Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuntuu että en enää jaksa tätä yksinäisyyttä ja kiusaamista

Vierailija
04.12.2014 |

Peruskoulu kiusattiin, lukiossa jätettiin vain yksin. Yliopistossa en edes tutustunut enää kehenkään, kun olin jo valmiiksi ahdistunut mahdollisesta hylkäämisestä ja sen tuomasta surusta. Miehen löysin kuitenkin onneksi ja kaksi lastakin tehtiin. Äitiyslomalla en saanut yhtään ystävää, vaikka kävin perhekahviloissa, muskareissa, leikkipuistoissa, perhekerhoissa... kaikilla oli jo omat sisäpiirit ja minä olen ujo. Nyt syksyllä lapset aloitti päiväkodin ja minä menin töihin. Olin odottanut töihin menoa kovasti uusien ihmissuhteiden toivossa. Täällä minua on kuitenkin kiusattu ihan samalla tavalla kuin aikanaan peruskoulussa. Selän takana supistaan ja hihitellään, "vahingossa" ohimennen tiputetaan mun pöydältä jotain, muutaman kerran mun eväät on "vahingossa" heitetty roskiin kun muka luultiin niiden olevan pilaantuneet... Nyt tänään mulle ilmoitettiin, etten voi osallistua huomenna pikkujouluihin. Ravintolassa on kuulemma tilaa niin vähän että tasan 20 mahtuu, mutta meitä on 21. Koska minä olen uusin työntekijä niin minun pitää jäädä pois.
Lähdin pois töistä ja tulin kotiin itkemään. Mikä mussa on vikana? Miksi aina minä valikoidun kiusatuksi ja yksin? Mulla ei ole koskaan ollut ystävää, eikä ilmeisesti tule olemaankaan...

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( voi ei! Miten aikuiset ihmiset voivat olla niin julmia! Lapset eivät ehkä vielä ymmärrä tekojensa seurauksia, mutta aikuiset, voihan v***u sentään!
Mistä päin oot?

Vierailija
2/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset meistä vaan on tuollaisia... Itse olen aina ollut samanlainen, mutta ei se nyt 40 vuoden iässä enää minulle tuskaa tuota, kun en yritäkään kelvata ihmisille ja olen tyytyväinen yksin. MInulla siis ei ole eikä ole koskaan ollut edes miestä tai lapsia. Ei yhtään ystävää tai kaveria jne. Nuorempana se tuotti tuskaa, enää ei. 

Tuo työpaikkasi käytös kuulostaa kyllä asiattomalta. Ketään ei voi vaatia pitämään toisesta ihmisestä, olemaan tämän kaveri, mutta kyllä työpaikoilla pitäisi asiallisesti käyttäyätyä kaikkia kohtaan. Pidä vaan puolesi noita kiusaajia kohtaan, äläkä vaan hyväksy kohtelua nolona ja hiljaa. Tarvittaessa esimies avuksi. Tai sitten työpaikan vaihto jos sellainen on mahdollista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydältä tiputetaan jotain? Haluaisitko oikeasti tuollaisten kanssa pikkujouluihin?

Vierailija
4/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:40"]Pöydältä tiputetaan jotain? Haluaisitko oikeasti tuollaisten kanssa pikkujouluihin?
[/quote]

No en ole koskaan päässyt mihinkään pikkujouluihin niin joo, olisin kyllä halunnut. Olin ostanut mekonkin sitä varten jo...

Vierailija
5/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:40"]:( voi ei! Miten aikuiset ihmiset voivat olla niin julmia! Lapset eivät ehkä vielä ymmärrä tekojensa seurauksia, mutta aikuiset, voihan v***u sentään!
Mistä päin oot?
[/quote]

Olen itä-suomesta

Vierailija
6/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletki kertonut asiasta esimiehelle? Kiusaako hänkin? Minkä alan hommia teet?

Vierailija
7/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä usko että tuollaista työpaikkaa onkaan. Pikkujoulupaikasta varataan juuri niin monta paikkaa, kun etukäteen on ilmoittautuneita pikkujoulun juhlijoita. Oma moka, jos ei dedikseen mennessä ilmoittaudu pikkujouluihin.

Vierailija
8/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

=( Olen todella pahoillani puolestasi! Älä sure pikkujouluja, sä et todellakaa halua viettää vapaa-aikaasi tuollaisten iditoottien kanssa.

Ei miehen kautta löytyisi ystäviä? Mä olen myöskin aikamoinen erakko enkä omasta tahdostani. Aikuisena tutustuminen uusiin ihmisiin on todella vaikeaa. Mä olen ajatellut, että teen elämästäni parasta näillä avuilla mitä mulla on. Moni menettää paljon, kun ei halua tutustua muhun, mutta mä yritän nauttia elämästäni, vaikka en omaakaan ystäviä. No mies on myös mun ystävä, mutta eihän se sama asia ole.

Nouse sä muiden yläpuolelle ja sinuna mä hakisin myös uutta työpaikkaa. Ei joka paikassa ole tuollaisia tunnevammaisia idiootteja.

Vierailija
9/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:45"]No en kyllä usko että tuollaista työpaikkaa onkaan. Pikkujoulupaikasta varataan juuri niin monta paikkaa, kun etukäteen on ilmoittautuneita pikkujoulun juhlijoita. Oma moka, jos ei dedikseen mennessä ilmoittaudu pikkujouluihin.
[/quote]

Kyllä mä ilmoittauduin ensimmäisten joukossa, mutta jotenkin veikkaan että mun osallistumista ei ole koskaan edes ilmoitettu ravintolaan asti. Myös esimies osallistuu tähän.

Vierailija
10/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:45"]No en kyllä usko että tuollaista työpaikkaa onkaan. Pikkujoulupaikasta varataan juuri niin monta paikkaa, kun etukäteen on ilmoittautuneita pikkujoulun juhlijoita. Oma moka, jos ei dedikseen mennessä ilmoittaudu pikkujouluihin. [/quote] Kyllä mä ilmoittauduin ensimmäisten joukossa, mutta jotenkin veikkaan että mun osallistumista ei ole koskaan edes ilmoitettu ravintolaan asti. Myös esimies osallistuu tähän.

[/quote]

ei tuo nyt oikein kuulosta olevan tästä maailmasta. Minkä alan töissä olet?

Vierailija
11/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:45"]No en kyllä usko että tuollaista työpaikkaa onkaan. Pikkujoulupaikasta varataan juuri niin monta paikkaa, kun etukäteen on ilmoittautuneita pikkujoulun juhlijoita. Oma moka, jos ei dedikseen mennessä ilmoittaudu pikkujouluihin. [/quote] Kyllä mä ilmoittauduin ensimmäisten joukossa, mutta jotenkin veikkaan että mun osallistumista ei ole koskaan edes ilmoitettu ravintolaan asti. Myös esimies osallistuu tähän.

[/quote]

ei tuo nyt oikein kuulosta olevan tästä maailmasta. Minkä alan töissä olet?
[/quote]

Sosiaalialalla

Vierailija
12/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko erityisen nätti? Omalla kohdallani näin, vaikka aina luullaan että näteillä on helpompaa. Mua on kadehdittu niin kauan kuin muistan ja sen takia kiusattu ja eristetty. Miesten huomiota olen saanut ihan liikaakin, mutta olisin kaivannut vain ystäviä elämääni.

Vierailija
13/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa heti! Aivan järkyttävän noloa toimintaa työkavereilta! Jos joku heistä sattuu tätä palstaa lukemaan ja tunnistaa itsensä tuollaiseen kiusaamiseen osallistujaksi, niin haistakoon pitkän paskan!

Vierailija
14/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 11:02"]Ootko erityisen nätti? Omalla kohdallani näin, vaikka aina luullaan että näteillä on helpompaa. Mua on kadehdittu niin kauan kuin muistan ja sen takia kiusattu ja eristetty. Miesten huomiota olen saanut ihan liikaakin, mutta olisin kaivannut vain ystäviä elämääni.
[/quote]

No en ole ainakaan omasta mielestäni, eikä ympärillä ole koskaan miehiäkään paljoa pyörinyt.. olen kai ihan tavallisen näköinen, tavallisen painoinen, tavallisesti pukeutuva. Huomaamaton.

Vierailija
15/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta ! Olen todella pahoillani puolestasi.  Käsittämätöntä toimintaa. Jos pikkujolut ovat työpaikan järjestämät ja organisoimat  ja niitä tuetaan millään tavalla työnantajan puolta ( ei vain henkilökunnasta jonkun ideoimat)niin tuohan on laitonta syrjyntää. Työsuojeluvaltuuteulle tai luottamusmiehelle soitto! Tuota mielipahaase se ei kutankaan vie. Uskaltaisitko laitta ilmoituksen tuonne vauvan etsin ystävää paltalle. 

Itse olen pk- sulta, mutta ystävuushän ei ole kiinni välimatkoista. Saisit varmaankin myös ystäviä ihan omalta alueeltakin sieltä. Halaus !

Vierailija
16/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kulta! En tiedä mitä sanoa... Olen surullinen puolestasi, en tiedä miten auttaa.

Vierailija
17/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei  huono neuvo, en löytänytkään  enää  täältä etsinystävää palstaa !  entäs sitten tämä fb- hätäkahvi ryhmä?

Vierailija
18/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä alistua toisten kyykytettäviksi. Jos itsetunto ja itsensä arvostaminen on ihan nollassa, niin täytyy hakea apua, jotta saa katkaistua sen kierteen. Nimittäin työpaikkaa vaihtamalla tuo asia ei parane. Normaali ihminen ei alistu kiusattavaksi, hän tiedostaa että se on väärin ja tekee asialle jotain. Kukaan ei ansaitse tulla kiusatuksi, maailma on vaan niin paska paikka nykyään että täällä ei heikot pärjää. Itseään täytyy kyetä puolustamaan, täytyy pystyä sanomaan vastaan jos kokee tulleensa kohdelluksi väärin.

Vierailija
19/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:41"]

"Olen niin yksin kun on mies ja 2 lasta"

Kiva lukea tuollaista näin yksinäisenä ikisinkkuna.

[/quote]

No voi kuule, kirpaisee se ihan pienesti myös kun kärsii lapsettomuudestakin, mutta ei se sitä ap:n kokemaa yksinäisyyden tunnetta poista.

Vierailija
20/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:45"]

No en kyllä usko että tuollaista työpaikkaa onkaan. Pikkujoulupaikasta varataan juuri niin monta paikkaa, kun etukäteen on ilmoittautuneita pikkujoulun juhlijoita. Oma moka, jos ei dedikseen mennessä ilmoittaudu pikkujouluihin.

[/quote]

Ja sinä, kun et usko niin se tekee sen , että jotain ei ole olemassa ? Kuule, herää tähän itsekkääseeen pikkusiuluiseen maailmaan : kyllä työpaikka kiusaamista on olemassa ihan oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä