelu. Onhan täällä välillä ihan hauskojakin juttuja ja asiallisia keskusteluja mutta jotenki tuntuu että tää menee koko ajan huonommaksi ja jotenki...sairaammaksi, en keksi paremmin kuvaavaa sanaa. Jos miettii av:n parhaita ja viihdyttävimpiä ketjuja niin tuntuu että ne kaikki on jotain usemman vuoden takaisia, nykyään niitä on harvassa. Ehkä ois parempi vaan jättää koko sivusto ihan lopullisesti.

Vierailija
13/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP älä avaa wt-ketjuja, läskiketjuja, velaketjuja, sovinistiketjuja.. Ei kaikkea tarvi eikä kannata noteerata.

Vierailija
14/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole huomannut niitä ketjuja, joissa neuvotaan, tuetaan ja jopa konkreettisesti tarjotaan apua? Ihan viime päivinäkin niitä on täällä ollut, viimeksi tänään on kannustettu masentunutta teiniä. Ainahan näillä anonyymipalstoilla on niitä ilkeitä nihilistejä (psykopaatteja?) jotka huutavat masentuneelle, että älä ruikuta, hyppää jo! Mielestäni ovat kuitenkin vähemmistönä. Ei niistä kannata välittää.

Vierailija
15/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata huolestua. Minä myönnän että olen kirjoittanut välillä ihan naurettavia juttuja. On ollut tylsää ja olen yrittänyt olla hauska. Tai ilkeä. Ota ihan huumorilla koko palsta.

Vierailija
16/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tarvitsen tätä palstaa !

Vierailija
17/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:01"]

AP älä avaa wt-ketjuja, läskiketjuja, velaketjuja, sovinistiketjuja.. Ei kaikkea tarvi eikä kannata noteerata.

[/quote]

Äläkä pakkoruotsi-, muslimi- ja Kokoomus-ketjuja. Niissä riehuvat sairaimmat yksilöt, joiden rinnalla Ikis, Petri Paavola ja Kakkis ovat ihan kivoja tyyppejä.

Vierailija
18/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan paras jättää tietyt ketjut kokonaan avaamatta. Kyllä täällä on hyviäkin ja kannustavia viestejä, tulee mieleen sen yhden väsyneen äidin hätähuuto tästä ihan parin päivän takaa jossa sielläkin oli muutama todella sairas viesti mutta onneksi myös satoja oikeasti kannustavia ja empaattisia. Mua ärsyttää joissaki ketjuissa se että keskustelu alkaa hyvin mutta sitten paikalle tulee joku kaiken henkilökohtaisesti ottava mielensäpahoittaja ja koko homma menee kahden kirjoittajan jankkaukseksi, toinen näkee viesteissä jotain mitä niissä ei lue ja toinen tahallaan provosoi entisestään.

Mä pidän täältä aina pitkiäkin taukoja etten käy ollenkaan, olen huomannu miten helppo ilkeilyyn on lähteä mukaan ja alkaa arvostelemaan muiden elämää hetken mielijohteesta, en halua olla sellainen ihminen.

Vierailija
19/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotkut ihmiset purkaa paineitaan, jotkut kirjoittaa ihan vitsillä. Yritä ohittaa sellaiset viestit. Sitten on ihan jotain teinpoikia jotka tahallaan provoilee. Ei tämä palsta kerro mitään ihmisyydestä. Ehkä ihmisten ajattelemattomuudesta jotain. Älä masennu, minäkin olen tosi kiltti ja kiva ihminen ja tunnen ainakin 200 vastaavaa.

Vierailija
20/29 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on normaalejakin ihmisiä. Tyhjät tynnyrit vaan tunnetusti kolisee eniten.