Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö päivittäin pikkuhousunsuojaa?

Vierailija
08.10.2021 |

Mä oon aina luonnostaan niin kostea että pidän suojaa ainakin työpäivinä, urheillessa ja muutenkin jos oon ihmisten ilmoilla.
Vaihdan suojaa usein päivässä. Valkovuoto on mulla aina ollu runsasta ja niin häiritsevää että koen mukavammaksi käyttää pikkuhousunsuojia.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Alapää saa hengittää vapaasti kun ei ole ylimääräistä pikkuhousuissa, eikä kyllä muutenkaa ole tarvetta.

Vierailija
42/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ennen kertakäyttöisiä pikkuhousunsuojia päivittäin, nyt käytän kestosuojia. Suosittelen ainakin kokeilemaan kestosuojia jos noita käyttää päivittäin/usein. Jos tuntuu vaikealta aloittaa, niin vaikka ensin vaan kotona, ja myöhemmin muuallakin jos tuntuvat toimivan. Ovat parempia ympäristölle ja hengittävämpiä eli parempia alapäälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päivittäin. Joskus kierron keskivaiheilla voi olla tosi märkiä päiviä, silloin käytän kestosuojia. Ne perinteiset kertakäyttöiset tuntuvat minusta epämukavilta ja hiostavilta.

Vierailija
44/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pikkuhousunsuojaa ovulaation aikaan silloin olen kolmepäivää läpimärkänä ja suojaa saa vaihtaa usein. Myös kun menen salille pikkuhousunsuoja on tarpeen koska silloin erittyy limoja enemmän.

Vierailija
45/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkanut "vanhemmiten" eli neljänkympin korvilla olemaan tarve lähes päivittäin (useammallekkin) pikkuhousunsuojalle kun sitä luonnollista kosteutta alkaa olla sen verran paljon varsinkin jos seura on miellyttävää.

Vierailija
46/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaalla valkovuodolla siunattu, niin pakko käyttää pikkuhousunsuojia. Yöt olen ilman ja "tuuletan". Joten te, joilla sitä valkovuotoa ei tule paljoa, niin olkaa onnellisia.

Vierailija
47/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pikkuhousunsuojaa miltei aina, lähinnä valkovuodon takia mutta usein ajatukset harhailee vähän liian herkästi tuhmiin asioihin, jolloin pikkarit kastuu "vähän" liiaksi ilman suojaa.

Vierailija
48/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Vaihdan alkkareita usein ja sitten toisaalta, haittaako se, jos esim päälihousut vähän kostuu? Nehän kyllä kuivuu. Ei se emätinneste mitään myrkkyä kuitenkaan ole :D

Vierailija
49/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina paitsi öisin, jolloin nukun kokonaan ilman pikkareita. Yö olkoon mun alapään tuuletusaikaani. Päivisin vuodan aina valkovuotoa. Ovulaation aikaan melkein lainehdin sen pari päivää, silloin pikkuhousunsuojia kuluu tuplamäärä normaaleihin päiviin verrattuna. En vois kuvitellakaan, että en käyttäisi phs:siä. Kaamea tunne sellaiset kylmänkosteat läpimärät pikkarit, en pidä siitä tunteesta kesälläkään, saati sitten talvella. Pikkarit pitäis vaihtaa ehkä viisi kertaa päivässä, jos haluaisin välttyä tuolta tunteelta.

Vierailija
50/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tulee käytettyä.

m32

Vierailija
51/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runsaalla valkovuodolla siunattu, niin pakko käyttää pikkuhousunsuojia. Yöt olen ilman ja "tuuletan". Joten te, joilla sitä valkovuotoa ei tule paljoa, niin olkaa onnellisia.

Tulee kyllä paljon, mutten ymmärrä, että mitä se haittaa?

Vierailija
52/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän melkein 24/7 ja vaihdan suojaa useita kertoja päivässä riippuen kosteuden määrästä. Ihmettelen niitä jotka ei tarvitse ikinä pikkuhousunsuojia, voiko jollain olla niin kuiva?

Vierailija
53/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin aiemmin vuosikausia kun söin e-pillereitä, muuten oli ikävän märät pikkarit. Vaan ei ne hiostavat muoviset suojatkaan kivoja olleet eikä ekologisia. Joskus tuli laitettua tamponi vaikka ei kannattaisi usein käyttää pyhimmän terveyden vuoksi

Ongelma hävisi kun lopetin pillerit, niin kauan niitä söin että en ollut osannut yhdistää. Lyhyellä uusintakokeilulla eri pillereillä sama homma taas, ei enään jatkoon

Vierailija
54/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousunsuojahullu on taas päässyt osastohoidosta? Odotettavissa miljoona samanlaista avausta lähitulevaisuudessa.

Vierailija
55/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sama pelle joka jankkaa stringeistä ja alushousunrajoista?

Vierailija
56/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

T. Juha

Vierailija
57/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän pikkuhousunsuojia joka päivä ihan vain koska muuten joutuisin vaihtamaan pikkuhousut monta kertaa päivässä, niiden kanssa on helpompaa kun sen märän voi vaan repäistä pois ja laittaa uuden eikä pikkarit mene likaisiks.

Vierailija
58/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella runsas valkovuoto! Sitä tulee oikeastaan aina kun mulla ei oo menkkoja. Mun on pakko aina käyttää pikkuhousunsuojia kun puolessa päivässä pikkarit on muuten jo ihan märät. Se haisee myös aina kun levittää jalat jos ei oo suojaa.

Vierailija
59/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän melkein 24/7 ja vaihdan suojaa useita kertoja päivässä riippuen kosteuden määrästä. Ihmettelen niitä jotka ei tarvitse ikinä pikkuhousunsuojia, voiko jollain olla niin kuiva?

Itsellä ei kyllä kuiva ole mutta ei vuoda niin että suojilla olisi mitään käyttöä. Joskus pikkuhousuissa on pieni tippa, yleensä ei mitään päivän jälkeen. Seksin aikana sitten kostuu. Niin ja joskus pissatessa kun paikat rentoutuu niin paperiin tulee.. Nautin kun ei enää tarvitse hiostavat suojat pöksyissä mennä, toivottavasti tätä onnea kestää

Vierailija
60/86 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut runsas valkovuoto teini-iästä saakka, nyt olen 35v. Muistan ajat kun olin yläasteella ja lukiossa pikkuhousut märkänä kun en tiennyt pikkuhousunsuojista. Alushousut menevät haaroista päivänaikana pahimmillaan läpimäriksi jos en käytä pikkuhousunsuojaa. Se märkä tunne on todella epämiellyttävä.

Ei puhettakaan että menisin esim. töihin ilman suojaa. Kotona olen ilman suojaa ja vaihdan vuodon takia pikkuhousut 1-2 kertaa päivässä. Yöt nukun usein ilman suojaa, onneksi silloin ei sentään vuoda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän