Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen yksin kaupassa, onko sinkkuoletettu?

Vierailija
07.10.2021 |

Jos nainen käy yksin kaupassa ja ostokset ovat pienehköjä, onko automaattisesti sinkkuoletettu? Mieshän on sinkkuoletettu melkein 100% varmuudella, mutta naisista ei aina osaa sanoa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaramäärästä helppo päätellä. Pariskunnilla isot kärryt kukkurallaan ruokaa ja juomaa, oli lapsia tai ei. Sinkulla pieni kori eikä sekään täynnä.

(Olen ollut aikuisiällä sekä sinkkuna että suhteessa. Siksi tietoa. Näen myös muiden parisuhdestatuksen nopeasti ostosten määrästä.)

Vierailija
42/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jopa kerran, kun näin tutun kivan mutta varatun miehen kaupassa ostoksilla pienen korin kanssa, että onko hän eronnut. Hupsu minä. Mutta kaiken huippu oli, että hän selitti minulle (kysymättä), miksi ostoskorissa oli niin vähän tavaraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavaramäärästä helppo päätellä. Pariskunnilla isot kärryt kukkurallaan ruokaa ja juomaa, oli lapsia tai ei. Sinkulla pieni kori eikä sekään täynnä.

(Olen ollut aikuisiällä sekä sinkkuna että suhteessa. Siksi tietoa. Näen myös muiden parisuhdestatuksen nopeasti ostosten määrästä.)

No etkä näe yhtään mitään. Mä käyn monesti kaupassa pelkän korin kanssa ja ihan olen naimisissa oleva perheenäiti. Ei mun tarvitse joka kerta kaupasta ostaa kärryllistä tavaraa ja miksi ihmeensä lapseton pari ostaisi kukkurallisen määrä ruokaa ja juomaa aina.

Vierailija
44/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostoksena on käsivoide ja mahdollisimman iso kurkku niin todennäköisesti on sinkku.

Tai Tummeli ja kesäkurpitsa.

Vierailija
45/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä saatan hakea kaupasta jotakin unohtunutta ja ihan naimisissa olen. Mieskin saattaa käydä yksin kaupassa ja ostaa vain pari juttua. Sormuksia emme käytä.

Niinhän meistä moni. - Mutta onko kauppa sellainen paikka, että siellä ei saisi lainkaan yrittää lähesyä itseään kiinnostavala vaikuttavaa naista tai miestä?

Jos ei itsenäisesti kykene arvioimaan, että misdä ja miten låhestyä vastakkaista sukupuolta, niin s8tten kannattaa olla yksin.

Kysyin yleisellä tasolla. - Kokemuksesta tiedän, että Suomi on maa, jossa ihmisille on luontevaa pitää usein etäisyyttä ja kunnioitan ihmisten "omaa tilaa " paljon enemmän kuin monessa muussa maassa (/kulttuurissa). Kun vaikka menet vain Suomessa bussipysäkille seisomaan, niin jos menet alle viiden metrin päähän toista pysäkillä olijaa, niin hän vaistomaisesi ottaa muutaman askeleen etäsiyyttä. - Ei hän näin tehdessään välttämättä tarkoita mitään se tai tämä vain käy vain monelta suomalaiselta vaistomaisesti.  

Vierailija
46/46 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä saatan hakea kaupasta jotakin unohtunutta ja ihan naimisissa olen. Mieskin saattaa käydä yksin kaupassa ja ostaa vain pari juttua. Sormuksia emme käytä.

Niinhän meistä moni. - Mutta onko kauppa sellainen paikka, että siellä ei saisi lainkaan yrittää lähesyä itseään kiinnostavala vaikuttavaa naista tai miestä?

Kaipa tuota saa, mutta se pitää tehdä toista huomioiden. Jos sensijaan menet kauppaan asenteella, että etsit sieltä jonkun jota lähestyä, se on häiriintynyttä.

Omalla kohdalla en muista ketään joka olisi lähestynyt kaupassa, joten en osaa ajatella miten suhtautuisin. Kauppamatkalla joku on kommentoinut ostamieni banaanien määrää, ja se vaikutti todella hämärältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi