Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko iloinen, jos saisit tämän joululahjan? Mielipiteitä?!

Vierailija
02.12.2014 |

eli kaverille "jolla on jo kaikkea", ajattelin kerätä jalkahoitopaketin.

Iso suorakaiteen muotoinen vati, jalkakylpysuolaa, 2 jalkapyyhettä, kunnon hiomakivi, jalkarasvaa  ja sukat.

Olisiko huono? Nainen vastaanottaja ja ikää 45v.

Kiitos mielipiteistä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisi tilaa pienessä kodissa, mä en hankkis itselle.

Vierailija
22/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:57"]

Minä meinaan vähän samaa. Kasvonaamio, pikkupyyhe ja pikkupullo baileysta hemmotteluhetkeen.

[/quote]

Tuon teen ensi vuonna, kiitos!  (c:)

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin!:) T.23v nainen

Vierailija
24/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että,  tuollaisia voisi tehdä vanhainkotiin, niille joilla ei omaiset muista...hmmm. taidan tehdä naapurin mummoille muutaman. Itse kehittelen sen jalkasuolan..

Vierailija
25/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:57"]

Minä meinaan vähän samaa. Kasvonaamio, pikkupyyhe ja pikkupullo baileysta hemmotteluhetkeen.

[/quote]

Tuon teen ensi vuonna, kiitos!  (c:)

ap.
[/quote] Kiitos itsellesi myös :)

Vierailija
26/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavalta hemmottelulta kuulostaa.

Laita sinne vielä joku naistenlehti tms. mukaan, lahjan saaja voi sitä sitten lueskella kylvyn aikana. Tai esim. puutarhalehti jos on puutarhaihmisiä.

Vierailija
27/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:51"]

No näin 40 vuotiaana sanoisin, että ihan kiva, vaikka ei itsellä tulisi käytettyä noista kuin hiomakivi (hohkakivi), rasva ja sukat. Olen itse niin laiska tekemään jalkakylpyjä, että vain suihkussa kivellä raspaan jalat ja rasvaan sen jälkeen tietty. Sain pari joulua sitten jalkakylpysuolaa ja edelleen käyttämättä kaapissa lojuu. Mutta, ehkä tuolle henkilölle koko tuo paketti on hyvä, vaikea sanoa... Muista, hohkakiven kanssa pitää käyttää palasaippuaa, eli lisäys pakettiin.

[/quote]

Toki noin, mutta voisit ensin liottaa jalkasi vadissa, sitten kun ne kantapäät on pehmenneet otat suihkun jossa hiot??

ap.

Vierailija
28/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:57"]

Mielestäni oikein kiva lahja! Käyttäisin mielelläni.

Sommittele kaikki tavarat sinne vatiin ja liitä mukaan itsekirjoitettu viesti joka kehottaa nauttimaan rauhallisesta jalkakylpyhetkestä ja sitten vielä kaunis paketointi niin olisi oikein vimpanpäälle.

T. 23v nainen. 

[/quote]

Olen miettinyt kuinka tuon teen, iso vati vaikea saada kauniisti pakettiin.

ap.

Vierailija
29/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluis, lahjakortti jalkahoitoon mieluummin.
T. 52 v

Vierailija
30/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:08"]

Mukavalta hemmottelulta kuulostaa.

Laita sinne vielä joku naistenlehti tms. mukaan, lahjan saaja voi sitä sitten lueskella kylvyn aikana. Tai esim. puutarhalehti jos on puutarhaihmisiä.

[/quote]

Tuota lehteä mietin itsekkin, vaan en oikeen tiedä millaisesta lukemisesta on kiinnostunut.

ap

Vierailija
31/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut joskus vähän vastaavan. Jäi minulta käyttämättä, koska olen laiska ihminen enkä jaksa tuollaisia juttuja. En jaksa nähdä sitä vaivaa, että liottaisin jalkojani ja hinkkaisin niitä. Samaten käyttämättä on jäänyt vartalovoide, joka tuli suihkugeelin kanssa. Suihkugeeli tuli käytettyä, koska pesenhän itseni. Mutta en jaksa rasvailla, joten voide meni hukkaan, vaikka oli tosi hyvän tuoksuinen.

Minä antaisin ennemmin lahjakortin jalkahoitoon. Se olisi hemmottelua. Ei tuollainen "rassaa omat jalkasi" -paketti.

Vierailija
32/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ite joutuis jalkansa hoitamaan? Ei kiitos.

Vierailija
33/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:11"]

En haluis, lahjakortti jalkahoitoon mieluummin. T. 52 v

[/quote]

Varmaan toimisi tuokin. Nyt vaan haluan itse näperrellä.

ap.

Vierailija
34/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:14"]

Eli ite joutuis jalkansa hoitamaan? Ei kiitos.

[/quote]

No harmi, minä tykkään istua jalat kuumassa vedessä. Ei tarvii lähteä kotoa ja saa nauttia pikkuisesta rauhallisesta hetkestä, milloin vaan itselle sopii.

Illalla kun lapset jo nukkumassa on  paras hetki.

ap.

Vierailija
35/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:13"]Olen saanut joskus vähän vastaavan. Jäi minulta käyttämättä, koska olen laiska ihminen enkä jaksa tuollaisia juttuja. En jaksa nähdä sitä vaivaa, että liottaisin jalkojani ja hinkkaisin niitä. Samaten käyttämättä on jäänyt vartalovoide, joka tuli suihkugeelin kanssa. Suihkugeeli tuli käytettyä, koska pesenhän itseni. Mutta en jaksa rasvailla, joten voide meni hukkaan, vaikka oli tosi hyvän tuoksuinen.

Minä antaisin ennemmin lahjakortin jalkahoitoon. Se olisi hemmottelua. Ei tuollainen "rassaa omat jalkasi" -paketti.
[/quote] Minulla taas jäisi käyttämättä. Yäk, ajatus jostain vieraasta koskemassa minuun.

Vierailija
36/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:51"]

No näin 40 vuotiaana sanoisin, että ihan kiva, vaikka ei itsellä tulisi käytettyä noista kuin hiomakivi (hohkakivi), rasva ja sukat. Olen itse niin laiska tekemään jalkakylpyjä, että vain suihkussa kivellä raspaan jalat ja rasvaan sen jälkeen tietty. Sain pari joulua sitten jalkakylpysuolaa ja edelleen käyttämättä kaapissa lojuu. Mutta, ehkä tuolle henkilölle koko tuo paketti on hyvä, vaikea sanoa... Muista, hohkakiven kanssa pitää käyttää palasaippuaa, eli lisäys pakettiin.

[/quote]

Toki noin, mutta voisit ensin liottaa jalkasi vadissa, sitten kun ne kantapäät on pehmenneet otat suihkun jossa hiot??

ap.

[/quote]

Niin kuin sanoin, olen liian laiska tähän (ja vie aikaa liiaksi).  :D Nopeammin käy, kun suihkussa tekee kaiken ja ehtii ne sielläkin jo liota, kun ei heti ala raspaamaan. Mutta en tunne henkilöä kenelle aiot antaa tämän, niin en voi kertoa kuin oman kantani. Luulen, että henkilö ilahtuu vaikka ei ehkä tulisikaan kaikkea käytettyä, hyvä tarkoitushan tällä lahjalla on.  (p.s. ja vateja ja pyyhkeitä aina tarvitaan... ;) )

Vierailija
37/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallinen lahja kyllä...

Vierailija
38/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se niin paljon vie tilaa