Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain hyperventilaation ja alkoi supistaa.. Palstan vuoksi.

Vierailija
03.12.2014 |

Arvasin ettei olisi järkeä tulla tänne. Mutta silti tulen ja klikkaan auki kaikki lapsettomia arvostelevat ketjut!

Mulla siis rv 20 ja ivf-hoidolla alkanut raskaus.. Ei auta kun maata sikiöasennossa ja yrittää hengittää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voivoi ja yhyy

Vierailija
2/6 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukas sen pahan olon aiheutti? Sinä itse kun avasit ne ketjut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:54"]No voivoi ja yhyy
[/quote]

niin. luulis että opin siitä kun mut haukuttiin täällä keskenmenon jälkeen. Mutta en! Ap.

Vierailija
4/6 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:54"]

Arvasin ettei olisi järkeä tulla tänne. Mutta silti tulen ja klikkaan auki kaikki lapsettomia arvostelevat ketjut! Mulla siis rv 20 ja ivf-hoidolla alkanut raskaus.. Ei auta kun maata sikiöasennossa ja yrittää hengittää.

[/quote]

Ja kirjoittelet siinä sikiöasennossa palstalle? Kuinka huomionhaluinen sitä ihminen voikaan olla.

Vierailija
5/6 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:54"]

Arvasin ettei olisi järkeä tulla tänne. Mutta silti tulen ja klikkaan auki kaikki lapsettomia arvostelevat ketjut! Mulla siis rv 20 ja ivf-hoidolla alkanut raskaus.. Ei auta kun maata sikiöasennossa ja yrittää hengittää.

[/quote]

Ja kirjoittelet siinä sikiöasennossa palstalle? Kuinka huomionhaluinen sitä ihminen voikaan olla.
[/quote]

No sanoppa muuta :( Toivon että muut on fiksumpia ja ei lue täältä sellaista jonka tietää satuttavan itseä paljon. Ap.

Vierailija
6/6 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ää välitä ap. Tämä palsta lietsoo ihmisiä olemaan ilkeitä mulkkuja, koska muutkin ovat ja kaikki provosoituvat puolin ja toisin. Jos kaikki olisivat täällä kasvoillaan, ilmapiiri olisi hyvin erilainen. Harva oikeasti on tosielämässä niin julma kuin antaa täällä ymmärtää.