Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää yksinhuoltajat, joilla on varaa kaikkeen

Vierailija
02.12.2014 |

Kuulin juuri, että yks yh-kaverini on lähdössä lastensa kanssa jouluksi Miamiin. Kesällä olivat viikon Roomassa. Sen lapsilla on aina kivoja vaatteita, hienot älypuhelimet kaikilla. Tytöt (9 v ja 7 v) käy monta kertaa vuodessa kampaajallakin. Käyvät teattereissa, konserteissa ja ravintolassa syömässä. Mulla on samanikäiset lapset ja mies, mutta ei ole silti varaa matkustella eikä tehdä kaikkea kivaa. Joo, myönnän olevani kateellinen.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki paremmi palkattu duuni. 

Vierailija
2/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estääkö yksinhuoltajuus olemasta hyvätuloinen!? Huh huh taas näitä kateellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kai sitten tuollainen ärsyttävä yh. Minulla on varaa kaikkeen koska olen omalla toiminimellä toimiva it-konsultti, jolla on ainakin toistaiseksi riittänyt hommaa niin paljon kuin jaksaa tehdä, eli tulot on varsin mukavat. Ei se silti kauhean helppoa ole tehdä henkisesti rankkaa työtä ja olla kahden lapsen totaali-yh. Raha ja sillä saatavat asiat antavat vähän henkireikiä ja auttavat palautumaan, mutta yleisesti leppoisampaa elämää olisi kyllä välillä ikävä, ja tuntuu että elintason vaihtaisi sellaisen milloin vaan.

Vierailija
4/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kateellinen myös naisille, joilla on mies kuvioissa, jos heillä on enemmän rahaa kuin sinulla? Vai oletko sitä mieltä, että yh:n kuuluisi automaattisesti olla sinua huono-osaisempi? 

Vierailija
5/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:02"]

Ootko kateellinen myös naisille, joilla on mies kuvioissa, jos heillä on enemmän rahaa kuin sinulla? Vai oletko sitä mieltä, että yh:n kuuluisi automaattisesti olla sinua huono-osaisempi? 

[/quote]

Suoraan sanottuna minusta kahden vanhemman perheen pitäisi tulla paremmin toimeen kuin yksinhuoltajan. Ap

Vierailija
6/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiero toi asenne että yksinhuoltajan "kuuluu" olla huono- osaisempi/vähätuloisempi. Ollaan vuosikaudet ihmetelty teidänkaltaisia ihmisiä. Kateus paistaa niin läpi, ryhdistäytykää! Hommatkaa parempi koulutus jos harmittaa :D tai hoitakaa itsetuntonne kuntoon jollain muulla tavalla, ei se siitä yhtään parane tai pönkity mollaamalla tai kadehtimalla muita. Jokanen täällä on oman onnensa seppä, varsinki Suomessa. Ne varakkaat yksinhuoltajat käy kouluja ja tekee duunia sen elintason eteen.

Terkuin yksinhuoltajan tytär

Vierailija
7/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:06"]

[/quote]

Suoraan sanottuna minusta kahden vanhemman perheen pitäisi tulla paremmin toimeen kuin yksinhuoltajan. Ap

[/quote]

Millä perusteella? Minä olen yh ja minulla on parempi palkka, kuin ex-miehelläni ja hänen nykyisellä puolisollaan on yhteensä. Ihan naurettava ajatus tuollainen. 

Vierailija
8/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
9/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kenellä on varakkaat vanhemmat ja suku niin eihän niiden tarvitse koskaan mitään tehdä. 

Vierailija
10/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:02"]

[/quote]

[/quote]

Ihan on sun omista valinnoista kiinni.

Vierailija
11/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ei se palkka siviilisäädystä riipu. Eikä se mies tee susta parempaa ihmisistä, jolle ilman omaan ansiota "kuuluisi" enemmän kuin yh:lle. Yh voi muuten pärjätä samoilla tuloilla paremmin, sillä miehet syö ja kuluttaa esik. autoihin  ja elektroniikkaan enemmän kuin naiset. Mihin teidän perheeen rahat menee? Vai tienaatteko yhdessä vähemmän kuin se yh?

Vierailija
12/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut osaavat rahankäytön paremmin kuin toiset. Voit sinäkin sitä vielä oppia, ap, ei ole liian myöhäistä.

Vierailija
13/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kateuden perikuva, herranjestas.
Onko yksinhuoltajuudesta ihan jotkut säännötkin, että pitää köyhäillä ja kituuttaa, kun on kerran puolisosta erottu?

Vierailija
14/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh, kiitoksia Ap päivän nauruista, mutta myös ihmetyksistä..

Vierailija
15/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:02"]

[/quote]

[/quote]

No ehkä teidän pitäisi hankkia parempi palkkaiset työt ja lopettaa ruikutus.

Vierailija
16/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:06"]

[/quote]

[/quote]Ahaa eli automaattisesti yksinhuoltajan hyvä palkka pitäisi pudottaa alemmaksi ja työtehtäviä huonontaa kun joutuu yksinhuoltajaksi? Minä tulen varsin mukavasti toimeen mutta teen töitäkin sen eteen, tekin siellä ydinperheessä voitte kokeilla parempia töitä tai sitten halvempaa asumista.

Vierailija
17/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ap, että sullekin on joku kohde, mitä kadehtia. Pitäisikö yh-äitin olla automaattisesti yhteiskunnan tuilla elävä narisija? Pärjäämme työllä, hoidamme lapsemme ja pidämme myös vapautemme.

Vierailija
18/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap  taitaa olla kouluttamaton pienipalkkainen kaupan kassa ja miehensä varastohommissa tonnilla kuussa, tai työttömiä sossun elättejä ootte. Ja nyt sitten nämä kadehtivat esim koulutettua yh-äitiä, joka saattaa olla vaikka kuinka korkealle koulutettu ja hyvässä virassa,  tai työteliäs yrittäjä. lol

Varmaan ap on sitä mieltä että ei kyllä sais yh-äiti, oli sitten totaali tai tavallinen saada edes elatusmaksuja lapsista, kas kun ne tulot nousee sitten taas lisää.

Uskomatonta mitä idiootteja täälläkin osa mammoista on. Neuvo aplle ja miehellensä, että muille kateellisille. Hankkikaa kunnon koulutus ja ammatit ja ruvetkaa tienaamaan. Sittenhän teidän tulot on tuplat verrattuna yh-mammaan, jota  nyt niin kadehditte.

Vierailija
19/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:26"]

Ap  taitaa olla kouluttamaton pienipalkkainen kaupan kassa ja miehensä varastohommissa tonnilla kuussa, tai työttömiä sossun elättejä ootte. Ja nyt sitten nämä kadehtivat esim koulutettua yh-äitiä, joka saattaa olla vaikka kuinka korkealle koulutettu ja hyvässä virassa,  tai työteliäs yrittäjä. lol

Varmaan ap on sitä mieltä että ei kyllä sais yh-äiti, oli sitten totaali tai tavallinen saada edes elatusmaksuja lapsista, kas kun ne tulot nousee sitten taas lisää.

Uskomatonta mitä idiootteja täälläkin osa mammoista on. Neuvo aplle ja miehellensä, että muille kateellisille. Hankkikaa kunnon koulutus ja ammatit ja ruvetkaa tienaamaan. Sittenhän teidän tulot on tuplat verrattuna yh-mammaan, jota  nyt niin kadehditte.

[/quote]

En mä sun koulutuksiasi kadehdi kyllä yhtään. Ei kukaan muu kuin tylsä pysty opiskelemaan kauan ja ulkonäössä mättää niin on pakko opiskella ja vanhemmat mahdollistaa ne teidän opiskelut ja jos otettaisiin kaikki tuet opiskelusta pois niin ette kaikki siihen pystyisi. Opiskelijat on paljon enemmän sosiaalipummeja mitä muut.

Vierailija
20/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, niin OLEN kateellinen. Minusta ydinperheen pitäisi olla kaikin tavoin paras lapsille. Ja kun ei ole, niin olen kateellinen. Tiedän, että tämä on tyhmää, mutta en voi sille mitään. Olen kateellinen siitäkin, että tällä kaverillani on joka toinen viikko ilman lapsia. Saa elää ja tehdä ihan mitä haluaa. Me saadaan miehen kanssa lapset pari kertaa vuodessa jonnekin hoitoon eikä koskaan kokonaiseksi viikoksi, ei edes viikonlopuksi. Ja mitä meidän koulutuksiin tulee, niin mies on insinööri ja minä lähihoitaja. Siltikään ei ole varaa kaikkeen tuohon mitä kaverillani on.