Mä en ymmärrä miehiä..
.....tai oikeastaan yhtä miestä. Puoli vuotta mennyt siitä kun alettiin tapailla, loppua kohden tiiviimmin.
Jatkuvasti kehuu, on koko ajan suutelemassa ja halaamassa, tulee kainaloon, sanoo nukkuvansa paremmin kanssani kuin yksin, on ihan unelma, joka päivä lähettelee jotain viestiä, on perunut menojaan vuokseni, on kohdellut hyvin, sanonut että olen erilainen ym ym ym ym....
Sitten otan puheeksi sen että onko meidän jutulla jotain tulevaisuutta. Sanon etten itsekään ole vielä mitään vakavampaa haluamassa, mutta on alkanut herätä ajatuksia siitä että joskus juttu voisi johtaa johonkin vakavampaan. Noh, mies ei sitten näekään meillä välttämättä mitään tulevaisuutta koska arvomme eivät ole samanlaiset (?????) Ja ei todella kaipaa mitään vakavaa elämäänsä. Seurustelu on kuulemma niin iso juttu että silloin täytyy olla ihan varma mitä haluaa ja nyt ei tiedä mitä haluaa. Ei varsinaisesti halua olla muiden kanssa mutta hänestä ei kuulemma kannata mitään poikaystävää odottaa. Kysyy että eikö voitaisi pitää vain hauskaa ja olla murehtimatta turhista.
Ok. Sanon että parempi lopettaa tapailu itseni vuoksi koska itsellä tunteet syvenneet niin mies ihan romuna että eikö muka enää voida nähdä ja haluaa vielä tavata ja tykkää minusta ja haluaa viettää aikaa kanssani, itkee myös. Lähden miehen luota niin eikö joka päivä laita jotain viestiä ja kerro asioistaan ja itse yritän irtautua toisesta parhaani mukaan ja unohtaa. Ja mainittakoon että missään kohtaa en ole takertunut, päinvastoin. Olen sitä mieltä että antaa mennä jos on mennäkseen, kyllä se tulee takaisin jos on tullakseen...
ÄRSYTTÄVÄÄ!!!! Miksi pitää käyttäytyä näin?????
Kommentit (90)
En hetkeäkään usko että on ollut pelkän seksin perässä ja niin myös sanoi. Sanoo että tykkää kyllä mutta "se ei aina riitä"....
-ap
Yhtä lailla itse luultavasti tulen mokaamaan vielä monta kertaa, kun sanon heti alkuun että olen tosissani eikä minua kiinnosta harkita kuin sellasia naisia, jotka haluavat perheen ja lapsia. Mikään "pitää hauskaa" ei jaksa kiinnostaa edes sen aloittamisen verran. En ole keräämässä muistikirjaa täyteen naisten nimiä joita on päässyt bylsimään.
18
Jos mies peruu menonsa naisen takia niin se ON vakavaa! Kukaan teistä ei taida ymmärtää miehiä.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:34"]Minulla on ystävä joka kamppailee samanlaisten juttujen kanssa kuin sinä ap. En ymmärrä miksi hän ei hahmota milloin hän on vain seksilelu miehelle. Jos mies todella kiinnostuu naisesta niin kyllä hänkin haluaa mahdollisimman pian saada "varattua" tuon naisen pois vapailta markkinoilta. Ei silloin ole mikään epäselvää naiselle vaan mies ihan itse toteaa, että on tosissaan.
[/quote]
Mulla ei ole ongelmaa ymmärtää sitä asiaa, enkö juuri kirjoittanut että yritän itse irtautua miehestä mutta mies edelleen kirjoittelee päivittäin. Lähinnä ihmettelen että miksi pitää käyttäytyä näin.
-ap
Been there done that.
Tuosta ei tule mitään tuon kummempaa, sori. Itsekin olin vastaavanlaisessa jutussa, nyt kyseinen mies seurusteleekin, vaikka ei pitänyt pystyä mihinkään vakavaan. Ette vaan ole sopiva pari, mitä nopeammin sen hoksaat, sitä helpommalla pääset. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:35"]
En hetkeäkään usko että on ollut pelkän seksin perässä ja niin myös sanoi. Sanoo että tykkää kyllä mutta "se ei aina riitä".... -ap
[/quote]
Ajattelen, että "pelkkä seksi" tarkoittaa tietenkin myös esimerkiksi jutteluseuraa. Mutta ei parisuhdetta tai muuta enempää. Olet ihan ok, mutta et "vaimomatskua".
