Mistä nykyää saa naisen?
olen täs miettiny mistä sen naisen löytää? Olen hieman ylipainonen ja mahaa on mutta ruma en ole. Ei vain naiset koskaa kiinnostu musta.
T. allu
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
No mitä te naiset haluatte kertokaa se? On työpaikka vakituinen.. auto halpa.. ja kaikkee.. siis eikö mikään riitä?
Me haluamme hyväkäytöksisen miehen joka huomioi naisen esim. voit auttaa kotitöissä, keittää minulle kahvia vapaapäivän aamuina, hieroa olkapäitäni. Ja jos puhun sinulle niin kuuntele minua niin, että katsot silmiini etkä selaa kännykkää samalla.
No kyllä noita juuri teenkin. Mutta ihmeen huonoa tuuria kun ei löydä mistään. Ehkä joskus saattaa joku nainen katsoa päälle mutta sitten voi vain miettiä mitä hän ajattelee. Yksin olen jo pitempään ollut.
Onkohan niitä niinsanottuja "naisia", joista niin monet tuntuvat puhuvan, myytävänä jossain liikkeessä? Lienevätköhän kalliita hankkia? Entä ylläpitokustannukset?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan niitä niinsanottuja "naisia", joista niin monet tuntuvat puhuvan, myytävänä jossain liikkeessä? Lienevätköhän kalliita hankkia? Entä ylläpitokustannukset?
Ai niin, ja minkä näköisiä ne ns. "naiset" yleensä ovat, mistä naisen voi tunnistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä te naiset haluatte kertokaa se? On työpaikka vakituinen.. auto halpa.. ja kaikkee.. siis eikö mikään riitä?
Me haluamme hyväkäytöksisen miehen joka huomioi naisen esim. voit auttaa kotitöissä, keittää minulle kahvia vapaapäivän aamuina, hieroa olkapäitäni. Ja jos puhun sinulle niin kuuntele minua niin, että katsot silmiini etkä selaa kännykkää samalla.
Voisit myös kysyä minulta mitä haluan tehdä viikonloppuna ja tulla mukaan vaikka itseäsi ei kyseinen paikka kiinnostaisi yhtään.
No en tiiä sitten... ei vain normaaleja kiinnostavia naisia ole kai olemas..komeitten sporttisten miesten perässä vain kylkeen kallis bemari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit myös kysyä minulta mitä haluan tehdä viikonloppuna ja tulla mukaan vaikka itseäsi ei kyseinen paikka kiinnostaisi yhtään.
Miehen täytyy tulla mukaan kirpputorille vaikka miehellä olisikin hyvä palkka.
Vierailija kirjoitti:
Tuletko kirpputorille mukaan jos haluan?
Vierailija kirjoitti:
No en tiiä sitten... ei vain normaaleja kiinnostavia naisia ole kai olemas..komeitten sporttisten miesten perässä vain kylkeen kallis bemari.
Ei me tykätä bemarista, talvikelitkin tulossa.
No ei ole hienoa autoa.. vanha romu löytyy 2 tonnia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me tykätä bemarista, talvikelitkin tulossa.
Ei tykätä takavetoisista autoista, talvikin tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on tosi rakkaus niin ei autolla ole väliä.
Mutta sun täytyy osata käyttäytyä ja huomioida nainen enkä nyt tarkoittanut rahallista huomiota.
Rumien miesten paikka on Ukraina tai turkki ja siitä Thaimaahan kaikki kelpaa niille jos vähänkin hyötyä tai rahaa saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on tosi rakkaus niin ei autolla ole väliä.
Mutta sun täytyy osata käyttäytyä ja huomioida nainen enkä nyt tarkoittanut rahallista huomiota.
Naisena on välillä helpottunut olo jos kuulee että mies asuu vuokralla, nimittäin kun itsekin asuu.
Raha tuntuu tässä yhteiskunnassa merkitsevän niin paljon, että se estää jopa suhteiden muodostumisen.
Vierailija kirjoitti:
Voisit ehkä ostaa synttärilahjaksi ja joululahjaksi 10 euron hopeiset korvakorut eli 20 euroa vuosi.
Muuten tykkään käydä noin kerran kuukaudessa kirpputorilla.
Mutta sun pitää olla mukava. En tykkää miehistä jotka hermostuu helposti, ne on pelottavia.
Kysy jos Tokmannille ois jääny joku hyllyyn pölyttyy....
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta tinder.. oon niin tavallisen näkönen enkä kelpaa noille kaunottarille. en saa sieltä osumia ja poistin sen.
Eli sinulle ei kelpaakaan ihan vaan nainen, vaan kaunotarta pitäis löytyä. Tätähän tämä nykyään on. Vaikka itsellä ei ole oikein mitään tarjottavaa, niin silti vaatimukset on tapissaan.
No naisten vaatimukset on hieno mersu.. komea naama.. hyvä kroppa.. ohentunut tukka ja kaljamaha ei kelpaa.. sen verran tää on tällästä. rahaaki pitäs olla. .ei vain ole.
En jaksa enää etsiä olkoot. Jos ne kriteerit on taivaissa niin sille en voi mitää. Pitäs vain löytää se sopiva nainen jostain mutta en tiedä mistä kun jatkuvasti on yksin niin ihminenkin muuttuu ja ihmettelee tilannetta. Toisilla vain käy hyvä säkä löytää se kumppani.