Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö päivittäin pikkuhousunsuojaa?

Vierailija
08.10.2021 |

Mä oon aina luonnostaan niin kostea että pidän suojaa ainakin työpäivinä, urheillessa ja muutenkin jos oon ihmisten ilmoilla.
Vaihdan suojaa usein päivässä. Valkovuoto on mulla aina ollu runsasta ja niin häiritsevää että koen mukavammaksi käyttää pikkuhousunsuojia.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin koen, että mulla tulee vuotoja ihan normaalisti, ei liikaa, ja etten tarvitse pikkuhousunsuojia. Pikkarit kastuu kyllä joskus läpikin, mutta sekin on normaalia. En sinänsä niin ota stressiä siitä.

Vierailija
22/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivinä käytän ja yleensä laitan suojan pöksyihin jos lähden kotoa pitemmäksi aikaa, muuten en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käyttää päivittäin. Tulen helposti märäksi niin että pikkarit (ja välillä myös housut) märkänä. :/ ja en halua että housut kastuu jatkuvasti. Öisin olen sitten yleensä ilman alkkareita, jotta vähän tuulettuu.

Vierailija
24/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän päivittäin. Eikä ole koskaan ollut mitään hiivaa tms, vaikka olen jo yli 40v. Mulla vaan on jotenkin epävarma olo ilman, koska ei niissä pikkuhousuissa ole kuin se ohut kangas. Saisivat tehdä niihin paksumpia kankaita tai kerroksia, ettei tarvitsisi tällaisia asioita murehtia. 

Mulla ei siis ole mitään vuotoja, hajuja tai mitään sellaista, mutta on joskus esimerkiksi aivastaessa tai nauraessa "lirahtanut" housuun. Niitä ei ole tapahtunut mitenkään usein, mutta kun on tapahtunut, on todella nolo olo sen jälkeen jos tietää, ettei ole mitään ylimääräistä housuissa, pahimmillaan tulee suoraan tuolille joku tippa. Ja kyllä, olen tehnyt lantionpohjan liikkeitä ja kaikkea. Nythän alkaa olla vaihdevuodetkin ovella, joten ei tiedä koska ne menkatkin kosahtaa yhtäkkiä, kun nuorena ne tuli vielä melkein kellon tarkkaan.

Vierailija
25/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuisin joka päivä käyttämään niin ostaisin kyllä sellaiset pikkuhousut joissa on suoja itsessään.

Vierailija
26/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä edes pikkuhousuja joka päivä. 

Vierailija
27/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä muuten kuin menkkojen viimeisinä päivinä ja yhdynnän jälkeen kun miehen siemennestettä saattaa tiputella.

Vierailija
28/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän aina. Olen aina niin märkänä että pakko olla pikkuhousunsuoja kokoajan . Mulla on tullu valkovuotoa aina tosi paljon, eikä auta mikään muu konsti. Olen käynyt tutkimuksissa ja mitään ei ole vialla, minulla on vaan tällainen ominaisuus. kokoajan vaan vuotaa niin että jos en käyttäisi pikkuhousunsuojia saisin vaihtaa pikkareita monesti päivässä. Joskus on tullut märkä läntti ihan päällyshousuihin asti kun oon ollu ilman suojaa! Inhoon sitä tunnetta kun on housut ihan märkinä.

Vierailija
29/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kun oli hormonikierukka niin tarvitsi kyllä kokoajan olla pikkuhousunsuoja. Nykyään ei koko ajan tarvii mutta jos lähden kotoa jonnekin laitan kyllä suojan.

Vierailija
30/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös niin kosteat paikat, että päällihousut saan nykyisin laittaa pesuun joskus jopa vaan päivän pitämisellä jos en käytä pikkuhousunsuojia, joten pakkoväline mulle vaikka välillä ärsyttää niitä pitää.

Vierailija
31/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä juuri koskaan ees pikkareita.

Vierailija
32/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tarvinnut pikkuhousunsuojia ja olen nainen.

Vierailija
33/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin pikkuhousunsuoja on pakollinen väline päivittäin, olen aina märkä. Gynenkin kans oon jutellu tästä ja sanoi et joillain on vaan luonnostaan kosteampi eli kaikki kunnossa alapäässä. Ajatukset harhailee kylläkin usein ja se osaltaan lisää märkyyttä, kiihotun tosi herkästi ihan pienestäkin ajattelusta ja kosteutta erittyy sillon paljon normaalin valkovuodon lisäksi.

Vierailija
34/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen oloni epämiellyttäväksi ilman pikkuhousunsuojaa. En halua olla haisuli ja minulta tulee sen verran valkovuotoa, että pikkarit alkavat kyllä kostuttuaan haiskahtaa ellen käytä pikkuhousunsuojaa. Olen käyttänyt koko aikuisikäni päivittäin, eikä ole tullut iho-tms. ongelmia.

Eikai valkovuoto haise.

Vierailija
35/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo edes osaanu ajatella että joku käyttäis niitä joka päivä, mut näköjään yllättävän moni. mulla vaan ollu käsitys ettei sellai oo "normaalia" et päivittäin jotain vuotaa niin paljon et pitää suoja olla.

Vierailija
36/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän päivittäin pikkuhousunsuojia, mutten kokopäiväisesti vaan max.8h/päivä eli yleensä työpäivän ajan. Tämä ei ole ainakaan itselläni aiheuttanut mitään aristusta tai lisääntynyttä valkovuodon eritystä. Tämä on ainakin gynen mukaan paras tapa toimia, jos bakteeritasapaino on kunnossa ja haluaa pitää pöksyt kuivina.

Vierailija
37/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän päivittäin ja vaihdan päivän mittaan tarvittaessa. Joskus se on varalta, joskus oikeesti tarviin. En seuraa " tarpeellisia" päiviä, joten pidän joka päivä. yöt pyrin nukkumaan ilman alkkareita jotta saa hengittää.

Vierailija
38/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jostain syystä vuotaa aina työpäivinä pimppa niin, että pikkuhousunsuojaa pitää vaihtaa 2-3 kertaa työpäivän aikana. Kotona ei vuoda niin paljon, enkä pidä suojia. Töissä olen kokeillut olla ilman suojaa, kun epäilin että johtuisi niistä, mutta vuotoa tulee ilman suojiakin samalla tavalla.. Pitäisi olla muutamat pikkarit töissä mukana että voi vaihtaa. Ja ihan tavallista toimistotyötä teen  enkä mitään stimuloivaa. Vaikka kyllä välillä ajatukset harhailee kun katselee toimiston komeita miehiä hyvin istuvissa puvuissaan.

Vierailija
39/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans valuu kirkasta limaa ja tuntuu että paikat on märät aina. Varmaan oon vaan niin kosteena koko ajan ;) ilman suojaa pikkarit on märkänä enkä kestä sitä tunnetta. Suojan kanssa ei tunnu märältä kun vaihtaa kuivan suojan tarpeeks usein.

Vierailija
40/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin töissä ollessa aina ja muulloinkin aika usein on pöksyissä. Eli vähintään viikko ennen ja jälkeen menkkojen ja myös menkkojen aikaan tuomassa lisävarmuutta, vaikka käytänkin Tamponia. Samaten seksin jälkeisinä aamuina on varminta laittaa pikkuhousunsuoja valumien varalta  pöksyihin, kun mies laukeaa yleensä sisääni. Tulee paljon varmempi olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä