Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa! mikä mulla on? (liittyy intiimijuttuihin)

Vierailija
04.12.2014 |

Mun alavatsaan ja emättimeen sattuu. Alavatsassa tuntuu sellaista pistävää kipua ja emättimen suuaukon kohdalla tuntuu kipua aina välillä kun liikun. Sitä on vaikea kuvailla mutta se on sellaista "supistusmaista" tai jotain sinne päin. Olen 18-vuotias enkä ole raskaana enkä ole synnyttänyt. Pelottaa että kohtuni olisi irtoamassa tms. Tietääkö kukaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa se kohtu nyt ainakaan on irtoamassa..
Voiko tänäpäivänä Suomessa oikeesti joku 18 vee luulla, että kohtu irtoo heti ku vatsaa vähä nipistää? :D

Vierailija
2/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä. Tuskin mitään vakavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena tuollaista. Joskus teki mieli huutaa tuskasta kesken kävelyn. Ajattelin silloin, etten koskaan tule varmaan saamaan lapsia. Niitä on nyt neljä ja helpolla tullut.

Sellaista kuin olisi puukolla välillä viilletty...

Vierailija
4/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin! Sitten selviää. Yleislääkärille voit mennä. Naislääkäriä itse suosittelen, kun on intiimijuttu.

Lähettää sitten tarpeen mukaan jatkotutkimuksiin.

Vierailija
5/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muullakin oli sinunikäisenäsi.

gynekologille aika olisi hyvä tilata.

Vierailija
6/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen jatkaa, että joskus jutellessa tuli ilmi, että mm. serkullani oli samaa vaivaa.

Vierailija
7/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 08:33"]

Lääkäriin! Sitten selviää. Yleislääkärille voit mennä. Naislääkäriä itse suosittelen, kun on intiimijuttu.

Lähettää sitten tarpeen mukaan jatkotutkimuksiin.

[/quote]

Suomessa ei saa valita lääkäriä sukupuolen perusteella..
Yksityiselle jos menee niin voi toivoa jotakin tiettyä lääkäriä mutta siinäpähän sitten makselee.

Vierailija
8/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen niin paljon naisia joiden kanssa olen intiimijutuista puhunut. Tässä ehdotuksia

-kuukautiskivut

-ummetus (kyllä, voi säteillä "etupuolelle"

-erilaiset solumuunnokset, oletko käynyt papa-kokeessa? Mä kävin juuri tuommoisten kipujen takia kun olin 17v vaikka olin neitsyt. Niitä sitten epäiltiin menkkakivuiksi ja sain pillerit niin helpottivat.

-joku tulehdus

Vierailija
9/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko muuten ovulaatioaika? Se on sellainen joka mulla nyt vanhanakin aiheuttaa ongelmia.

Silloin nuorena en osannut kiinnittää siihen huomiota.

T: 4, joka on nyk. 45v

Vierailija
10/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ummetus aiheuttanut ton tyyppistä vaivaa ainakin. Entä onko mahdollista sukupuolitautiin? Ton tyyppiset kivut voivat ehkä viitata klamydiaankin.

Vierailija
11/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko sellaista äkillistä "viiltoa"? Mulla oli joskus nuorena sellaista, että esim. nukkumaan mennessä yhtäkkiä tuntui sellainen kivulias viilto emättimen suuntaisesti. En tiedä mitä oli mutta meni lopulta ohi.

Vierailija
12/12 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

klamydia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi