Mistä nykyää saa naisen?
olen täs miettiny mistä sen naisen löytää? Olen hieman ylipainonen ja mahaa on mutta ruma en ole. Ei vain naiset koskaa kiinnostu musta.
T. allu
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
naiset on jotkut sanonu et näytän kivalta ja oon söpö. mutta ei oo naista tai olis kiva löytää nainen, tuntuu etten kelpaa.
Ja ehkä hiukan kaapissa?
Vierailija kirjoitti:
Tuntee itsensä tyhmäksi kun ei huomannut että kyseessä on miesten ketju. Outoa jos vieläkin pitää esiintyä ja vieläkin idoottisempaa että toiset esittäytyy jonain minä eivät ole.
Miksi sinä naisena kirjoitat täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Naiset miksi te ootte niin nirsoja?
Naisilla on paljon enemmän valinnanvaraa mitä tulee miehiin, joten ne voi olla nirsoja. Miesten pitää monesti tyytyä siihen mitä saa. Harva mies saa unelmanaisen itselleen.
Moni mies ei jaksa nähdä vaivaa ja miesten huono käytös on suuri syy sille, että he ei saa naista.
Että haluaa seksiä ja rakensi talon, sitten pitää tehdä pitkää päivää ja sitten syytetään kun ei ole kotona. Seksiä ei saa ja helvetil... laina. Syy olikin huono käytös. "Harva mies saa unelmanaisen itselleen" Tämä pitää paikkansa, siis todella niin totta, jakakaa miehet tämä kaikille tutuille miehille, turha edes haaveilla ja kaikki käytöksen syytä. Niin se vain on muutkin miehet, Ei kunnollisuudella, töissä käymisellä ja laskujen maksamisella pidetä naista. Käytöksessä on vika.
Niin, käytöksessä voi olla vikaa, kehutko naisen ulkonäköä, kuunteletko naista niin, että et selaa kännykkää tai tee jotain muuta samalla, vietätkö joskus viikonloppua niin, että viet naisen johonkin mihin nainen haluaa mennä, vaikka itseäsi ei kiinnosta, autatko kotitöissä.
Kehuin aina puolisoni ulkonäköä ja minulla ei ollut ikinä se puhelin kädessä, päinvastoin. Aina kuuntelin ja kysyin mihin hän haluaa mennä/tehdä. Itsellä ei ole mitään imuroimista, tiskaamista, pyykinpesua... tai muita kotitöitä vastaan. Paras oli kun joskus yllätin ja suutelin niskaa, sain kuulla kunniani kun en kunnioita hänen yksityisyyttä. Mutta on se kaikki muuttanut omaakin ajattelua, ei ehkä kannata olla hyvä mies....
Taisi olla väärä nainen eli kemiat ei muuten kohdanneet.
Jos olet käyttäytynyt noin mitä kirjoitit niin käytöksessäsi ei ole vikaa ja jos olet vielä rakentanut talon.
Ainut mitä taisi mennä ohi, oli että sinäkin taidat olla mies. Mikä teillä on vikana ettette pysty esiintymään omana itsenä. Ei oikeasti löydy tuolla paljon sympatiaa teitä kohtaan.
Näitä ketjuja kun lukee niin tulee varmemmaksi, että ei halua miestä ja parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntee itsensä tyhmäksi kun ei huomannut että kyseessä on miesten ketju. Outoa jos vieläkin pitää esiintyä ja vieläkin idoottisempaa että toiset esittäytyy jonain minä eivät ole.
Miksi sinä naisena kirjoitat täällä?
Todella hyvä kysymys. Miksi toiset saattaa ruveta vihaamaan jotain ryhmää?
Monet näyttää hakevan aasiasta. Missä olisi se pohjoismaisen naisen lalaland josta löytää miehen?
Joo mun ulkonäkö ei ole mitää luokkaa 5. En todellakaa ole ruma vaikka niin täälä väitetään.
t. allu
Ei mua kiinnosta aasialaiset. Vain suomalainen nainen. No jos en saa niin teen työtä ulkonäön eteen lisää.
Jep kun tätä shittiä lukee, niin sitä varmemmin pysyä naisista erossa. Jos minussa on pelkkiä vikoja.
Mun kuvissa ei ole mitään vikaa. Ihminen muuttuu ja vanhenee jos se menee teille jakeluun. Olen tavis ja kyllä tällä naamalla olen ennenkin saanut naisia.
Eipä ne muutkaa osa miehistä saa vuosiin naisia ja naisen kosketusta niin samapa tuo jos oon kerta tavis luokkaa 5- mun mielestä olen parempi luokkaa 7 ainaski ulkonäkö.
Thaimaasta varmaan, ei kiinnosta. Suomimiehen mielestä suominainen on räkyttävä plösö, hakekoon pienipippeliset juntit naisensa mistä haluaa.
EI kiinnosta mikää thaimaalainen. Miksei kukaa tajua, suomalainen nätti tavis nätti kelpaa.. muotoja saa olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Naiset miksi te ootte niin nirsoja?
Naisilla on paljon enemmän valinnanvaraa mitä tulee miehiin, joten ne voi olla nirsoja. Miesten pitää monesti tyytyä siihen mitä saa. Harva mies saa unelmanaisen itselleen.
Moni mies ei jaksa nähdä vaivaa ja miesten huono käytös on suuri syy sille, että he ei saa naista.
Se naisten huono käytös taas on erilaista. Itse olen hyvinkin sopeutuvainen ja mukava mies mutta suhteen edetessä naisten vaatimukset alkaa kasvaa. Kaikkee pitäis olla ja kaikkea pitäis tehdä. Lopulta kiinnostus naiseen loppuu ja on parempi häipyä maisemista. Pari kertaa on näin käynyt. Saa naiset kattella paremman miehen, ihme jos löytävät. Ok-talo, hyvä koulutus ja auto löytyy mikään ei riitä.
No ei näytä riittävän. Itelläki työpaikka suht hyvin tienaan ei kovin paljo jää rahaa, on laskuja jne.. autoki halpa.. pitäs olla varmaa mersu ja vielä enempi rahaa.. mikää ei riitä.. ja pitäs olla hyväs kunnos.. ei saa olla lihava.. hitto noita naisia.
No mitä te naiset haluatte kertokaa se? On työpaikka vakituinen.. auto halpa.. ja kaikkee.. siis eikö mikään riitä?
Onko 35 v mies vähä ylipainonen pienellä mahalla ihan kelvoton vai mikä naiset mättää?
Mä en ole työtön.. tuntipalkka on hyvä.. pidän itsestäni huolta ei oo kavereita tosin mutta on ylipainoa kertynyt elämässä.. harrastuksia ei ole.. mutta välillä käyn kuntosalilla.. en juo alkoholia kun joskus.. en polta.. mulla on siisti tyyli.. miksei mikää riitä teille naisille?
No anteeksi nyt jos jankutan mutta on mussa hyviä puolia ja tiedän sen itsekki. ilmeisesti sitten en vain ole löytänyt sitä sopivaa naista, vaan katselen vääränlaisia.
Hetero miehenä toivoo että suvaitsevaisuus ei ole kiinni näistä pelleistä. Miksi joku esiintyy... eikä ole oma itsensä. Ketun sateenkaari kaappi!