Vittukun mieheni on nössö! Alkoi itkemään
riitamme seurauksena. Koski yhteisen ajan puutetta. Saakeli, en halua olla yhdessä tuollaisen nössykän kanssa! Mitäköhän lapsetkin ajattelevat, kun isä on tuollainen itkupilli? 11v poikammekaan ei ole itkenyt enää koulun aloittamisen jälkeen. Ja mies on sentään 49v!
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:24"]riitamme seurauksena. Koski yhteisen ajan puutetta. Saakeli, en halua olla yhdessä tuollaisen nössykän kanssa! Mitäköhän lapsetkin ajattelevat, kun isä on tuollainen itkupilli? 11v poikammekaan ei ole itkenyt enää koulun aloittamisen jälkeen. Ja mies on sentään 49v!
[/quote]Turha murehtia; kohta se on jo 50.
Aha, pitäisikö meitä niinku kiinnostaa. Ai niin meinas unohtua eli
JÄTÄ SE SIKA!
Musta olis ihana jos mun mies näyttäis tunteensa itkemällä.
Musta oli niin suloista kun mun velikin pyyhki kyyneleitään meidän mummon hautajaisissa. Myönsikin vielä, että oli vaikea pidättää itkua. ♡
Jos on totta tämä, niin sääli on sitä pientä poikaa, joka ei saa kotona näyttää tunteitaan.
Ihana, herkkä mies ja kauhean ämmän saanut kontolleen.
Itkeekö muuten usein?
Tässä mies selvästi projisoi itseään oman vaimon sanomikseen tuon nössöyden! Hyvä mies olet, herkkä ja herttainen:)
Teillä ei saa näyttää tunteita? Olet niin karsea etten ihmettele miehen voimattomuutta tuossa!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:28"]Ihana, herkkä mies ja kauhean ämmän saanut kontolleen.
Itkeekö muuten usein?
[/quote]
No ei kyllä näin helposti ennen ole itkenyt! Mutta mikä ihmeen naismainen mies tuokin on? Ja miesten/poikien ei kuulu itkeä, heidän pitää olla miehekkäitä ja naiset saavat olla niitä herkempiä. AP
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:28"]
Musta olis ihana jos mun mies näyttäis tunteensa itkemällä. Musta oli niin suloista kun mun velikin pyyhki kyyneleitään meidän mummon hautajaisissa. Myönsikin vielä, että oli vaikea pidättää itkua. ♡
[/quote]
"Suloista" kun joku itkee hautajaisissa surressaan..?? ookkei. Ei hitto ihmiset ovat pihalla tunteiden käsittelyssä tässä maassa.
Newsflash: myös miehillä on tunteet ja mies saa yhtälailla näyttää pahan olonsa itkemällä.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:30"]
Miehet eivät itke
[/quote]
Kyllä, mutta yksin ja metsässä!
Onneksi poikasi saa oikeaa mallia edes toiselta vanhemmaltaan eli isältään. Tunteiden näyttäminen on vahvuus. Se, että asia on sinusta kiusallinen kertoo vain ja ainoastaan omasta kyvyttömyydestäsi. Miten on ollut tilanne omassa lapsuuden perheessäsi. Löytyykö sieltä pieni tyttö joka ei ole saanut näyttää tunteitaan?
Surullisen kuuluisa miehet ei itke eikä näytä tunteita, sitten silmät lautasena ihmetellään kun jotkut hirttävät itsensä tai juovat viinaa.
Meni överiksi jo ennenkuin päästiin provoaloituksen loppuun asti. Aiheuttaa myötähäpeää tuollainen alta lipan meinkinki, jossa lukijoita tahattomasti aliarvioidaan.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:28"]Ihana, herkkä mies ja kauhean ämmän saanut kontolleen. Itkeekö muuten usein? [/quote] No ei kyllä näin helposti ennen ole itkenyt! Mutta mikä ihmeen naismainen mies tuokin on? Ja miesten/poikien ei kuulu itkeä, heidän pitää olla miehekkäitä ja naiset saavat olla niitä herkempiä. AP
[/quote]
Ei herran mun jee :D :D Naurattais ellei itkettäis, että joku saattaa tahallaan levittää tälläistä provoa. Ota nyt vastuuta ja katso peiliin ennen kuin levittelet tälläisiä. Mies ja nainen ovat molemmat ihmisiä..mitä hiton eroja on muuta kuin yksilöllisiä eroja herkkyyden ynnä muun suhteen.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:33"]Meni överiksi jo ennenkuin päästiin provoaloituksen loppuun asti. Aiheuttaa myötähäpeää tuollainen alta lipan meinkinki, jossa lukijoita tahattomasti aliarvioidaan.
[/quote]
Sinustako on sitten normaalia, jos mies itkee? Naisen läsnäollesa miehen (eli sen voimakkaamman, jonka kuuluu suojella naista!) ei ainakaan kuulu itkeä! Mielestäni se on hyvin epäkohteliasta. Entä jos olemme mieheni kanssa kaupungilla ja joku uhkaa minua, alkaako mieheni silloinkin parkua ja juoksee pakoon? AP
No ota ero!