Vittukun mieheni on nössö! Alkoi itkemään
riitamme seurauksena. Koski yhteisen ajan puutetta. Saakeli, en halua olla yhdessä tuollaisen nössykän kanssa! Mitäköhän lapsetkin ajattelevat, kun isä on tuollainen itkupilli? 11v poikammekaan ei ole itkenyt enää koulun aloittamisen jälkeen. Ja mies on sentään 49v!
Kommentit (61)
...No, sanotaanko näin, että ette te naisetkaan nyt niin liekeissä ole olleet kun luetaan noita viime päivien ja viikkojen surullisia uutisia
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:39"] [quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:38"]mikäs trauma ap:lla on? [/quote] Ei minulla mitään traumaa ole! Itse kasvoin perheessä, jossa oli ulkomaalainen isä. Hän aina opetti veljelleni, että miehen EI KUULU ITKEÄ. Oma isäni ei koskaan itkenyt. AP [/quote] Tajuat kai, että (mielikuvitus) isäsi on toiminut tässä vahingollisesti koko perhettäsi kohtaan. Mutta näin häntäkin on ilmeisesti opetettu ja suljettu kokonaan yksi tärkeä ihmisyyden ilmentymismuoto pois. Mikä sitten purkautuu takuuvarmasti muunlaisena ahdistuksena ja vihana. [/quote] Isäni kulttuurissa tämä on aivan normaalia. Miehenikään ei ole suomalainen ja luulin hänen olevan vähän "vahvempi" (kuten isäni ja mieheni kulttuurissa miehen kuuluu olla)! Mitä olen mieheltäni kuullut, ei hänenkään isänsä itkenyt. Mikä hänen kasvatuksessaan on mennyt oikein pieleen? Meidänkään poikamme EI ITKE! AP
[/quote]
Mikä sun kasvatuksessa on mennyt pieleen kun kehtaat puhua miestäsi vastaan? Nyt se naama kiinni ja takaisin keittiöön leipoon miehelle aamuksi leipää.
Näin on. Akat ne hoitoa tarvisi enemmän.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:24"]riitamme seurauksena. Koski yhteisen ajan puutetta. Saakeli, en halua olla yhdessä tuollaisen nössykän kanssa! Mitäköhän lapsetkin ajattelevat, kun isä on tuollainen itkupilli? 11v poikammekaan ei ole itkenyt enää koulun aloittamisen jälkeen. Ja mies on sentään 49v!
[/quote]
Eikös sinun pitäisi olla hiljaa, kuunnella ja palvella miestäsi? ;D
[/quote]
Kyllä, mutta eihän tuo vaikuta edes oikealta mieheltä! Kunnon mies EI ITKE. Kaikki kunnioitukseni putosi nyt kertaheitolla häntä kohtaan. AP
[/quote]
Remmiä sinun sietäisi saada, kun miestäsi uhmaat.
Jos sun maailmankuva on noin kaukana normaalista niin mitäpä keskustelu auttaa :p Sua auttais vaan tosi elämän kohtaaminen. Noista sun viesteistä kumpuaa pohjilmmiltaan pelko. Ylipäätään se, että sulta katoaa "kunnioitus" kun joku omassakin päässäsi sumea maskuliinisuuden käsite ei tule täytetyksi on ihan järkyttävää ja keskenkasvuista. Teiniä. Toisen ihmisen halveksuminen on pohjimmiltaan omien epätäydellisyyksien peilaamista siitä toisesta ihmisestä. Et taida olla tyytyväinen itseesi tai elämässäsi oleviin asioihin?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:39"] [quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:38"]mikäs trauma ap:lla on? [/quote] Ei minulla mitään traumaa ole! Itse kasvoin perheessä, jossa oli ulkomaalainen isä. Hän aina opetti veljelleni, että miehen EI KUULU ITKEÄ. Oma isäni ei koskaan itkenyt. AP [/quote] Tajuat kai, että (mielikuvitus) isäsi on toiminut tässä vahingollisesti koko perhettäsi kohtaan. Mutta näin häntäkin on ilmeisesti opetettu ja suljettu kokonaan yksi tärkeä ihmisyyden ilmentymismuoto pois. Mikä sitten purkautuu takuuvarmasti muunlaisena ahdistuksena ja vihana. [/quote] Isäni kulttuurissa tämä on aivan normaalia. Miehenikään ei ole suomalainen ja luulin hänen olevan vähän "vahvempi" (kuten isäni ja mieheni kulttuurissa miehen kuuluu olla)! Mitä olen mieheltäni kuullut, ei hänenkään isänsä itkenyt. Mikä hänen kasvatuksessaan on mennyt oikein pieleen? Meidänkään poikamme EI ITKE! AP
[/quote]
Mikä sun kasvatuksessa on mennyt pieleen kun kehtaat puhua miestäsi vastaan? Nyt se naama kiinni ja takaisin keittiöön leipoon miehelle aamuksi leipää.
[/quote]
Saa ihan itse tehdä huomenna leipänsä, kun akkamainen muutenkin on! AP
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:31"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:28"] Musta olis ihana jos mun mies näyttäis tunteensa itkemällä. Musta oli niin suloista kun mun velikin pyyhki kyyneleitään meidän mummon hautajaisissa. Myönsikin vielä, että oli vaikea pidättää itkua. ♡ [/quote] "Suloista" kun joku itkee hautajaisissa surressaan..?? ookkei. Ei hitto ihmiset ovat pihalla tunteiden käsittelyssä tässä maassa. Newsflash: myös miehillä on tunteet ja mies saa yhtälailla näyttää pahan olonsa itkemällä. [/quote] Kyllä. Mun mielestä on suloista, että mun nallekarhuröllykkävelikin uskaltaa näyttää avoimesti tunteensa.
[/quote]
Jaa. Minusta se on vaan tavallista. Tuo jalustalle nostaminen, että mies ihan "uskaltaa" hautajaisissa surra, oikeasti kertoo vain siitä, että miehen itkeminen avoimesti ei ole sinusta ihan tavanomaista.
Ihan eri asia, mutta sama logiikka kuin lauseessa: "On hienoa, kun mies auttaa kotitöissä". Ensilukemalta monesta varmaan ok, mutta mulla nousee karvat pystyyn. Mieskö auttelee ja nainen tekee? Meillä tehdään yhdessä kotitöitä, kumpikaan ei vain auta niissä sitä, joka kantaa töistä vastuun.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:53"]...No, sanotaanko näin, että ette te naisetkaan nyt niin liekeissä ole olleet kun luetaan noita viime päivien ja viikkojen surullisia uutisia
[/quote]
No kait niihin nyt vaan tottuu, turtuu kun kokoajan tulee samanlaisia uutisia.
Ap on niin naurettava ja nolo kun olla voi. Hänellä itsellään ei niitä tunteita ole ollenkaan. Sääli miesparkaa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:24"]riitamme seurauksena. Koski yhteisen ajan puutetta. Saakeli, en halua olla yhdessä tuollaisen nössykän kanssa! Mitäköhän lapsetkin ajattelevat, kun isä on tuollainen itkupilli? 11v poikammekaan ei ole itkenyt enää koulun aloittamisen jälkeen. Ja mies on sentään 49v!
[/quote]
minäkin itkisin jos olisin puolisosi.
ja lapsellasi on varmasti jo kyyneleet loppuneet...
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:46"] [quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:39"] [quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:38"]mikäs trauma ap:lla on? [/quote] Ei minulla mitään traumaa ole! Itse kasvoin perheessä, jossa oli ulkomaalainen isä. Hän aina opetti veljelleni, että miehen EI KUULU ITKEÄ. Oma isäni ei koskaan itkenyt. AP [/quote] Tajuat kai, että (mielikuvitus) isäsi on toiminut tässä vahingollisesti koko perhettäsi kohtaan. Mutta näin häntäkin on ilmeisesti opetettu ja suljettu kokonaan yksi tärkeä ihmisyyden ilmentymismuoto pois. Mikä sitten purkautuu takuuvarmasti muunlaisena ahdistuksena ja vihana. [/quote] Isäni kulttuurissa tämä on aivan normaalia. Miehenikään ei ole suomalainen ja luulin hänen olevan vähän "vahvempi" (kuten isäni ja mieheni kulttuurissa miehen kuuluu olla)! Mitä olen mieheltäni kuullut, ei hänenkään isänsä itkenyt. Mikä hänen kasvatuksessaan on mennyt oikein pieleen? Meidänkään poikamme EI ITKE! AP [/quote] Mikä sun kasvatuksessa on mennyt pieleen kun kehtaat puhua miestäsi vastaan? Nyt se naama kiinni ja takaisin keittiöön leipoon miehelle aamuksi leipää. [/quote] Saa ihan itse tehdä huomenna leipänsä, kun akkamainen muutenkin on! AP
[/quote]
Miksi sä oletat että sun miehen pitäisi käyttäytyä vanhanaikaisella ja typerän stereotyyppisellä tavalla jos itse et käyttäydy samoin? Mies ei saa itkeä, aivan kuten naisen tulee pysyä keittiössä.
Vittu että on huono provo en usko että voi olla noi vammasia ihmisiä ja jos on nii kuse sukkaas saatana ämmä
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 13:43"]Itkemään kykenevänä miehenä huomautan itkun liittyvän tunteisiin.
Naisen, lapsen tai muun suojelutarvetta vaativa tilanne harvoin on sellainen emotionaalinen. Adrenaliini sellaisessa jyllää. Jälkikäteen fiilis voi tietysti olla toinen, mutta sittenhän se ei enää haittaa vaikka itkisikin.
[/quote]
Miehen puhetta! ♡
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:24"]riitamme seurauksena. Koski yhteisen ajan puutetta. Saakeli, en halua olla yhdessä tuollaisen nössykän kanssa! Mitäköhän lapsetkin ajattelevat, kun isä on tuollainen itkupilli? 11v poikammekaan ei ole itkenyt enää koulun aloittamisen jälkeen. Ja mies on sentään 49v!
[/quote]
Oot varmasti vaan niin ruma sotanorsu että siksi sille tuli paskahalvaus ja alkoi itkeä äitiä.
Paska provo ja kaikki lähtee tähän mukaan....
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 13:43"]Itkemään kykenevänä miehenä huomautan itkun liittyvän tunteisiin.
Naisen, lapsen tai muun suojelutarvetta vaativa tilanne harvoin on sellainen emotionaalinen. Adrenaliini sellaisessa jyllää. Jälkikäteen fiilis voi tietysti olla toinen, mutta sittenhän se ei enää haittaa vaikka itkisikin.
[/quote]
Nuo ovat myös emotionaalisia tilanteita. Kaikki sellaiset ovat jotka herättävät primitiivireaktioita, kuten itkua tai raivoa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:38"]mikäs trauma ap:lla on?
[/quote]
Ei minulla mitään traumaa ole! Itse kasvoin perheessä, jossa oli ulkomaalainen isä. Hän aina opetti veljelleni, että miehen EI KUULU ITKEÄ. Oma isäni ei koskaan itkenyt. AP
[/quote]No sieltähän se paljastu..
Itkemään kykenevänä miehenä huomautan itkun liittyvän tunteisiin.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:38"]
Meillä on kanssa poika saanut vuoden vanhasta asti remmistä jos itkee. Hitto että hävetti joskus kun se katkas jalkansa ja rupes porkuun, mummonsa hautajaisissakin päästi pari kyyneltä ja hyvä etten heittänyt sitä sinne monttuun mummon perässä. On se perkele jos pitää miehen vollottaa. Tyttärelle annoin selkään kun se kehtas sanoo että olis kiva opiskella! Naisen paikka on keittiössä, ei koulussa. Kyllä ne joskus sitten ymmärtää että äiti on ajatellut vain niiden parasta.
[/quote]
No olis kai pappi nyt viimeistään sen montusta nostanut ennen kuin uppiin menee!
[/quote] Olisin pökänny papin perässä sinne monttuun. Minä en perkele kestä sellasia yliherkkiä kirkonmiehiä jotka alkaa lasta autteleen kaikessa turhassa tai muuten höösään. Kyllä se kasvattaa kun ite sieltä montusta könyää ylös tai hautautuu elävältä. Varmaan olis silloinkin pillahtanut poruun mutta olispahan oppinu että ei auta itku markkinoilla! Eikä varsinkaan hautakuopassa.