yläkerrassa pannaan
Alkaa jo mennä hermot. Asumme siis kerrostalossa ja yläpuolellamme asuu pariskunta joka viettää erittäin äänekästä seksielämää. Ymmärrän että heillä on oikeus siihen, mutta onko mitään mitä asialle boisi tehdä? Tänne kuuluu siis selvästi huutoa ja varsinkin sängyn jousien narinaa, joka toistuu päivittäin. Mahtavatkohan edes huomata ettei seiniä ole äänieristetty?
Kommentit (6)
Sama juttu meillä!
Joskus keskellä yötäkin..
Laita heippalappu että heidän voihkintaansa striimataan nettiin.
Sama täällä, yläkerran nuoripari jyskyttää joskus niin raskaasti että luulen että niiden sänky hajoaa.
Minä kävisin sanomassa että olkaa vähän hiljempaa vastedes tai tulen oven läpi kirveellä.
Isomunaiset miehet ei ryskytä, koska siinä menisi nainenkin rikki sellaisessa liikkeessä. Keskivertomeiningit siis yläkerrassa
*voisi