Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö päivittäin pikkuhousunsuojaa?

Vierailija
08.10.2021 |

Mä oon aina luonnostaan niin kostea että pidän suojaa ainakin työpäivinä, urheillessa ja muutenkin jos oon ihmisten ilmoilla.
Vaihdan suojaa usein päivässä. Valkovuoto on mulla aina ollu runsasta ja niin häiritsevää että koen mukavammaksi käyttää pikkuhousunsuojia.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tarvinnut. 

Vierailija
82/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerta on aina litimärkänä joten pakko on pikkuhousunsuojia käyttää. Koko ajan kun miehiä katselee ja seksiä ajattelee niin  kyllä se jossain näkyy....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä koskaan. Lisääntynyt valkovuoto todennäköisesti johtuu just siitä että käyttää jatkuvasti pikkuhousunsuojia jollon alapää ei pääse hengittämään ja bakteerit ja hiiva yleistyvät. 

Tämä! Paras palstavinkki ikinä oli jättää pikkuhousunsuojat pois. Kesälomalla mökillä jätin kun ajattelin, että alkkarit on helppo huuhtoa järvessä. Vuoto väheni viikossa niin, että suojia ei enää tarvinnut. Kiitos palsta!

Vierailija
84/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä koskaan. Lisääntynyt valkovuoto todennäköisesti johtuu just siitä että käyttää jatkuvasti pikkuhousunsuojia jollon alapää ei pääse hengittämään ja bakteerit ja hiiva yleistyvät. 

Ei välttämättä johdu. Mulla on aina ollut aika runsas valkovuoto, ja olen nyt muutaman vuoden yrittänyt pitää pikkuhousunsuojia mahdollisimman vähän, koska olen halunnut testata sen vaikutusta vuodon määrään. Olen todennut, että ihan samalla tavalla vuodan edelleen. Joillakin se vain on tällaista.

Vierailija
85/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako se jos vähän haisee?

Vierailija
86/86 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi