Mä en ymmärrä miehiä..
.....tai oikeastaan yhtä miestä. Puoli vuotta mennyt siitä kun alettiin tapailla, loppua kohden tiiviimmin.
Jatkuvasti kehuu, on koko ajan suutelemassa ja halaamassa, tulee kainaloon, sanoo nukkuvansa paremmin kanssani kuin yksin, on ihan unelma, joka päivä lähettelee jotain viestiä, on perunut menojaan vuokseni, on kohdellut hyvin, sanonut että olen erilainen ym ym ym ym....
Sitten otan puheeksi sen että onko meidän jutulla jotain tulevaisuutta. Sanon etten itsekään ole vielä mitään vakavampaa haluamassa, mutta on alkanut herätä ajatuksia siitä että joskus juttu voisi johtaa johonkin vakavampaan. Noh, mies ei sitten näekään meillä välttämättä mitään tulevaisuutta koska arvomme eivät ole samanlaiset (?????) Ja ei todella kaipaa mitään vakavaa elämäänsä. Seurustelu on kuulemma niin iso juttu että silloin täytyy olla ihan varma mitä haluaa ja nyt ei tiedä mitä haluaa. Ei varsinaisesti halua olla muiden kanssa mutta hänestä ei kuulemma kannata mitään poikaystävää odottaa. Kysyy että eikö voitaisi pitää vain hauskaa ja olla murehtimatta turhista.
Ok. Sanon että parempi lopettaa tapailu itseni vuoksi koska itsellä tunteet syvenneet niin mies ihan romuna että eikö muka enää voida nähdä ja haluaa vielä tavata ja tykkää minusta ja haluaa viettää aikaa kanssani, itkee myös. Lähden miehen luota niin eikö joka päivä laita jotain viestiä ja kerro asioistaan ja itse yritän irtautua toisesta parhaani mukaan ja unohtaa. Ja mainittakoon että missään kohtaa en ole takertunut, päinvastoin. Olen sitä mieltä että antaa mennä jos on mennäkseen, kyllä se tulee takaisin jos on tullakseen...
ÄRSYTTÄVÄÄ!!!! Miksi pitää käyttäytyä näin?????
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:29"]Minä ymmärrän miehen käytöksen ihan täysin. Olen itse ukkomies mutta jos jossain elämänvaiheessa joutuisin etsimään uutta suhdetta, niin tuollainen "mukavaa yhdessä" olisi ainoa mihin enää suostuisin. [/quote] Mielenkiintoinen näkökanta.
[/quote]
Uskoisin myös että sangen yleinen - ainakin sen perusteella mitä olen parin ystäväni kanssa jutellut. Perhe-elämä on jo koettu iloineen ja murheineen. Kyseinen yhdessäolemisen muoto ei tarjoa enää mitään mielenkiintoista.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:31"]Silloin kun mies on pelkän seksin perässä niin muija on hyvinkin puolessa vuodessa kaluttu loppuun eikä jatko kiinnosta. Myöntäkää nyt vaan että ap mokasi.
[/quote]
Ei välttämättä kyllästy. Yksi mies leikitteli minun kanssani kolme vuotta odotellessaan parempaa. Sillä tosin oli muitakin naisia kierroksessa koko ajan, siksi ei ehkä heti kyllästynyt.
Minusta ap:n mies ei kuulosta kusipäältä, vaan vähän reppanalta. Etsi uusi, tuo ei tuosta parane (mutta älä ota kusipäätä tilalle).
Kuullostaa todella tutulta, myös tuo vaimo-kommentti! :D Suhde alkoi aikoinaan pelkästään seksisuhteena, muutamien muuttujien vuoksi sovimmekin pitävämme suhteemme ainoastaan sellaisena. Suhde kuitenkin syveni, aikaa vietimme jatkuvasti yhdessä, juurikin menoja peruttiin ym. Ja myös tämä kaikki salassa. Mieheltä tuli välillä kommentteja tulevaisuudesta ja rakastumisesta, mutta kun itse otin näitä puheeksi, hän meni paniikkiin ja sanoi ettei ehdottomasti halua seurustella. Tätä venkslaamista tapahtui usein. Lopulta otin kunnolla etäisyyttä ja mies tajusi ettei voi ollakaan ilman minua, sitoutumiskammo vaan oli jarrutellut. Nyt serustelua vuosi takana. Rauhakseen edetään.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 10:26"]Joo ja hämää sekin että toinen viettää mielellään monta päivää kanssani eikä viimeksi lähtenyt kavereiden kanssa baariin vaikka olisi ollut mahdollisuus. Kertoo omista murheistaan ja kuulumisistaan vaikkei nähtäisi. Seksiä kyllä saa ja se on todella hyvää, mutta se ei ole enää alun jälkeen ollut se ykkösjuttu. Pitää huolta että mulla on kaikki hyvin. Meillä molemmilla lapsia mikä tietysti vaikeuttanut tapaamisia koska näemme pääasiassa ilman lapsia, mutta kyllä tapaamiset on aina onnistuneet, olemme viettäneet kavereina aikaa yhdessä lasten kanssa. Erona ehkä tässä se että meidän kummankaan kaverit ei tiedä tästä jutusta ja ei vietetään aikaa muutakuin kahdestaan ja "salaa". Ja tämä kuvio on sopinut myös itselleni, ei ole hinkua tuoda lapsen elämään ketä tahansa vaan haluan rauhassa katsella mitä tulee. Mies on alusta asti sanonut että välttelee vakavia juttuja (on ollut jo monta vuotta eron jälkeen sinkkuna) mutta lähdin kuitenkin mukaan koska mies omasta mielestäni antoi ymmärtää että tässä voisi olla jotain enemmänkin. Olen ollut tekemisissä hänen lastensa kanssa ja mies sanoi että se on todella harvinaista, ei ole ketään vielä näyttänyt heille. Jotenkin oli läpsy vasten kasvoja kun sanotaan että ei tästä tule mitään vakavampaa, turha odottaa että alkaisi poikaystäväkseni.. toisaalta kyllä pyörsi sen loppujenlopuksi ei voi kuulemma sanoa ettei IKINÄ. Mutta itsestä kyllä tuntuisi säälittävältä ravata toisen luona vain ajanvietteenä.
