Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen yksin kaupassa, onko sinkkuoletettu?

Vierailija
07.10.2021 |

Jos nainen käy yksin kaupassa ja ostokset ovat pienehköjä, onko automaattisesti sinkkuoletettu? Mieshän on sinkkuoletettu melkein 100% varmuudella, mutta naisista ei aina osaa sanoa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaile sitä, kun hän ottaa kurkun tai banaanin käteensä. Jos hän ottaa sen vasemmalla kädellään ja nimettömässä on sormus, hän on varattu. Ja ilmeisesti myös vasenkätinen.

Olen ollut varattu toistakymmentä vuotta eikä minulla ole koskaan ollut sormusta missään sormessa. Teoriasi ei siis päde. 

Vierailija
22/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö, miksi tavaratalot on aikoinaan luotu? Siksi, että naiset saisi tehdä ostoksia rauhassa. Antakaa meidän naisten olla rauhassa kaupassa, kuntosalilla, kirjastoissa yms. Ihan oikeasti. Mikään ei ole niin inhottavaa, kuin joku mies, joka tunkee reviirille, kun haluat vain olla rauhassa

Muuan nuori nainen muutti aikoinaan maalta kaupunkiin ja meni tavarataloon töihin. Pian nainen kuitenkin sai sieltä potkut. Meni sitten bordelliin töihin. Sitten naisen äiti kyseli, miten tytär tulee kaupungissa toimeen ja missä on töissä. Äiti rauhoittui vasta, kun nainen vakuutti olevansa edelleen tavaratalossa töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaile sitä, kun hän ottaa kurkun tai banaanin käteensä. Jos hän ottaa sen vasemmalla kädellään ja nimettömässä on sormus, hän on varattu. Ja ilmeisesti myös vasenkätinen.

Olen ollut varattu toistakymmentä vuotta eikä minulla ole koskaan ollut sormusta missään sormessa. Teoriasi ei siis päde. 

Motiivit kullakin. Kuulemma miehillä, joilla on sormuksia vasemmassa nimettömässä, vienti on ravintoloissa vilkasta.

Vierailija
24/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostoksena on käsivoide ja mahdollisimman iso kurkku niin todennäköisesti on sinkku.

Nykyään niitä välineitä ei tarvitse itse askarrella, vai katsotko itse donitseja sillä silmällä, hmm tarkkailkaapa, tytöt.

Vierailija
25/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aivan vitunväsynytoletettu -yh hakemassa muutamia ostoksia, jotka joko unohtui aiemmalla reissulla tai en vain jaksanut kantaa niitä kun 10h työpäivän jälkeen raahasin neljän hengen kahden viikon ruuat, pesuaineet ja tilpehöörit kotiin jo tuntia aiemmin. Tämä siitä huolimatta että olen kaupassa yksin, olen hoikka, minulla on huulipunaa jonka nyt maskin käytön loppumisen jälkeen näet, yllä kaunis mekko ja päässä ikioma pitkä tukka. Anna ihmisten tehdä ostoksia rauhassa ja keskity laittamaan vanua omiin hautuviin varvasväleihisi. Emme halua olla kanssasi missään tekemisissä.

Kyllähän tuollainen eksyksissä oleva nainen pitäisi jotenkin pelastaa. Onko soveliasta laittaa ostoskärryyn ja kuskaa omaan kotiin?

Vierailija
26/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö, miksi tavaratalot on aikoinaan luotu? Siksi, että naiset saisi tehdä ostoksia rauhassa. Antakaa meidän naisten olla rauhassa kaupassa, kuntosalilla, kirjastoissa yms. Ihan oikeasti. Mikään ei ole niin inhottavaa, kuin joku mies, joka tunkee reviirille, kun haluat vain olla rauhassa

Se on kyllä huomattu, että naisten mielestä miehet ovat sikoja ja kaikki miesten tekemä lähestyminen on #metoo.

Vierailija
27/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä saa siis lähestyä vain erikseen määritellyissä lähestymispaikoissa? Ei ollenkaan arjessa?

Vierailija
28/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ostoksena on käsivoide ja mahdollisimman iso kurkku niin todennäköisesti on sinkku.

Nykyään niitä välineitä ei tarvitse itse askarrella, vai katsotko itse donitseja sillä silmällä, hmm tarkkailkaapa, tytöt.

Syökö muut miehet kuin poliisit donitseja? Ihan näin ohi aiheen kyselen, kun ensimmäinen ajatus oli mielikuvasta mies silmäilemässä donitseja on että mies on poliisi.

Vierailija
29/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikka ei taida olla vahvuutesi.

Teoria pätee melko hyvin. Kukaan ei ole väittänyt että nainen ilman sormusta ei olisi varattu. Mutta jos naisella on nimettömässä sormus, hän on erittäin todennäköisesti varattu.

Oliko tuossa jotain epäselvää?

Vierailija
30/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokkioletettu. Sen mies on töissä ja nainen käyttää aikansa shoppaillen.

Vierailija
31/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan.

Vierailija
32/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat olla rauhassa ymmärrän; niin minäkin välillä haluan olla.  Niinpä silloin kun haluan olla rauhassa en mene kauppaan, en kuntosalille harvemmin kirjastonkaan. En tosinsanoen mihinkään sellaiseen julksieen paikkaan jossa on mahdollisa kohdata muita ihmisiä. 

Toisinaan kyllä aattelen, että mikä olisi moaalisesi ja yleiisesti hyväksytty paikka yrittää lähestyä naista jos ei eriyisemmin viihdy baareissa tai yökerhoissa tms.  - Tai ellei halua laittaa itseään likoon Tinderiin tai netin treffipalvimista yhdellekään. 

Olisiko jollain ideaa, vai olenko liian rajoittunut , eikä ole muuta vaihtoehoa kuin mennä baariin ai yökerhoon tms. Tai netin kautta tai mahd sitä Tinderiä.

Tunuu vain - no jotenkin tylsältä vaikka en väitäkäänm että ed, mainitsemani paikat olsivat mielestäni joenkin vääriä paikkoja hakea kumppania en vain ole koeknu niitä omiksi paikoikseni / sovelluksiksi.

Vierailija
33/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan hakea kaupasta jotakin unohtunutta ja ihan naimisissa olen. Mieskin saattaa käydä yksin kaupassa ja ostaa vain pari juttua. Sormuksia emme käytä.

Vierailija
34/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä läheisessä k-marketissa. Kun menen Prismaan olenkin jotain aivan muuta kun lastaan aina vähintään 10 maitopurkkia kärryyn ja muutoinkin kuorma yli laitojen kassalle päästessä. 

Vierailija
35/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuan nuori nainen muutti aikoinaan maalta kaupunkiin ja meni tavarataloon töihin. Pian nainen kuitenkin sai sieltä potkut. Meni sitten bordelliin töihin. Sitten naisen äiti kyseli, miten tytär tulee kaupungissa toimeen ja missä on töissä. Äiti rauhoittui vasta, kun nainen vakuutti olevansa edelleen tavaratalossa töissä.

Siltä varalta, että alapukuttajat eivät ymmärtäneet:

tavara-talo (get it?)

Vierailija
36/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitsekaan. Kaupastahan niitä tässäkin ollaan hakemassa.

Vierailija
37/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä läheisessä k-marketissa. Kun menen Prismaan olenkin jotain aivan muuta kun lastaan aina vähintään 10 maitopurkkia kärryyn ja muutoinkin kuorma yli laitojen kassalle päästessä. 

Pidätkö vellibaaria?

Vierailija
38/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saatan hakea kaupasta jotakin unohtunutta ja ihan naimisissa olen. Mieskin saattaa käydä yksin kaupassa ja ostaa vain pari juttua. Sormuksia emme käytä.

Niinhän meistä moni. - Mutta onko kauppa sellainen paikka, että siellä ei saisi lainkaan yrittää lähesyä itseään kiinnostavala vaikuttavaa naista tai miestä?

Vierailija
39/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä varalta, että alapukuttajat eivät ymmärtäneet:

tavara-talo (get it?)

Siis oliko tuo talo avarakin? Ei me tajuttu ei ja  sitten vielä käytä saarivaltakunnan kieltä koot, kot, kot sanoi kana.

Vierailija
40/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän meistä moni. - Mutta onko kauppa sellainen paikka, että siellä ei saisi lainkaan yrittää lähesyä itseään kiinnostavala vaikuttavaa naista tai miestä?

Jos ei itsenäisesti kykene arvioimaan, että misdä ja miten låhestyä vastakkaista sukupuolta, niin s8tten kannattaa olla yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän