Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vihaat yh-äitejä?

Vierailija
04.12.2014 |

vihaatko myös yh-isejä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, puhun kaiken parhainpäin.

Vierailija
2/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika raskasta voisi olla vihata monia ihmisiä tuntematta heitä. Itse vihaan vain entistä koulukiusaajaani ja sekin on jo todella kuluttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin miettinyt että onko se vain yksi ja sama yh-sitä ja tätä hullu joka laittaa aloituksia tänne. Ilmeisesti sitten. -ap

Vierailija
4/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihan samaa. Äitini oli kolmen lapsen yh, teki töitä, kasvatti ja koulutti meidät. Isä katosi elämästämme kokonaan, hänellä oli omat ongelmansa. Taloudellista tukeakaan ei isältä tullut, hän ei pystynyt maksamaan elareita. Äiti ei koskaan puhunut isästä pahaa meille ja kun isä sitten kuoli, äiti hoiti hänet kunnialla hautaan, kun ei muitakaan ollut. 

Tottakai äidillä ja meillä oli yhdessä ja erikseen monenmoisia, isoja ja pieniä kriisejä, mutta sehän on normaalia. Suurin osa, ellei peräti kaikki tuntemani yh:t ovat äitini kaltaisia.

OT, mutta onko nyt joku muoti taivuttaa "isä" väärin? Vai onko se ikäänkuin vitsi? Taivutetaanko "käsi" nykyään "käsejä" ja "kesä" "kesejä"? 

Vierailija
5/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 08:05"]Ihmettelen ihan samaa. Äitini oli kolmen lapsen yh, teki töitä, kasvatti ja koulutti meidät. Isä katosi elämästämme kokonaan, hänellä oli omat ongelmansa. Taloudellista tukeakaan ei isältä tullut, hän ei pystynyt maksamaan elareita. Äiti ei koskaan puhunut isästä pahaa meille ja kun isä sitten kuoli, äiti hoiti hänet kunnialla hautaan, kun ei muitakaan ollut. 

Tottakai äidillä ja meillä oli yhdessä ja erikseen monenmoisia, isoja ja pieniä kriisejä, mutta sehän on normaalia. Suurin osa, ellei peräti kaikki tuntemani yh:t ovat äitini kaltaisia.

OT, mutta onko nyt joku muoti taivuttaa "isä" väärin? Vai onko se ikäänkuin vitsi? Taivutetaanko "käsi" nykyään "käsejä" ja "kesä" "kesejä"? 
[/quote]

vastaan vaan OT kohtaan. Tuo väärin taivutettu isä on todellisuudessa isi.

Vierailija
6/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne, jotka vihaa näkee yh:t uhkana. Ne voi tulla ja viedä minulta miehen. Myös kateus on mahdollinen. Itse ei uskalla erota ja eletään huonossa parisuhteessa.

Olin pitkään yh ja esim päiväkodissa lto ihan avoimesti ihmetteli, mistä revin lapsilleni niin ihania vaatteita. Kun ostin uuden auton, tuli sanomaan, että suht uusikin vielä. Kertoi, miten parisuhteessa elävä järjestää joulun Visalla. En kertonut hänelle, että me asuimme 2 lapseni kanssa kaksiossa, jonka vuokra oli 400 €/kk, en sitäkään, että en saanut muita yh-tukia kuin yh-korotuksen lapsilisään. Olisi pitänyt puuttua asiaan, mutta silloin kaikki energiani meni arjen pyörittämiseen.

Tsemppiä yh:t, te, joille lapset on pääasia olette mun idoleita :)

Vierailija
7/12 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa. 

Vierailija
8/12 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa. Yhtä rakastan.

Vierailija
9/12 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa. Monen yh äidin kanssa on ollut hyvää seksiä. He myös haluavat, että poistun ennen kuin lapset heräävät. Win win siis puolin ja toisin. 

Vierailija
10/12 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on nainen, niin mahdotonta tietää mitä  oikeasti tarkoittaa kysymyksellään. Saaanut ehkä pakit karusellimieheltä?

Tai jotain ihan muuta?

Vierailija
11/12 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä muka vihaa? Itse arvostan tai olen arvostamatta. Riippuu tapauksesta. 

Vierailija
12/12 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa. Upeaa seksiä ja yhdessäoloa. M48.