-ap
[/quote]
Kuulostaa samalta kuin exäni. Ihan samat runot luritteli minulle ja aika monelle muullekin. Mies haluaa edelleen pitää sut "hollilla" ,mutta huomasi nyt saaneensa hyvän sauman lähteä "luvallisesti" vikitteleen muita. Voi jälkeenpäin puolustella seksiseikkailujaan sanomalla että SINÄHÄN et halunnut mitään vakavaa.
Oikeesti et voi AP olla noin naiivi!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:54"]Minusta ap:n mies ei kuulosta kusipäältä, vaan vähän reppanalta. Etsi uusi, tuo ei tuosta parane (mutta älä ota kusipäätä tilalle).
[/quote]
Kusipää hän ei missään nimessä ole.
-ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 10:26"]Joo ja hämää sekin että toinen viettää mielellään monta päivää kanssani eikä viimeksi lähtenyt kavereiden kanssa baariin vaikka olisi ollut mahdollisuus. Kertoo omista murheistaan ja kuulumisistaan vaikkei nähtäisi. Seksiä kyllä saa ja se on todella hyvää, mutta se ei ole enää alun jälkeen ollut se ykkösjuttu. Pitää huolta että mulla on kaikki hyvin. Meillä molemmilla lapsia mikä tietysti vaikeuttanut tapaamisia koska näemme pääasiassa ilman lapsia, mutta kyllä tapaamiset on aina onnistuneet, olemme viettäneet kavereina aikaa yhdessä lasten kanssa. Erona ehkä tässä se että meidän kummankaan kaverit ei tiedä tästä jutusta ja ei vietetään aikaa muutakuin kahdestaan ja "salaa". Ja tämä kuvio on sopinut myös itselleni, ei ole hinkua tuoda lapsen elämään ketä tahansa vaan haluan rauhassa katsella mitä tulee. Mies on alusta asti sanonut että välttelee vakavia juttuja (on ollut jo monta vuotta eron jälkeen sinkkuna) mutta lähdin kuitenkin mukaan koska mies omasta mielestäni antoi ymmärtää että tässä voisi olla jotain enemmänkin. Olen ollut tekemisissä hänen lastensa kanssa ja mies sanoi että se on todella harvinaista, ei ole ketään vielä näyttänyt heille. Jotenkin oli läpsy vasten kasvoja kun sanotaan että ei tästä tule mitään vakavampaa, turha odottaa että alkaisi poikaystäväkseni.. toisaalta kyllä pyörsi sen loppujenlopuksi ei voi kuulemma sanoa ettei IKINÄ. Mutta itsestä kyllä tuntuisi säälittävältä ravata toisen luona vain ajanvietteenä.
-ap
[/quote]
Kuulostaa samalta kuin exäni. Ihan samat runot luritteli minulle ja aika monelle muullekin. Mies haluaa edelleen pitää sut "hollilla" ,mutta huomasi nyt saaneensa hyvän sauman lähteä "luvallisesti" vikitteleen muita. Voi jälkeenpäin puolustella seksiseikkailujaan sanomalla että SINÄHÄN et halunnut mitään vakavaa.
Oikeesti et voi AP olla noin naiivi!
[/quote]
Enhän mä ole naiivi, kunhan pohdiskelen.
-ap
Olet miehelle pelkkä seksilelu. Naisilla tuntuu monesti olevan vaikea ymmärtää miehiä tässä suhteessa.
Katkeraa puhetta ihmisiltä, jotka eivät edes tunne ap:n tapailemaa tyyppiä. :D Siitä olen samaa mieltä, ettei tuo juttu kannata.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:14"]Tyhmä. Pilasit kaiken, mitä menit sanomaan ettet halua vakavaa, mies halusi ja sun sanat oli puukonisku vatsaan. Tietysti mies perääntyy kun haluaa pelastaa kasvonsa.
[/quote]
Sama tuli mulla mieleen.