Mies suuttui kun onnittelin ja halasin hänelle tuttua naista kun oli juhlimassa 40 vuotis synttäreitä.
Olimme viettämässä iltaa yökerhossa kaveri pariskunnan kanssa ja vastaan tuli miehen vuosien takainen naispuoleinen. Juttelimme hänelle yhdessä. Hän kertoi olevansa juhlimassa 40 vuotis synttäreitään. Onnittelin ja halasin häntä. Mies suuttui, huusi että lesboilemaanko piti alkaa, uhkasi häipyä kun tuli minun teosta niin paha olo. Oli tosi vihainen, äkkipikainen, lähtikin sitten ulos. Jäimme ihmettelemään että mikä tuli. Mies tuli takaisin ja oli edelleen tosi vihainen että minun ei kuulu halailla tuntemattomia. Sanoin ihmetellen että ihan vain onnittelin synttärisankaria.
Sanoi vihaisena seuraavana aamuna miten loukkaantunut hän on että halailen tuntemattomia. Taas sanoin että en mä muuten mitään halaile kun nyt vaan normaalisti onnittelin. Mies on ollut jo 5 päivää sitä mieltä että tein tosi pahasti.
Tänään kerroin miehelle että hänen tuollainen reagointi tuntui pahalta. Toistaa koko ajan että minä en saa onnitella halaten hänen tuttuja jotka ovat minulle tuntemattomia. Sanoin että samanlainen onnittelu olisi hänelle ihan ok minun puolesta.
Meidän historiassa on useampi tilanne jossa sanoo minua lesboksi tai huoraksi kun olen halannut ihan tuttua onnitellakseni ym ihan miehen lähellä. Ja hän on halannut myös ihmisiä mikä ollut mulle täysin ok. Oli pakko jo muistuttaa miestä että hänellä on aina joku syy tuollaiseen, nyt se että nainen oli tuntematon minulle.
Mies on kertonut olevansa epävarma. Luulen että kumpuaa sieltä jotenkin. Sanoin miehelle että tämä suhde ei vaikuta kovin tasapainoiselle. Nauroi ivallisesti, että joo ei sinun osalta.
Pakko kysyä, mitä muut olette mieltä tuollaisesta, teinkö tosiaan niin väärin? Näin Mies mulle sanoo.
Kommentit (24)
Oliko nainen miehen entinen kumppani tai jokin salapano tms?
Oliko sinun vai tuon toisen naisen vuoksi mustasukkainen?
Jos et ole trolli, niin miksi helvetissä olet tuollaisen miehen kanssa vielä yhdessä???
Sinusta on ok että toinen huorittelee ym.
Ja sanelee mitä sinä saat tai et saa tehdä.
Mitä ihmettä?
Halata saa ketä vaan haluaa eikä siihen tarvita mitään lupia. Huono provo
Miksi halaat vieraita miehesi nähden vaikka tiedät ettei miehesi pidä siitä? En minäkään rakastele muita naisia vaimoni nähden.
Ei ollut siis mikään hänen entinen pano ym
Ja sanoi olevansa mustasukkainen minusta.
Enkä tiedä enää miksi olen hänen kanssa.
Eroa jo tänään, mutta tee se turvallisesti, googlaa netistä ohjeet, miten väkivaltaisesta suhteesta erotaan. Se eron hetki on vaarallisin noin päästä pipin miehen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut siis mikään hänen entinen pano ym
Ja sanoi olevansa mustasukkainen minusta.
Enkä tiedä enää miksi olen hänen kanssa.
Ahaa, mies on siis homo. Ihan selvä tapaus. Etkö tajua?
Eli mikset suoraan sanonut, että olet lesbo.
Ap. Sun mies on sairas. Toivottavasti teillä ei ole lapsia, mielenterveysongelmat voivat periytyä.
Miksi olet tuollaisen kanssa parisuhteessa, kun niitä normaaleja miehiä kuitenkin löytyy? Vai oletko masokisti?
Mies on itse bi, mutta sitäkin ilmeisesti aika kompleksisella tavalla. Ei kaikki fyysinen kontakti toisen ihmisen kanssa ole seksuaalista, mutta jos hän itse on epävarma itsestään, niin ehkä hänen on vaikea erottaa kaverillinen kosketus seksuaalisesta.
Vierailija kirjoitti:
No ei saa, tuntemattomia etenkään. Mistä tiedät mitä se nainen halusi. En mäkään tiiä haluaisinko täysin ennalta tuntemattomien halaamisia.
Mies on oikeassa. Ylitit henkilökohtaisen reviirin rajat. Joku olisi voinut saada syytteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei saa, tuntemattomia etenkään. Mistä tiedät mitä se nainen halusi. En mäkään tiiä haluaisinko täysin ennalta tuntemattomien halaamisia.
Mies on oikeassa. Ylitit henkilökohtaisen reviirin rajat. Joku olisi voinut saada syytteet.
Jos nyt annettaisiin sen halatun päättää, oliko tuo halaaminen loukkaavaa vai ei. Ei se ap:n miehen päätettävissä ole.
Vierailija kirjoitti:
Mies on itse bi, mutta sitäkin ilmeisesti aika kompleksisella tavalla. Ei kaikki fyysinen kontakti toisen ihmisen kanssa ole seksuaalista, mutta jos hän itse on epävarma itsestään, niin ehkä hänen on vaikea erottaa kaverillinen kosketus seksuaalisesta.
Tämä. -se homoanalyysin tehnyt
Tapahtuiko tämä Porvoossa?