Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä miehiä..

Vierailija
02.12.2014 |

.....tai oikeastaan yhtä miestä. Puoli vuotta mennyt siitä kun alettiin tapailla, loppua kohden tiiviimmin.

Jatkuvasti kehuu, on koko ajan suutelemassa ja halaamassa, tulee kainaloon, sanoo nukkuvansa paremmin kanssani kuin yksin, on ihan unelma, joka päivä lähettelee jotain viestiä, on perunut menojaan vuokseni, on kohdellut hyvin, sanonut että olen erilainen ym ym ym ym....

Sitten otan puheeksi sen että onko meidän jutulla jotain tulevaisuutta. Sanon etten itsekään ole vielä mitään vakavampaa haluamassa, mutta on alkanut herätä ajatuksia siitä että joskus juttu voisi johtaa johonkin vakavampaan. Noh, mies ei sitten näekään meillä välttämättä mitään tulevaisuutta koska arvomme eivät ole samanlaiset (?????) Ja ei todella kaipaa mitään vakavaa elämäänsä. Seurustelu on kuulemma niin iso juttu että silloin täytyy olla ihan varma mitä haluaa ja nyt ei tiedä mitä haluaa. Ei varsinaisesti halua olla muiden kanssa mutta hänestä ei kuulemma kannata mitään poikaystävää odottaa. Kysyy että eikö voitaisi pitää vain hauskaa ja olla murehtimatta turhista.

Ok. Sanon että parempi lopettaa tapailu itseni vuoksi koska itsellä tunteet syvenneet niin mies ihan romuna että eikö muka enää voida nähdä ja haluaa vielä tavata ja tykkää minusta ja haluaa viettää aikaa kanssani, itkee myös. Lähden miehen luota niin eikö joka päivä laita jotain viestiä ja kerro asioistaan ja itse yritän irtautua toisesta parhaani mukaan ja unohtaa. Ja mainittakoon että missään kohtaa en ole takertunut, päinvastoin. Olen sitä mieltä että antaa mennä jos on mennäkseen, kyllä se tulee takaisin jos on tullakseen...

ÄRSYTTÄVÄÄ!!!! Miksi pitää käyttäytyä näin?????

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:49"]

Niin ja koko ajan hoki että "susta tulee vielä hyvä vaimo jollekin" -ap

[/quote]

Heh. Vai että näitä kliseitäkin vielä.

Vierailija
42/90 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitit tänne kun vain vänkäät vastaan jokaiseen vastaukseen? Ei muuta kuin puhelin kiinni ja unohdat miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ap nyt haluaisit kuulla? Sinulle on selvästi sanottu, että mies ei koe sinua tyttöystävä materiaaliksi. Se ei tarkoita, että olisit huono tai viallinen, et vain ole hänelle sopiva. Niin kun mies sinulle sanoikin jo "sinusta tulee hyvä vaimo jollekin", mutta hän ei sinua vaimoksi ottaisi. Se oikea kipinä vain puuttuu. 

Miksi tuhlaat aikaasi enää yhtään sekunttia tämän asian analysointiin? Siirry eteenpäin. 

Vierailija
44/90 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen olen itse lopettamassa tätä juttua, en ymmärrä miksi musta tehdään nyt se tyhmä taas :D

-ap

Vierailija
45/90 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle omat menot on aina tärkeämpiä kuin seksi.

Vierailija
46/90 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/90 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että panit jotain muuta, noin olen kaksi kertaa itse saanut tietää onko miehet oikeasti kiinnostuneita vai ei. Älä siis sano suoraan, muttaanna ymmärtää, ja kun hän kysyy, vastaat myöntävästi ja coolisti

Vierailija
48/90 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siirryn eteenpäin enkä ymmärtänyt että vänkään vastaan, sori.

-ap

Vierailija
49/90 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/90 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on erilaiset arvot?

Vierailija
51/90 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:04"]Miten teillä on erilaiset arvot?
[/quote]

No sanopa se, samaa kysyin. Olen kuulemma niin harkitseva tai jotain.

-ap

Vierailija
52/90 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Alle 25v. miehet on usein tuollaisia, että seura kelpaa vaikka joka päivä, mutta sitten, kun oikeasti haluaa syventää suhdetta esim. Yhteenmuutolla tai edes ottaa asian puheeksi, niin peräännytään... Pildeä saa kauniilla sanoilla, sen miehet osaa.

Vierailija
53/90 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:04"]Miten teillä on erilaiset arvot? [/quote] No sanopa se, samaa kysyin. Olen kuulemma niin harkitseva tai jotain. -ap

[/quote]

Eihän tuo ole arvo vaan luonteenpiirre. Vieläpä hyvä sellainen.

Vierailija
54/90 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkina Faso

Vierailija
55/90 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP...me taidetaan tapailla samaa miestä :D Mulla on just samanlainen tapaus...Kun itse yrität irtautua, mies kertoo miten kovasti tuntee. Ja seksinkään perässä ei ole, koska sitäkään ei usein edes saa. Sekoittaa kyllä pahasti pään kun toinen antaa ristiriitaisia viestejä. Syynä voi olla sitoutumiskammo tai et vaan ole miehen tyyppiä, sinänsä ei väliä, lopputulos on kannaltasi sama. Ehdotan, että otat etäisyyttä etkä vastaa esim miehen viesteihin. Sanot että ottaa yhteyttä jos mieliepiteet sitoutumisesta muuttuu. Muuten vaan altistat itsesi sydänsuruille, kuten minä olen tehnyt. 

Vierailija
56/90 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 13:33"]Katkeraa puhetta ihmisiltä, jotka eivät edes tunne ap:n tapailemaa tyyppiä. :D Siitä olen samaa mieltä, ettei tuo juttu kannata.
[/quote]

Joo edelleenkin täytyy vaan sanoa ettei mies ole kusipää vaan ihan kunnollinen mies. Sanoi vielä että on pahoillaan jos on antanut ymmärtää jotain väärin, noh kyllähän sen käytöksestä moni muukin olisi varmaan ymmärtänyt väärin. Mutta sen verran miestä tunnen niin ei ole sitä tahallaan tai pahuuttaan tehnyt.

-ap

Vierailija
57/90 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja hämää sekin että toinen viettää mielellään monta päivää kanssani eikä viimeksi lähtenyt kavereiden kanssa baariin vaikka olisi ollut mahdollisuus. Kertoo omista murheistaan ja kuulumisistaan vaikkei nähtäisi. Seksiä kyllä saa ja se on todella hyvää, mutta se ei ole enää alun jälkeen ollut se ykkösjuttu. Pitää huolta että mulla on kaikki hyvin. Meillä molemmilla lapsia mikä tietysti vaikeuttanut tapaamisia koska näemme pääasiassa ilman lapsia, mutta kyllä tapaamiset on aina onnistuneet, olemme viettäneet kavereina aikaa yhdessä lasten kanssa. Erona ehkä tässä se että meidän kummankaan kaverit ei tiedä tästä jutusta ja ei vietetään aikaa muutakuin kahdestaan ja "salaa". Ja tämä kuvio on sopinut myös itselleni, ei ole hinkua tuoda lapsen elämään ketä tahansa vaan haluan rauhassa katsella mitä tulee. Mies on alusta asti sanonut että välttelee vakavia juttuja (on ollut jo monta vuotta eron jälkeen sinkkuna) mutta lähdin kuitenkin mukaan koska mies omasta mielestäni antoi ymmärtää että tässä voisi olla jotain enemmänkin. Olen ollut tekemisissä hänen lastensa kanssa ja mies sanoi että se on todella harvinaista, ei ole ketään vielä näyttänyt heille. Jotenkin oli läpsy vasten kasvoja kun sanotaan että ei tästä tule mitään vakavampaa, turha odottaa että alkaisi poikaystäväkseni.. toisaalta kyllä pyörsi sen loppujenlopuksi ei voi kuulemma sanoa ettei IKINÄ. Mutta itsestä kyllä tuntuisi säälittävältä ravata toisen luona vain ajanvietteenä.

-ap

Vierailija
58/90 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nykyinen suhteenne eroaa seurustelusta? Vietätte aikaa yhdessä, juttelette, harrastatte seksiä, olet tavannut miehen lapset jne. Kysy tätä mieheltä. Mielestäni te kyllä jo käytännössä seurustelette. Ehkä mies ei vain halua muuttaa yhteen tai mennä naimisiin. Mutta voihan sitä seurustella niinkin, että asutaan eri osoitteissa. Vai haluaako mies tapailla muita naisia? Silloin tietty kannattaa lopettaa, koska siinä tapauksessa satutat vain itsesi.

Vierailija
59/90 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 10:41"]Miten nykyinen suhteenne eroaa seurustelusta? Vietätte aikaa yhdessä, juttelette, harrastatte seksiä, olet tavannut miehen lapset jne. Kysy tätä mieheltä. Mielestäni te kyllä jo käytännössä seurustelette. Ehkä mies ei vain halua muuttaa yhteen tai mennä naimisiin. Mutta voihan sitä seurustella niinkin, että asutaan eri osoitteissa. Vai haluaako mies tapailla muita naisia? Silloin tietty kannattaa lopettaa, koska siinä tapauksessa satutat vain itsesi.
[/quote]

No sepä se kun mulle tämä menisi jo melkein seurustelusta :D mies vaan sanoo että seurustelu on niin iso juttu hänelle että silloin hänen pitää olla täysin varma mitä haluaa koska sitoutuu ihmiseen sitten 100% ja nyt ei ole varma mitä haluaa. Sanoi myös ettei halua ajatella tällaisia asioita, haluaa vain olla murehtimatta turhista. Kysyin haluaako tapailla muita naisia ja sanoi että ei varsinaisesti erityisesti halua. Mutta käsitin niin että haluaa pitää sen oven avoinna. Enkä tiedä onko hänellä ollu muita tänä aikana enkä halua tietää, en ole edes ajatellut asiaa vasta kuin nyt.

-ap

Vierailija
60/90 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "susta tulee hyvä vaimo jollekkin" kuulostaa kamalalta :( mulle on yks miespuolinen kaveri noin sanonut ja se kyllä selventi ettei ole kiinnostunut :D mutta siis tuo kuulostaa siltä että tykkää susta, ja haluaa viettää aikaa mutta ei näe vaimona. Ja ehkä mies ajattelee, että seurustelu on vakavaa ja voi johtaa häihin.eli hyvä ettei pelleile muiden tunteilla. Entä jos mies haluaa vaimoksi sellaisen neitsyeen kiltin tytön? :o noitakin näkee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi