Veronpalautukset ei vieläkään tilillä :(
Ei, en elä kädestä suuhun vaan haluan iloita rahasummasta joka tupsahtaa tilille!
Mulla OP, onko muilla saman puljun asiakkailla saamatta?
Kommentit (47)
OP ja ovat jo tulleet. Oletko varma ettet saanut mätkyjä?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:55"]ei se, etta tilinumero on sama kuin viime vuonna, tarkoita etta tulee tilille. pitaa tarkistaa aina, etta siina on tilinumero ollenkaan!
[/quote]
Äsken katoin Verohallinnon sivuilta ja siellä näkyi tilinumero olevan.
Öö vaikka AV-mammoilla ulosottoon menee joka kuukausi rahaa, niin älkää luulko että kaikilta muiltakin menee. :)
-Terv. AP ilman ulosottopelkoa.
Niin ja kyllä, tiedän saavani palautuksia.
-AP
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:55"]ei se, etta tilinumero on sama kuin viime vuonna, tarkoita etta tulee tilille. pitaa tarkistaa aina, etta siina on tilinumero ollenkaan!
[/quote]
sieltä tulee kirje jos tilinumero puuttuu; kokemuksesta puhun.
OP ja siin yöllä yhden aikaan tuli tilille. Aina tullu ajallaan.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:55"]ei se, etta tilinumero on sama kuin viime vuonna, tarkoita etta tulee tilille. pitaa tarkistaa aina, etta siina on tilinumero ollenkaan!
[/quote]
Öö vaikka AV-mammoilla ulosottoon menee joka kuukausi rahaa, niin älkää luulko että kaikilta muiltakin menee. :)
[/quote]
Miten sitten selität ettet ole rahojasi saanut vaikka tilinumero heillä on? :)
T. Palautukset saanut, OP
Katso ohjeet täältä:
http://www.vero.fi/fi-FI/Henkiloasiakkaat/Verojen_palauttaminen___usein_kysyttya
Tuolla lukee selvästi, että maksetaan 3.12. aikana eli onhan tässä vielä päivää jäljellä. Luulitko, että kaikille OP:n asiakkaille pamahtaa maksu samalla sekunnilla? Jos ei ole huomiseen tullut tilille, niin sitten selvittämään, missä vikaa (väärä tilinumero, vanhoja maksamattomia veroja, ulosotto, puolison hyväksi luettu palautus tms.).
Ulosotto vei täälläkin palautukset. Vaan oli mulla hauskaa aikanaan kun laitoin haisemaan. Ei harmita:)
Näkyykö se pankista jos on mennyt ulosottoon? Siinä tilanteessa itseni ei pitäisi olla kun käräjille en ole joutunut yms.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:55"]ei se, etta tilinumero on sama kuin viime vuonna, tarkoita etta tulee tilille. pitaa tarkistaa aina, etta siina on tilinumero ollenkaan!
[/quote]
[/quote]
Miten sitten selität ettet ole rahojasi saanut vaikka tilinumero heillä on? :)
T. Palautukset saanut, OP
[/quote]
No niinpä, siksi kysyinkin olisiko muita jotka ei mahdollisesti ole niitä saaneet. :)
Ja tosiaan itse tiedän että minulta ei mene velkoja ulosottoon, osaan hoitaa raha-asiani oikein.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:55"]ei se, etta tilinumero on sama kuin viime vuonna, tarkoita etta tulee tilille. pitaa tarkistaa aina, etta siina on tilinumero ollenkaan! [/quote] Äsken katoin Verohallinnon sivuilta ja siellä näkyi tilinumero olevan. Öö vaikka AV-mammoilla ulosottoon menee joka kuukausi rahaa, niin älkää luulko että kaikilta muiltakin menee. :) -Terv. AP ilman ulosottopelkoa.
[/quote]
Taidat itse lapsi kulta luulla, että kaikilla muilla av-mammoilla menee paitsi sinulla, joka olet niin paljon parempi ihminen suhteessa muihin. Tekisi mieli livauttaa oikein tuntuva korvapuusti tuollaisen ihmisen korville.
Hyvää joulun odotusta!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:55"]ei se, etta tilinumero on sama kuin viime vuonna, tarkoita etta tulee tilille. pitaa tarkistaa aina, etta siina on tilinumero ollenkaan! [/quote] Äsken katoin Verohallinnon sivuilta ja siellä näkyi tilinumero olevan. Öö vaikka AV-mammoilla ulosottoon menee joka kuukausi rahaa, niin älkää luulko että kaikilta muiltakin menee. :) -Terv. AP ilman ulosottopelkoa. [/quote] Miten sitten selität ettet ole rahojasi saanut vaikka tilinumero heillä on? :) T. Palautukset saanut, OP [/quote] No niinpä, siksi kysyinkin olisiko muita jotka ei mahdollisesti ole niitä saaneet. :) Ja tosiaan itse tiedän että minulta ei mene velkoja ulosottoon, osaan hoitaa raha-asiani oikein. -Ap
[/quote]
Ei ole muita, jotka eivä ole saaneet.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:55"]ei se, etta tilinumero on sama kuin viime vuonna, tarkoita etta tulee tilille. pitaa tarkistaa aina, etta siina on tilinumero ollenkaan! [/quote] Äsken katoin Verohallinnon sivuilta ja siellä näkyi tilinumero olevan. Öö vaikka AV-mammoilla ulosottoon menee joka kuukausi rahaa, niin älkää luulko että kaikilta muiltakin menee. :) -Terv. AP ilman ulosottopelkoa. [/quote] Miten sitten selität ettet ole rahojasi saanut vaikka tilinumero heillä on? :) T. Palautukset saanut, OP [/quote] No niinpä, siksi kysyinkin olisiko muita jotka ei mahdollisesti ole niitä saaneet. :) Ja tosiaan itse tiedän että minulta ei mene velkoja ulosottoon, osaan hoitaa raha-asiani oikein. -Ap
[/quote]
Mitali tulee postissa! :)
Onko tämä ap nyt sellainen tyypillinen humblebragaaja. Oma kehu aikakin haisee ja kauas. Ihan kuin oman taloudenhoitaminen olisi jotain amerikantiedettä, johon vain hän ja vain hän pystyy. Ehkä hänet valitaan Nobel taloustieteen palkinnon saajaksi.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:06"]
Ulosotto vei täälläkin palautukset. Vaan oli mulla hauskaa aikanaan kun laitoin haisemaan. Ei harmita:)
[/quote]
Tyhmä olet. Ei millään pahalla.
Ylimääräinen ylimielisen ihmisen vero mennyt.
Minä en eläessäni ilmoittanut veroviranomaisille tilinumeroani ja ikää on jo yli 40v. Silti rahat aina tulevat tililleni (jos siis palautuksia tulee).
Mulle tullut yöllä, op myös. Ulosottoon meni tai sitten niillä ei ole tilinumeroasi