Tekeekö muille tinder-mätsit ihan jatkuvasti niin
Että heti osuman jälkeen poistavat sen? Itselle käy noin ihan jatkuvasti.. onko siinä ideana että halutaan vaan nähdä tulisko mun kanssa osuma, mut ei todellisuudessa kiinnosta?
Alkanut vähän kolhimaan omaa itsetuntoa jo kys. ilmiö. Ja joo, harkitsen vakavasti koko tinderin poistoa. Mutta kun sitä kumppania tuntuu olevan niin vaikeaa löytää ilmankaan 🙄
Kommentit (27)
Ei, mutta oon mätsännyt yhteensä alle 10 miestä sieltä golfin valmiilta tykkäyslistalta jonkun 2-3 kk aikana kun tinderiä kokeilin. Kaikkien metsien kanssa tuli ihan hyvät keskustelut, mutta osa tuki mötsättyä tosi kaukaa vaan sen takia, että vaikutti jotenkin kiinnostavalta ja halusin puheille. Yhden kanssa sitten tapailinkin jonkun 4 kk, mutta ei toiminut jotenkin yhtä aidosti kuin jos oikeasta elämästä on mies löytynyt. Ei kuitenkaan ollut niin paljon yhteistä vaikka ihastuinkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sitä että naiset haluavat ne komeimmat miehet ainoastaan, mutta niillä komeilla on niin paljon vaihtoehtoja ettei tiedä mitä tehdä.
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sitä että naiset haluavat ne komeimmat miehet ainoastaan, mutta niillä komeilla on niin paljon vaihtoehtoja ettei tiedä mitä tehdä.
Miksi komeimmat teettäisivät itselleen lisätyötä vetämällä kaikki oikealle ja alkamalla poistelemaan niitä jotka eivät kiinnostakaan? Eiköhän ne ihan suoraan valitse omaan silmäänsä kauneimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia jätin Tinderin jo aikoja sitten. Itse tykkäsin vain miehistä, joihin aidosti olisin halunnut tutustua, mutta miesten tapa käyttää sitä oli toisenlainen. Kumppani löytyi sitten ihan live-elämästä.
N 160/53
Ihan yhtä paljon naiset ignooraa viestit tai vastaa vähäsanaisesti..
Kerroin jo oman ratkaisuni ongelmaan. Suosittelen samaa sinullekin.
Luulen, että moni varattu tai keskenkasvuinen vain testaa viehätysvoimaansa.
Olin Tinderissä pari vuotta ja löysin kumppanin. Huomaattehan te, jotka ensin matchaatte ja sitten poistatte, teidän takia hyvät vaihtoehdot häippäsevät sovelluksista. Naisia on muutenkin jo vähän.
Deittionnea kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Miehet laittaa kaikille sydäntä sit poistellaan. Tuo varmaan jotain tyydytystä kun saa mätsejä.
Luojan kiitos naiset eivät syyllisty samaan!
Jaa. Aika paskaa käytöstä. Oli sit mies tai nainen joka toimii näin.
Ja tinderissä ne profiilit on kuitenkin pääosin lyhyitä. Itselläkin on siellä muutama rivi. Ja siitä tosiaan selviää ne deal-breakerit heti (esim. että mulla on lapsia). Mut ei, kun pitää vaan saada pönkitellä sitä omaa egoa sit vissiin..