Kirkosta eronneet
Huomasiko joku muukin tänään, mm. Hs näytti kartalla paikkakunnittain, miten kirkosta erottiin? Maalaiset oli asialla, taisi olla Hamina suurin paikkakunta näistä. Ja paljonko täälläkin on sitä vaahdottu koko viime viikonloppu!
Tämä kertoo aika monta totuutta taas, missä asuu fiksua jengiä:). Kun kirkolla ei ollut mitään tekemistä eduskunnan päätöksen kanssa... Mutta Mynämäellä erotaan hulluuteen asti kirkosta kun eduskunta antoi jotkut tasavertaiset oikeudet homoseksuaaleille:).
Voi voi. Siellä juupajoella ne homot häiriköikin ihan urakalla.
Mä en voi jäädä jatkamaan keskustelua, aikainen herätys, mut jatkakaa te muut. Halusin vain tämän sanoa:D.
Kommentit (6)
Eikös Helsingin jäsenprosentti ole kaikkein pienin. En ole nähnyt karttaa, joten en voi kommentoida sitä.
No onnea vaan. Et ole ensimmäinen etkä varmaan viimeinenkään itseään muita fiksumpana pitävä, joka ei ole ymmärtänyt eroaallon todellista syytä.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:21"]
Eikös Helsingin jäsenprosentti ole kaikkein pienin. En ole nähnyt karttaa, joten en voi kommentoida sitä.
[/quote]
Mä puhuinkin kirkosta eronneiden ( viimepäivien aikana) määristä. Ok. Kukaan ei ymmärtänyt pointtia. Tai se aihe sit meni jo. Enpä ole yllättynyt, kun ei ollut Helsinki- keskeistä haukkumisen aihetta:). Ap889
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:21"]
[/quote]
Mä puhuinkin kirkosta eronneiden ( viimepäivien aikana) määristä. Ok. Kukaan ei ymmärtänyt pointtia. Tai se aihe sit meni jo. Enpä ole yllättynyt, kun ei ollut Helsinki- keskeistä haukkumisen aihetta:). Ap889
[/quote]
Mahtaisikohan kumminkin olla niin, ettet itse ole ymmärtänyt sitä pointtia?
Ap täällä. Ei yhtään kommenttia? Ei edes helsinkiläisten haukkumista?