Nainen yksin kaupassa, onko sinkkuoletettu?
Jos nainen käy yksin kaupassa ja ostokset ovat pienehköjä, onko automaattisesti sinkkuoletettu? Mieshän on sinkkuoletettu melkein 100% varmuudella, mutta naisista ei aina osaa sanoa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aivan vitunväsynytoletettu -yh hakemassa muutamia ostoksia, jotka joko unohtui aiemmalla reissulla tai en vain jaksanut kantaa niitä kun 10h työpäivän jälkeen raahasin neljän hengen kahden viikon ruuat, pesuaineet ja tilpehöörit kotiin jo tuntia aiemmin. Tämä siitä huolimatta että olen kaupassa yksin, olen hoikka, minulla on huulipunaa jonka nyt maskin käytön loppumisen jälkeen näet, yllä kaunis mekko ja päässä ikioma pitkä tukka. Anna ihmisten tehdä ostoksia rauhassa ja keskity laittamaan vanua omiin hautuviin varvasväleihisi. Emme halua olla kanssasi missään tekemisissä.
:D
Niin totta. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aivan vitunväsynytoletettu -yh hakemassa muutamia ostoksia, jotka joko unohtui aiemmalla reissulla tai en vain jaksanut kantaa niitä kun 10h työpäivän jälkeen raahasin neljän hengen kahden viikon ruuat, pesuaineet ja tilpehöörit kotiin jo tuntia aiemmin. Tämä siitä huolimatta että olen kaupassa yksin, olen hoikka, minulla on huulipunaa jonka nyt maskin käytön loppumisen jälkeen näet, yllä kaunis mekko ja päässä ikioma pitkä tukka. Anna ihmisten tehdä ostoksia rauhassa ja keskity laittamaan vanua omiin hautuviin varvasväleihisi. Emme halua olla kanssasi missään tekemisissä.
Sama täällä.Sinkuta ei ole aina jos liikuu yksin.Kuka dorka kytää toisten ihmisten ostoksia ja liikeitä kaupassa?
Oletko kassalla vai mistä tiedät hänen ostoksensa?
Kyllä oli tyhmä aloitus teksi! Ihan samalaista tyhmyttä,kun kerrostalon äijät känissä.Jos ei julista elämää pihaa piiri ja liikuu kotiin yksin ja lähtee kodista yksin.Heka H:KI 94. Oletetiin on vapaata riistaa oli nuori tai vanha nainen! Akatomat äijät känissä: Tarvitsis sala suhteen kun panetaa! Sama toinen äijä känissä keppi pystyssä sanoen:Katso mulla seisoo.Oot niin seksy kerrostalon rapussa. Kun saa raivarin seksuaalisesta häirinästä.Kännikala huutaa,en mä tomosta vanhaa ämmää huoliskaan!Jos on nuori tai vanha nainen kaupassa,tai muualla yksin ja vaikka 1 patonki ostoksena ,Ei tarkoita on sinkku tai vapaata riistaa muille. Joku järki miehilläkin pitää olla ja katsoa vain peiliin itseään!
Jos ostoksena on käsivoide ja mahdollisimman iso kurkku niin todennäköisesti on sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin oletettu?
Nykyisin ei saa sanoa jonkun olevan jotain vaan kukaan ei lähtökohtaisesti ole yhtään mitään. Pelkästään oletettuja on kaikki. Eli nykyisin eletään kuten puukkojunkkari Rannanjärvi totesi ihmisistä: "kukaan ei oo mitään".
Meinasitko mennä itseäsi ja krpääsi tarjoamaan? Teeppä se, ja tule tänne kertommaan, miten kävi( kun olet ensin päässyt putkasta), niin saamme nauraa sinulle.....
En minä ainakaan miestä raahaa mukaan jos lähden lähikaupasta ostamaan vaikka leivän ja salaattia.
Todennäköisesti kyllä ja vailla juuri sinun seuraasi. Kimppuun vain, ei mitään menetetävää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli tyhmä aloitus teksi! Ihan samalaista tyhmyttä,kun kerrostalon äijät känissä.Jos ei julista elämää pihaa piiri ja liikuu kotiin yksin ja lähtee kodista yksin.Heka H:KI 94. Oletetiin on vapaata riistaa oli nuori tai vanha nainen! Akatomat äijät känissä: Tarvitsis sala suhteen kun panetaa! Sama toinen äijä känissä keppi pystyssä sanoen:Katso mulla seisoo.Oot niin seksy kerrostalon rapussa. Kun saa raivarin seksuaalisesta häirinästä.Kännikala huutaa,en mä tomosta vanhaa ämmää huoliskaan!Jos on nuori tai vanha nainen kaupassa,tai muualla yksin ja vaikka 1 patonki ostoksena ,Ei tarkoita on sinkku tai vapaata riistaa muille. Joku järki miehilläkin pitää olla ja katsoa vain peiliin itseään!
Tämä! Miehet pllukiimassa ovat epätoivoisia, varsinkin tietyt nyhveröt. Pitää olla joka puolella naisia ahdistelemassa ja seksiä mankumassa. Ja kun nainen sanoo ei, niin alkaa huorittelu ja haukkuminen. Menkää sinne Tinderiin mankumaan, sehän on se seksintilauspalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Jos ostoksena on käsivoide ja mahdollisimman iso kurkku niin todennäköisesti on sinkku.
Minua lähestyi lähimarketissa mies, kun olin punnitsemassa käyrää kurkkua. Kysyi, onko tuo kurkku hieman liian käyrä. Mies oli varmasti päätellyt minut sinkuksi, mikä kyllä oli lähes oikea arvaus. Minusta lähtee voimakkaat sinkkuväreilyt, ei tarvitse tietää ostoskorin sisältöä.
Tiedättekö, miksi tavaratalot on aikoinaan luotu? Siksi, että naiset saisi tehdä ostoksia rauhassa. Antakaa meidän naisten olla rauhassa kaupassa, kuntosalilla, kirjastoissa yms. Ihan oikeasti. Mikään ei ole niin inhottavaa, kuin joku mies, joka tunkee reviirille, kun haluat vain olla rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Miehet pllukiimassa ovat epätoivoisia, varsinkin tietyt nyhveröt. Pitää olla joka puolella naisia ahdistelemassa ja seksiä mankumassa. Ja kun nainen sanoo ei, niin alkaa huorittelu ja haukkuminen. Menkää sinne Tinderiin mankumaan, sehän on se seksintilauspalvelu.
Juuri näin! Kukaan ei halua tulla häirityksi ruokakaupassa tai kadulla.
Tarkkaile sitä, kun hän ottaa kurkun tai banaanin käteensä. Jos hän ottaa sen vasemmalla kädellään ja nimettömässä on sormus, hän on varattu. Ja ilmeisesti myös vasenkätinen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, miksi tavaratalot on aikoinaan luotu? Siksi, että naiset saisi tehdä ostoksia rauhassa. Antakaa meidän naisten olla rauhassa kaupassa, kuntosalilla, kirjastoissa yms. Ihan oikeasti. Mikään ei ole niin inhottavaa, kuin joku mies, joka tunkee reviirille, kun haluat vain olla rauhassa
Asia selvä. Pitäkää kanaviillokkinne. Älkää tulko sitten uikuttamaan, kun kukaan mies ei lähesty.
Jos mies ostaa yli 10 irtotölkkiä kaljaa ja pakastepizzan, hän on sinkku.
Jos sä oletat että se on sinkku niin silloin se on sinkkuoletettu. Se ei lainkaan kerro sitä, onko oikeasti sinkku.