Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko paljaalla ekoilla treffeillä...

Vierailija
07.11.2017 |

Yksi eukko vaatimalla vaati ja mietin että onko normaalia ?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin tauteja ja / tai tulla raskaaksi.

Vierailija
2/26 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, että jos haluaisin tulla raskaaksi. Tai jos haluaisin laittaa vahingon kiertämään. Herpppp...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti käytit kumia

Vierailija
4/26 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en, mutta muutamia kertoja se on kyllä kiihkon/humalan takia jäänyt pois. Kaksi kertaa olen saanut sukupuolitaudin.

Vierailija
5/26 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan käytä kortsua. Mutta vaadin että nartulla on ehkäisy. Sukupuolitautia minulla ei ole ainakaan vielä. Lääkärit osaa vinoilla, mutta nussimisesta ei tule mitään jos käytän kortsua. Olen siitä lääkärissä sanonutkin että ei seiso kortsun kanssa. Käyn lääkärissä säännöllisesti tutkimuksissa, jos saan taudin niin en halua tartuttaa toisiin naisiin. m 42v

Vierailija
6/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Laukussani aina kondomeja varalla. Mutta annan kyllä muuten ( kumin kanssa )  jos mies on kiinnostava. Haluan / tarvitsen seksiä paljon :)

Vierailija
7/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yh äidit joita deittaillu viimeisen 2v aikana kaikki antoi. Kierukat oli kaikilla. 17kpl heitä taitaa nyt olla. Käyn n 6kk välein tsekkaamassa onko tauteja. Ei ole ainakaan vielä niitä siunaantunut

Vierailija
8/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan rauhaa kirjoitti:

Ainakin yh äidit joita deittaillu viimeisen 2v aikana kaikki antoi. Kierukat oli kaikilla. 17kpl heitä taitaa nyt olla. Käyn n 6kk välein tsekkaamassa onko tauteja. Ei ole ainakaan vielä niitä siunaantunut

YH:t ei ole helppoja, ne on varmoja. Antavat kaikille kun tajuavat että pari muksua ei ole hyvä kilpailuvaltti parisuhdemarkkinoilla, varsinkaan jos niitä on useamman kuin yhden miehen kanssa. Sitten jaetaan pillua, persettä ja suuta. Ihanan epätoivoisia niin riittää meillä kilttimiehilläkin pantavaa.

Vierailija
9/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yksi yh. En kyllä osu tuohon yllämainittuun kuvaukseen yksihuoltajista, Ja ilman kumia en anna kenellekkään. Ihan vain siitä syystä että arvostan omaa terveyttäni enemmän kuin olemassa olevia himoja ja haluja.

Ja sellaisia yhdenyön juttuja en juuri harrastele, niissä kun on niin iso riski että on vain nautinnon tuottaja ei saaja. Ja arvostan kuintekin itseänikin niin paljon että haluan mieheltäkin "suoritteita" jotka tyydyttää minut =).

ja jos mies kieltäytyy kumin käytöstä, niin ilmoitan että herra on hyvä ja rakastelee ihan vain itseksensä oman kätensä kanssa.

Vierailija
10/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä yksi yh. En kyllä osu tuohon yllämainittuun kuvaukseen yksihuoltajista, Ja ilman kumia en anna kenellekkään. Ihan vain siitä syystä että arvostan omaa terveyttäni enemmän kuin olemassa olevia himoja ja haluja.

Ja sellaisia yhdenyön juttuja en juuri harrastele, niissä kun on niin iso riski että on vain nautinnon tuottaja ei saaja. Ja arvostan kuintekin itseänikin niin paljon että haluan mieheltäkin "suoritteita" jotka tyydyttää minut =).

ja jos mies kieltäytyy kumin käytöstä, niin ilmoitan että herra on hyvä ja rakastelee ihan vain itseksensä oman kätensä kanssa.

Ymmärrän hyvin että olet yh

Vierailija
11/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoo!

Vierailija
12/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on riippunut niin tapauksesta. Pääasiassa on ollut kumit, mutta jos on luotettavan oloinen tapaus ollut, niin olen saattanut jättää kumin rullaamatta ja  luottaa pillereihin tai kierukkaan. Näin toimien ei ole mitään varsinaista sukupuolitautia tullut ikinä. 

Vierailija
13/26 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan rauhaa kirjoitti:

Olen baarista roudan nyt yh-mutseja kotiini ja tähän asti kenenkään kanssa ei ole tarvinnut käyttää kumia. Pari naista pyysi tulemaan muualle kuin sisään, koska ehkäisyä ei ollut.

Mitään tauteja ei ikinä yh-äippöjen pimpoista ole ikinä tullut.

Vierailija
14/26 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että vanhemmat naiset +40vuotiaat antaa usein ensimmäisillä tapaamisilla ja ovat myöe rennompia ja himokkaampia kuin nuoret. Tämän takia rakastan 40-50 v naisia itse olen 30. 20 vuotiaana oli vakipanona parikin 40 vuotiasta

Vierailija
15/26 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on paljasta herunut. Kerran pistin oma-aloitteisesti kumia niskaan kun oli niin irstaan tuntuinen tapaus. 

Vierailija
16/26 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomien kanssa annan kalua paljaalla ainoastaan silloin kun tarjotaan suuta, Muute en anna ilman kumia kaluni päällä

Vierailija
17/26 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemattomien kanssa annan kalua paljaalla ainoastaan silloin kun tarjotaan suuta, Muute en anna ilman kumia kaluni päällä

Kaikkea se homous teettää

Vierailija
18/26 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä suuhun eka deitillä. Se voi johtaa johonkin hienompaan. 

Vierailija
19/26 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai annan paljaalla, jos nainen vaatii ja arvioin tilanteen tautien kannalta turvalliseksi. Minulla kun on pistetty putket poikki. Yksi nainen vaati lapsenruokkoa, mutta ei mennyt läpi oikeudessa, kun minulla oli labratestit jo vuosia aikaisemmin. Ei halunnut DNA-tutkimustakaan vaikka vaadin sitä.

Vierailija
20/26 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee heti ensimmäisenä ainakin kolme miestä mieleen, jotka on päätyneet noin aika nopeasti maksamaan elareita sekopäisen naisen äpärästä. Ja epäilen että ainakin 10 muun isyyden taustalla on sama tarina kun lapsi on syntynyt ilman parisuhdetta. Kannattaa ihan pikkaisen miettiä ketä paljaalla tuikkaa. Miettikää sen lapsen kannalta. Sen äitiruletin kanssa voi käydä todella huono tuuri kun ei kunnolla tunneta. Samalla mies itse tippuu parisuhdemarkkinoilla "arveluttava pelkkä viikonloppuisä" kategoriaan. Miettikää pojat vähän mitä seurauksia manipuloivien sekopäiden pökkimisellä voi olla.

Huolestunut N28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä