Käytätkö päivittäin pikkuhousunsuojaa?
Mä oon aina luonnostaan niin kostea että pidän suojaa ainakin työpäivinä, urheillessa ja muutenkin jos oon ihmisten ilmoilla.
Vaihdan suojaa usein päivässä. Valkovuoto on mulla aina ollu runsasta ja niin häiritsevää että koen mukavammaksi käyttää pikkuhousunsuojia.
Kommentit (86)
Käytän aina. Toisinaan vaihdan suojan montakin kertaa päivässä riippuen tilanteista. Olen aina sen verran märkänä, enkä todellakaan halua tahrata pikkuhousujani ja esim. farkkujani. Sitä paitsi pikkuhousut kestävät siistimpinä kun ne suojaa. Ei ole ikinä ollut mitään oireita, käyttänyt olen yli 25 vuotta.
Oon käyttäny pikkuhousunsuojia yli 30 vuotta. Jotkut vaan on kosteempia luonnostaan. Oon kokeillu olla ilmankin ei vaikuta eritykseen millään tavalla aina vuotaa yhtä paljon,eli mieluummin käytän pikkuhousunsuojia on paljon mukavampi olla. Suojat kyllä hautoo jos niitä ei vaihda tarpeeks usein, mulla se suoja vaihtuu tunnin parin välein yleensä mut joskus on tietty pitempäänkin jos on jossain missä ei oo vessaa lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Käytän melkein 24/7 ja vaihdan suojaa useita kertoja päivässä riippuen kosteuden määrästä. Ihmettelen niitä jotka ei tarvitse ikinä pikkuhousunsuojia, voiko jollain olla niin kuiva?
Ei ole kuiva, mutta vaihdan alkkarit usein ja ei se haittaa, jos päälihousuin vähän menee eritettä, kyllä se kuivuu.
Vierailija kirjoitti:
Kosteus on eri asia kuin valkovuoto. 🤷
sITÄKÖ KYSYTIIN
mITÄ SITTEN?
Vierailija kirjoitti:
Ompa paljon vuodon hajusta mainintoja, ei taida olla alakerta parhaassa kunnossa. Terve hapan ph ja bakteerikanta niin ei pitäisi haista, ellei nyt päiväkausia ole pesemättä pissainen pimppa? Siinä käsityksessä olen elänyt vaikka yksilöitä ollaan. Maitohappo + maitohappobakteeri valmiste alakerran hoitoon, vesipesu säännöllisesti niin lähtisikö hajut..
mutku hikoo paljon.
Mä käytän aina. Olen jatkuvasti niin märkänä että pakko olla pikkuhousunsuoja kokoajan . Mulla on tullu valkovuotoa aina tosi paljon, eikä auta mikään muu konsti. Olen käynyt tutkimuksissa ja mitään ei ole vialla, minulla on vaan tällainen ominaisuus. Kokoajan vaan vuotaa niin että jos en käyttäisi pikkuhousunsuojia saisin vaihtaa pikkareita monesti päivässä. Joskus on tullut märkä läntti ihan päällyshousuihin asti kun oon ollu ilman suojaa!
Käytän päivittäin ph-suojia esim. töissä ja jumpassa. Kotona en käytä. Olen kokeillut olla välillä kokonaan ilman, eikä valkovuodon määrässä ole ollut mitään muutosta. Mieluummin suoja kun märät pöksyt.
Te, joilla tämä vaiva on niin miten toimitte spontaaneissa seksitilanteissa? Juoksette äkkiä vessaan repimään suojan pois vai mitä?
Käytän pikkuhousunsuojia päivittäin,kun en halua moneen kertaan päivässä vaihtaa alkkareita ja tarttuuhan tuo sitten muihin housuihin kun läpi tulee pikkareista. Mustista pikkareista oon huomannut, ettei lähde edes pesussa puhtaaksi, jos en ole käyttänyt pikkuhousunsuojia.
pyyhin aina hyvin vessassa käynnin yhteydessä, virtsankarkailua ei ole.
Varsinaisesti en ole kiihottunut koko ajan, mutta ajatukset harhailee usein :) limakalvot ovat kyllä muutenkin aina kosteat, esim. esileikkiä ei tarvita vaan voin olla vaikka heti yhdynnässä.
Käytän pikkuhousunsuojia vain silloin kun tuntuu, että on menkat alkamassa tai on alkuun ihan vähäistä vuotoa. Muuten olen ilman. Mullakin on kyllä runsasta valkovuotoa ja monesti on alushousut märät sen takia, mutta sitten vaan vaihdan alushousut. Ei kiinnosta laittaa hautovia suojia periaatteessa ihan turhaan
Olen " kärsinyt" aina, varmaan sen 20 vuotta (olen 33v.)jo todella runsaasta valkovuodosta joka on kuitenkin ihan normaalia eikä ole siis kyse mistään tulehduksesta. Se on vain minun ominaisuuteni jolle ei mahda mitään. Toisille se ominaisuus on niin päin ettei valkovuotoa ole, olkaa te siis onnellisia jolla näin. Suojia on siis pakko käyttää ja päivässä menee n. 3-6 suojaa. Olen aina käyttänyt Alwaysin suojia, myös kuukautistenkin aikaan koska ne sopivat minulle parhaiten, ovat imukykyisimmät vaikkakin vähän kalliimmat. Katson että oma hygienia on asia jossa en säästä jos hyvä tuote löytyy. En voisi kuvitellakaan että lähtisin mihinkään ilman suojaa, yöllä voin olla ilman housuja että paikat tuulettuu mutta kyllä suoja täytyy heti aamulla laittaa ettei housut mene heti vaihtoon!!
Käytän pikkuhoususuojaa vain kodin ulkopuolella, illalla kun tulen kotiin, poistan suojan. Inhottava tunne kun limat valahtaa housuun esim, keskellä työpalaveria, ei siitä pääse lähtemään vaihtamaan pikkuhousuja.
Mä en ole ikinä ostanut enkä tarvinnut pikkuhousunsuojia. En vuoda mitään ylimääräistä.
Käytän aina, kun käytän pikkuhuosuja. Minulla on pienestä pitäen ollut todella runsasta valkovuotoa. Ei tulehduksia tms. Gynekologin mukaan vuoto on ihan normaalia. Jotkut vaan vuotavat enemmän kuin toiset.
Pakko käyttää päivittäin pikkuhousunsuojia, sillä inhoan sitä tunnetta kun housuissa on valkovuotoa kun se tuntuu märältä ja kylmältä.
Jos en käyttäisi suojia, joutuisin vaihtamaan pikkuhousuja noin 2 tunnin välein. Töissä on paljon helpompi kantaa laukussa tai taskussa pikkuhousunsuojia kuin vaihtopikkareita.
Käytän päivittäin ja gyne myös antanut siihen siunauksensa. Ja käytän siis koska tuntus inhottavalta olla märillä housuilla ja pelätä länttejä, enkä jaksais pestä farkkuja kokoajan tai ottaa vaihtopikkareita töihin.
Ap on mies, joka on kirjoittanut itse suurimnan osan kommenteista. Hyvin menee.
Käytän aina, mutta kun tulen kotiin otan suojan heti pois. Kotona ollessa märkyys ei haittaa ja alapää saa tuuletusta.
En tiedä tämän ketjun muista kirjoittajista, mutta lukiessani tätä ketjua ajattelin, että voin vastata omasta puolestani.
Myös minulla on runsas valkovuoto. Käytän yleensä töissä suoria housuja. Jos olen ilman pikkuhousunsuojaa, on n. tunnin kuluessa jo valkovuoto läpäissyt pikkuhousut ja sotkenut pitkät housutkin (istuessa pikkuhousujen kangas on lähellä pitkien housujen kangasta). Kuvittele siihen vielä 8 tunnin työpäivä, niin ymmärrät, ettei sitä voi olla ilman pikkuhousunsuojaa.
Pakko pitää niitä. Jos en pitäisi niin kosteus näkyis trikoissa ja jopa farkuissa. Pikkuhousunsuojaa joutuu vaihtamaan useita kertoja päivässä.
-kostee22
Ompa paljon vuodon hajusta mainintoja, ei taida olla alakerta parhaassa kunnossa. Terve hapan ph ja bakteerikanta niin ei pitäisi haista, ellei nyt päiväkausia ole pesemättä pissainen pimppa? Siinä käsityksessä olen elänyt vaikka yksilöitä ollaan. Maitohappo + maitohappobakteeri valmiste alakerran hoitoon, vesipesu säännöllisesti niin lähtisikö hajut..