Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vittukun mieheni on nössö! Alkoi itkemään

Vierailija
03.12.2014 |

riitamme seurauksena. Koski yhteisen ajan puutetta. Saakeli, en halua olla yhdessä tuollaisen nössykän kanssa! Mitäköhän lapsetkin ajattelevat, kun isä on tuollainen itkupilli? 11v poikammekaan ei ole itkenyt enää koulun aloittamisen jälkeen. Ja mies on sentään 49v!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kanssa poika saanut vuoden vanhasta asti remmistä jos itkee. Hitto että hävetti joskus kun se katkas jalkansa ja rupes porkuun, mummonsa hautajaisissakin päästi pari kyyneltä ja hyvä etten heittänyt sitä sinne monttuun mummon perässä. On se perkele jos pitää miehen vollottaa. Tyttärelle annoin selkään kun se kehtas sanoo että olis kiva opiskella! Naisen paikka on keittiössä, ei koulussa. Kyllä ne joskus sitten ymmärtää että äiti on ajatellut vain niiden parasta.

Vierailija
22/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mikä ämmä jos tämä on tosissaan. Jotkut on oikeasti aika vitun sekaisin, sääliksi käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:38"]mikäs trauma ap:lla on?
[/quote]

Ei minulla mitään traumaa ole! Itse kasvoin perheessä, jossa oli ulkomaalainen isä. Hän aina opetti veljelleni, että miehen EI KUULU ITKEÄ. Oma isäni ei koskaan itkenyt. AP

Vierailija
24/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:33"]Meni överiksi jo ennenkuin päästiin provoaloituksen loppuun asti. Aiheuttaa myötähäpeää tuollainen alta lipan meinkinki, jossa lukijoita tahattomasti aliarvioidaan. [/quote] Sinustako on sitten normaalia, jos mies itkee? Naisen läsnäollesa miehen (eli sen voimakkaamman, jonka kuuluu suojella naista!) ei ainakaan kuulu itkeä! Mielestäni se on hyvin epäkohteliasta. Entä jos olemme mieheni kanssa kaupungilla ja joku uhkaa minua, alkaako mieheni silloinkin parkua ja juoksee pakoon? AP

[/quote]

:D :D ei miehen kuulu suojella naista :D D: Eikä mies aina ole se voimakkaampi henkisesti. Sitä paitsi parisuhteissa ihmiset ovat sitä vastavuoroisest..vuorotellen ja elämäntilanteen mukaan kannetaan vastuuta ja välillä ollaan huolehdittavana. Ja jos mies olisi aina "voimakkaampi" ja "huolehtisi naisesta" niin nainen laittautuu silloin vapaaehtoisesti ja TAHALLAAN lapsen asemaan. Sitä toki voi henkisesti ollakin..mut kannatais kasvaa ulos tuollaisesta roolista.

Vierailija
25/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on hyvin vahva tunneihminen. Joko hyvin kova tai hyvin herkkä. Kadulla saattaa käydä kiinni, jos joku uhkaa tai aukoo päätä, todellinen kuumakalle. Toisaalta herkistyy romanttisissa elokuvissa enemmän kuin minä.

On itse sanonut, että haluaa opettaa pojallemme tunteiden näyttämisen tärkeyden, jotta hänestä tulee parempi mies ja puoliso / isä.

Vierailija
26/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:38"]mikäs trauma ap:lla on? [/quote] Ei minulla mitään traumaa ole! Itse kasvoin perheessä, jossa oli ulkomaalainen isä. Hän aina opetti veljelleni, että miehen EI KUULU ITKEÄ. Oma isäni ei koskaan itkenyt. AP

[/quote]

Tajuat kai, että (mielikuvitus) isäsi on toiminut tässä vahingollisesti koko perhettäsi kohtaan. Mutta näin häntäkin on ilmeisesti opetettu ja suljettu kokonaan yksi tärkeä ihmisyyden ilmentymismuoto pois. Mikä sitten purkautuu takuuvarmasti muunlaisena ahdistuksena ja vihana.

Vierailija
27/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:31"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:28"]

Musta olis ihana jos mun mies näyttäis tunteensa itkemällä. Musta oli niin suloista kun mun velikin pyyhki kyyneleitään meidän mummon hautajaisissa. Myönsikin vielä, että oli vaikea pidättää itkua. ♡

[/quote]

"Suloista" kun joku itkee hautajaisissa surressaan..?? ookkei. Ei hitto ihmiset ovat pihalla tunteiden käsittelyssä tässä maassa.

Newsflash: myös miehillä on tunteet ja mies saa yhtälailla näyttää pahan olonsa itkemällä.

[/quote]
Kyllä. Mun mielestä on suloista, että mun nallekarhuröllykkävelikin uskaltaa näyttää avoimesti tunteensa.

Vierailija
28/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:38"]mikäs trauma ap:lla on? [/quote] Ei minulla mitään traumaa ole! Itse kasvoin perheessä, jossa oli ulkomaalainen isä. Hän aina opetti veljelleni, että miehen EI KUULU ITKEÄ. Oma isäni ei koskaan itkenyt. AP

[/quote]

Somalit ei tosiaan usein itkekään!

Vierailija
29/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:39"]

[/quote]

Tajuat kai, että (mielikuvitus) isäsi on toiminut tässä vahingollisesti koko perhettäsi kohtaan. Mutta näin häntäkin on ilmeisesti opetettu ja suljettu kokonaan yksi tärkeä ihmisyyden ilmentymismuoto pois. Mikä sitten purkautuu takuuvarmasti muunlaisena ahdistuksena ja vihana.
[/quote]

Isäni kulttuurissa tämä on aivan normaalia. Miehenikään ei ole suomalainen ja luulin hänen olevan vähän "vahvempi" (kuten isäni ja mieheni kulttuurissa miehen kuuluu olla)! Mitä olen mieheltäni kuullut, ei hänenkään isänsä itkenyt. Mikä hänen kasvatuksessaan on mennyt oikein pieleen? Meidänkään poikamme EI ITKE! AP

Vierailija
30/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ihmekkään, että reaktiosi on mikä on jos isäsi on opettanut noin vahingollista miehenmallia kun olit lapsi/nuori. Sitä vasten et osaa kunnioittaa miestäsi, joka näyttää tunteensa normaalista ja on varmaan muutenkin ehkä ns.akkamainen mielestäsi. Ehkä siellä takana taitaa kuitenkin piillä traumoja. Reaktiosi perusteella kuulostaa ainakin vahvasti siltä.

Vierailija
31/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:38"]mikäs trauma ap:lla on?
[/quote]

Ei minulla mitään traumaa ole! Itse kasvoin perheessä, jossa oli ulkomaalainen isä. Hän aina opetti veljelleni, että miehen EI KUULU ITKEÄ. Oma isäni ei koskaan itkenyt. AP
[/quote]

No tämäpä selittääkin.

Vierailija
32/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin sua ap käymään terapeutin puheilla because you're fucked up in your head. Ihan vain lapsiasi ajatellen ettet siirtäisi samaa tunnekylmyyttä ja empatianpuutetta myös heihin, tai pilaa heidän itsetuntojansa tuolla käytökselläsi.

Vierailija
33/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkikö maistuis sit paremmalta?

Vierailija
34/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:38"]

Meillä on kanssa poika saanut vuoden vanhasta asti remmistä jos itkee. Hitto että hävetti joskus kun se katkas jalkansa ja rupes porkuun, mummonsa hautajaisissakin päästi pari kyyneltä ja hyvä etten heittänyt sitä sinne monttuun mummon perässä. On se perkele jos pitää miehen vollottaa. Tyttärelle annoin selkään kun se kehtas sanoo että olis kiva opiskella! Naisen paikka on keittiössä, ei koulussa. Kyllä ne joskus sitten ymmärtää että äiti on ajatellut vain niiden parasta.

[/quote]

No olis kai pappi nyt viimeistään sen montusta nostanut ennen kuin uppiin menee!

Vierailija
35/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:24"]riitamme seurauksena. Koski yhteisen ajan puutetta. Saakeli, en halua olla yhdessä tuollaisen nössykän kanssa! Mitäköhän lapsetkin ajattelevat, kun isä on tuollainen itkupilli? 11v poikammekaan ei ole itkenyt enää koulun aloittamisen jälkeen. Ja mies on sentään 49v!
[/quote]

Eikös sinun pitäisi olla hiljaa, kuunnella ja palvella miestäsi? ;D

Vierailija
36/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:24"]riitamme seurauksena. Koski yhteisen ajan puutetta. Saakeli, en halua olla yhdessä tuollaisen nössykän kanssa! Mitäköhän lapsetkin ajattelevat, kun isä on tuollainen itkupilli? 11v poikammekaan ei ole itkenyt enää koulun aloittamisen jälkeen. Ja mies on sentään 49v!
[/quote]

Eikös sinun pitäisi olla hiljaa, kuunnella ja palvella miestäsi? ;D
[/quote]

Kyllä, mutta eihän tuo vaikuta edes oikealta mieheltä! Kunnon mies EI ITKE. Kaikki kunnioitukseni putosi nyt kertaheitolla häntä kohtaan. AP

Vierailija
37/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu joskus kokeilemaan elämää tunneköyhän miehen kanssa, joka ei koskaan itke. Alkaa se itkupillimies tuntumaan yllättävän mukavalle sen jälkeen, lupaan sen.

Vierailija
38/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
39/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:39"] [quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:38"]mikäs trauma ap:lla on? [/quote] Ei minulla mitään traumaa ole! Itse kasvoin perheessä, jossa oli ulkomaalainen isä. Hän aina opetti veljelleni, että miehen EI KUULU ITKEÄ. Oma isäni ei koskaan itkenyt. AP [/quote] Tajuat kai, että (mielikuvitus) isäsi on toiminut tässä vahingollisesti koko perhettäsi kohtaan. Mutta näin häntäkin on ilmeisesti opetettu ja suljettu kokonaan yksi tärkeä ihmisyyden ilmentymismuoto pois. Mikä sitten purkautuu takuuvarmasti muunlaisena ahdistuksena ja vihana. [/quote] Isäni kulttuurissa tämä on aivan normaalia. Miehenikään ei ole suomalainen ja luulin hänen olevan vähän "vahvempi" (kuten isäni ja mieheni kulttuurissa miehen kuuluu olla)! Mitä olen mieheltäni kuullut, ei hänenkään isänsä itkenyt. Mikä hänen kasvatuksessaan on mennyt oikein pieleen? Meidänkään poikamme EI ITKE! AP

[/quote]

Aika vahva toi sun päässä oleva käsitys siitä millainen miehen kuuluu olla. Mietippäs vähän inttämiseltäsi..kuuluuko miehen oikeasti olla sellainen?

Mies on ihminen kuten nainenkin. Tsek. Miehellä on tunteet..Tsek..Mies ehkä käsittelee niitä eri tavalla ja ne ilmenevät ehkä eri tavoin kuin naisten. Mutta ne ovay yhtä tärkeät näyttää..mies ei ole mikään "robotti". Aika rankkaa sinulta vaatia toista ihmistä sulkemaan sisimpänsä sinulta (ja koko maailmalta?) Kaikista vähiten miehesi kaipaa noiden herkkien alueiden lyttäämistä. Loukkaat jotain todella herkkää sisintä silloin..aiheutat itse niitä traumoja silloin.

Vierailija
40/61 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne haitalliset käytösmallit siirtyvät sukupolvelta toiselle. Saamme tulevaisuudessakin paistatella itsemurhatilastojen piikkipaikalla, ihmetellään tietenkin aina kovasti että mikä sitä Reiskaa vaivaa, kuullaan toki jostain kun Reiska on hypännyt junan alle.