Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla näin läpinäkyvän kiinnostunut varatusta naisesta?

Vierailija
11.12.2014 |

Mua on alkanut suoraan sanoen häiritsemään eräs lähikauppani miespuolinen työntekijä.

Hän tuijottaa mua aina ja koko ajan kun käyn kaupassa. Ei siis mitään sillointällöin vilkuilua, vaan aivan koko ajan. En ole ikinä huomannut, että hän muita katselisi samalla tavalla. Jopa silloin kun olen mieheni seurassa, hän tuijottaa ja katselee minua. Kerran hän meinasi törmätä hyllyyn kun tuijotti minua, oma äitinikin on kiinnitänyt tähän huomiota, samoin mieheni. Voiko joku olla näin kiinnostunut, vai mikä sitä ihmistä vaivaa? Ihmettelen vain, että jos on kiinnostunut, niin luulisi olevan katselematta edes silloin, kun olen mieheni seurassa?

Kerran satuimme samaan aikaan ravintolaan ja siellä sama juttu, hän istui aika kaukana minusta ja miehestäni, mutta kulki joka kerta meidän pöytämme ohi ja katseli minua, ei hän siis mikään "limainen stalkkeri-tyyppi" ole, ihan normaali ja mukavan oloinen mies, jokseenkin häiristevä tietenkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

menispä joku mustakin noin haltioituneeksi! :)

Vierailija
2/3 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla, ellet sitten ole jotenkin omituisen näköinen jonka takia hän tuijottaa :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt vastaa kysymykseesi, mutta olen aina haaveillut, että saisin jonkun miehen pään noin pyörälle :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi