Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö päivittäin pikkuhousunsuojaa?

Vierailija
08.10.2021 |

Mä oon aina luonnostaan niin kostea että pidän suojaa ainakin työpäivinä, urheillessa ja muutenkin jos oon ihmisten ilmoilla.
Vaihdan suojaa usein päivässä. Valkovuoto on mulla aina ollu runsasta ja niin häiritsevää että koen mukavammaksi käyttää pikkuhousunsuojia.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Suodattaa pierut.

Vierailija
2/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten se kieli on keksitty että voi ratkaista kosteusongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman paljon olen ilman mutta  ainakin työpäivän ajan on ja aina kun menen salille.

Vierailija
4/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteus on eri asia kuin valkovuoto. 🤷

Vierailija
5/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ikinä.

Vierailija
6/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mennään...

Kuinka mones aloitus tästäkin 🙄

Vierailija
7/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köytän vain silloin kun on vuodon puolesta tarvetta, eli juuri ennen kuukautisia ja heti jälkeen suojaamaan siltä pieneltä tuhruvuodolta, jossa ei enää ole mitään limakalvoja mukana. Joskus myös oviksen aikaan, kun valkovuotoa on enemmän.

Vierailija
8/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. n. 17-vuotiaasta lähtien olen joutunut käyttämään. Varsinkin julkisilla paikoilla ja töissä ahdistaa olla ilman. Kotona en käytä, mutta vaihdankin silloin pikkuhousut usein.

Vierailija
9/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka aihetta olisi. Alkkarit on vuorokauden jälkeen kuin piimäpurkissa uineet. Liioittelen vain hieman.

Joskus käytän kestosuojaa. Niitä muovitettuja vihaan.

Vierailija
10/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sä kyselet tätä samaa? No fetissinsä kullakin...

Vierailija
11/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, kestosuojaa. Ei kannata käyttää kertiksiä, pahentavat vain ongelmaa.

Vierailija
12/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen oloni epämiellyttäväksi ilman pikkuhousunsuojaa. En halua olla haisuli ja minulta tulee sen verran valkovuotoa, että pikkarit alkavat kyllä kostuttuaan haiskahtaa ellen käytä pikkuhousunsuojaa. Olen käyttänyt koko aikuisikäni päivittäin, eikä ole tullut iho-tms. ongelmia.

Vierailija
13/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Pitää antaa paikkojen hengittää. Valkovuotoa tulee sen verran, että alkkareissa vähän näkyy, mutta en silti käytä. Aamuisin uudet alushousut suihkun jälkeen. Olen aina hävennyt heti kosteaa tavaraani, mutta ei ole ainakaan ollut ongelmia kuivuuden kanssa niin jotain hyvää.

Vierailija
14/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ne jotain vaippoja naisille

T: Veeti 11

Vierailija
15/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko, en halua pestä farkkujani yhden päivän käytön jälkeen.

Vierailija
16/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan. Lisääntynyt valkovuoto todennäköisesti johtuu just siitä että käyttää jatkuvasti pikkuhousunsuojia jollon alapää ei pääse hengittämään ja bakteerit ja hiiva yleistyvät. 

Vierailija
17/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan. Mieluummin vaihdan pikkuhousut useammin.

Vierailija
18/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaan valkovuodon takia joudun päivittäin käyttämään pikkuhousunsuojia, enkä pärjää edes koko työpäivää yhdellä suojalla vaan joudun vaihtamaan kuivan suojan parikin kertaa. Olisin kyllä ilman jos pystyisin.

Vierailija
19/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene gynekologille ja kiireesti. Siellä otetaan labrakokeet ja lääkäri määrää sinulle lääkkeet tai leikkauksen. Runsas haiseva valkovuoto ei ole normaali terveen naisen ongelma.

Vierailija
20/86 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän päivittäin pikkuhousunsuojia ja useampi suoja menee päivässä. Olen sellainen "heti valmis" yksilö, aina märkänä. Olen ollut samanlainen teinistä asti. Minä en tälle mitään voi, ei voi myöskään gynekologi, en aina tykkää tästä mutta näillä mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme