Miten teidän yläasteseurustelukumppaneilla menee? Oletteko stalkanneet?
Kommentit (11)
En ole nähnyt pitkään aikaan, mutta siitä söpöstä, pulskasta pojasta kasvoi ihan raamikas tyyppi.
Kukahan tää mahtoi olla kun en seurustellut tietääkseni kenenkään kanssa. Enkä seurustellut vielä lukiossakaan.
Onko tämä kilttiksen uusi tulokulma? Kuule mulla ei ollut ketään ennenkuin täytin 19 vuotta. Ei edes kädestäpitelijää. Ensisuudelmankin vaihdoin vasta tuolloin.
Eipä ollu sellaista. Olin liian kiltti
En ole stalkannut kaikkia, yksi on nykyään lähinnä maaoravan näköinen ja seukkaa entisen naapurini kanssa.
Ensimmäisestä tuli kiihkouskovainen ja toisesta menestynyt taiteilija. Ensimmistä ei ole ikävä, mutta toisen kanssa olisi kiva vaihtaa kuulumisia.
Yritin etsiä netistä, mutta en löytänyt. Haluaisin ottaa yhteyttä, mutta en tiedä miten. Harmittaa, että yhteydenpito aikanaan jäi.
Jäin koukkuun yhteen tyyppiin jo ala-asteella. Seinäruusuna en häntä tietenkään saanut. Olen jonkin verran seurannut hänen elämäänsä ja näyttäisi menevän hyvin. Minun kohtaloni näyttää olevan rakastaa etäältä.
Meni naimisiin samasta pienestä kylästä olevan tytön kanssa (varmaan on yhteiset isoisoisoisovanhemmat) ja osti vanhan talonrotiskon parin kilometrin päästä vanhemmistaan. Jotain duunarihommia tekee, vaimonsa on kotiäiti.
Mielenkiintoinen aihe. Välillä saa lukea näistä 5-kymppisistä, jotka eron jälkeen löytävät uudelleen sen ekan tyttö/poikaystävänsä ja alkavat seurustella.
En tiedä, mitä hänelle kuuluu, mutta hän oli kiva ja kunnollinen.
Tein hänelle ikävästi ja pyytäisin anteeksi, jos tapaisimme.