Mä olin kerran helvetin rakastunut yhteen naiseen, kuvittelin jo yhdessä asumista ja muuta, naimisiinmenoa jopa, ja sitten se jossain yhteydessä sanoi ''eihän tämä vielä vakavaa ole..'' Mä pakenin välittömästi. Vaikka en ollut naiselle ajatuksistani mitään sanonutkaan, mua alkoi hävettää suunnitelmani ja kuvitelmani niin etten voinut enää jatkaa. Kaikki vaan meni pilalle. Tunsin itseni naurettavaksi. Teille on käynyt samoin. Et voi tehdä muuta kuin olla viisaampi seuraavan miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:34"]Minulla on ystävä joka kamppailee samanlaisten juttujen kanssa kuin sinä ap. En ymmärrä miksi hän ei hahmota milloin hän on vain seksilelu miehelle. Jos mies todella kiinnostuu naisesta niin kyllä hänkin haluaa mahdollisimman pian saada "varattua" tuon naisen pois vapailta markkinoilta. Ei silloin ole mikään epäselvää naiselle vaan mies ihan itse toteaa, että on tosissaan. [/quote] Mulla ei ole ongelmaa ymmärtää sitä asiaa, enkö juuri kirjoittanut että yritän itse irtautua miehestä mutta mies edelleen kirjoittelee päivittäin. Lähinnä ihmettelen että miksi pitää käyttäytyä näin. -ap
[/quote]
Entä jos käännetäänkin kysymys niin, että miksi mies ei käyttäytyisi noin?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:37"]Jos mies peruu menonsa naisen takia niin se ON vakavaa! Kukaan teistä ei taida ymmärtää miehiä.
[/quote] Tai sitten on vain puutteessa!
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:44"]
Mä olin kerran helvetin rakastunut yhteen naiseen, kuvittelin jo yhdessä asumista ja muuta, naimisiinmenoa jopa, ja sitten se jossain yhteydessä sanoi ''eihän tämä vielä vakavaa ole..'' Mä pakenin välittömästi. Vaikka en ollut naiselle ajatuksistani mitään sanonutkaan, mua alkoi hävettää suunnitelmani ja kuvitelmani niin etten voinut enää jatkaa. Kaikki vaan meni pilalle. Tunsin itseni naurettavaksi. Teille on käynyt samoin. Et voi tehdä muuta kuin olla viisaampi seuraavan miehen kanssa.
[/quote]
Tuolla oli kuitenkin tuo "vielä".
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:44"]Mä olin kerran helvetin rakastunut yhteen naiseen, kuvittelin jo yhdessä asumista ja muuta, naimisiinmenoa jopa, ja sitten se jossain yhteydessä sanoi ''eihän tämä vielä vakavaa ole..'' Mä pakenin välittömästi. Vaikka en ollut naiselle ajatuksistani mitään sanonutkaan, mua alkoi hävettää suunnitelmani ja kuvitelmani niin etten voinut enää jatkaa. Kaikki vaan meni pilalle. Tunsin itseni naurettavaksi. Teille on käynyt samoin. Et voi tehdä muuta kuin olla viisaampi seuraavan miehen kanssa.
[/quote]
Edelleenkin ei ole kyse tällaisesta.
-ap
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:34"]Minulla on ystävä joka kamppailee samanlaisten juttujen kanssa kuin sinä ap. En ymmärrä miksi hän ei hahmota milloin hän on vain seksilelu miehelle. Jos mies todella kiinnostuu naisesta niin kyllä hänkin haluaa mahdollisimman pian saada "varattua" tuon naisen pois vapailta markkinoilta. Ei silloin ole mikään epäselvää naiselle vaan mies ihan itse toteaa, että on tosissaan. [/quote] Mulla ei ole ongelmaa ymmärtää sitä asiaa, enkö juuri kirjoittanut että yritän itse irtautua miehestä mutta mies edelleen kirjoittelee päivittäin. Lähinnä ihmettelen että miksi pitää käyttäytyä näin. -ap
[/quote]
No haluaa jatkaa panemista. Eikös se nyt ole selvä. Jos haluat sinäkin, niin jatka myös. Jos et halua pelkkää panemista, niin älä vastaa enää viesteihin. Yksinkertaista.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:37"]Jos mies peruu menonsa naisen takia niin se ON vakavaa! Kukaan teistä ei taida ymmärtää miehiä. [/quote] Tai sitten on vain puutteessa!
[/quote]
Minullakin pisti aloitusviestissä silmään tuo menojen peruminen, mutta voihan mies väittää peruneensa. Jos hänen menonsa onkin peruuntunut. Kuitenkin mies on suoraan sanonut, että tykkää, mutta "se ei aina riitä". Tuota ei voi tulkita kuin yhdellä tavalla.
Niin ja koko ajan hoki että "susta tulee vielä hyvä vaimo jollekin"
-ap
Sinä tiedät tarinasta vain oman puolesi. Se mitä mies sanoo ei välttämättä ole se mitä mies ajattelee.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:37"]Jos mies peruu menonsa naisen takia niin se ON vakavaa! Kukaan teistä ei taida ymmärtää miehiä. [/quote] Tai sitten on vain puutteessa!
[/quote]
höpö höpö, kyllä mies voi perua vaikka mitä seksin takia jos tarpeeksi panettaa. Se ei silti tarkoita, että olisi seksin kohteen kanssa mitään vakavaa meneillään. Sinä et tässä taida mitään mistään tietää...
Minulla on ystävä joka kamppailee samanlaisten juttujen kanssa kuin sinä ap. En ymmärrä miksi hän ei hahmota milloin hän on vain seksilelu miehelle. Jos mies todella kiinnostuu naisesta niin kyllä hänkin haluaa mahdollisimman pian saada "varattua" tuon naisen pois vapailta markkinoilta. Ei silloin ole mikään epäselvää naiselle vaan mies ihan itse toteaa, että on tosissaan.