Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka korkea kuume kaataa sinut sängynpohjalle?

Vierailija
21.12.2014 |

Mulla nousi illalla +39,3 kuume ja olo on ihan aika ok.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yli 39 pitää olla että jaksan paikallani maata. Viimeks olin kuumeessa pari vuotta sitten, sillon se olikin yli 40 kolme päivää, siinä oli jo aika vetämätön olo.

Vierailija
2/5 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousee kuume äärettömän harvoin, ja siksi jo 37,5 vetää olon höperöksi. Kerran nousi poskiontelotulehduksen vuoksi lähelle neljääkymmentä (ennen kuin antibiootti ehti vaikuttaa), ja pari päivää meni ihan sumussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

39,5 --> alkaa olla sellainen olo, että ilman lääkettä on veto vähän pois. Lääkkeen kanssa jos kuume laskee niin ei haittaa normaalia toimimista.
Tosin jos kuumehorkka iskee, kuten viime kesänä, olen ihan rikki kun silloinkin yhtäkkiä yöllä nousi salamannopeasti lääkkeen läpi 39,7 asteeseen.

Vierailija
4/5 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 39 alkaa olla sohvallamakuulämpötila. 38 jaksan puuhastella jotain lasten kanssa kotona, 37,5 jaksan mennä töihin, noin suurin piirtein.

Vierailija
5/5 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali lämpöni on 36,2. Olen sängyssä, jos lämpö nousee 38 asti, mutta taas toimintakykyinen (joskin pöllyinen 38,5 C jälkeen, kunnes 40 C aiheuttaa houreita ja pistää nukkumaan pakostikkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä