Muistatteko vielä ne oudot äänet joita eri maissa kuultiin?
Kommentit (170)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:25"]Mä en nyt viitti noita linkkejä avata kun muu perhe nukkuu, mutta onko noi niitä kuin joku tiikeri karjuisi? Muutama vuosi sitten kaverin kanssa illalla lenkillä kuultiin semmoinen karjumisääni, oli kyllä aika vaimea, mutta karmiva!!
[/quote]
tästä tulee mieleen juttu, jonka luin kerran jostain yliluonnollista käsittelevästä ketjusta. .
Äiti ja tytär (? ) kuulivat pieneltä, aidatulta pihalta an ääntä, kuin " leijona tai tiikeri karjuisi" .
Mä muistan noi hyvin koska mua alkoi pelottamaan oikeasti silloin. Sen jälkeen oon painajaisunessa kuullut sitä ikään kuin suuren kuoron ääntä samalla siinä unessa taivas muuttui punaiseksi.
Ei ole mikään huijaus.
Ei helkkari! Mäkin kuulin tuollaista ääntä pari viikkoa sitten mökillä! Menin mökkiin sisälle ja sanoin miehelle, että kuuluu tosi outoa ääntä ulkoa, sellaista metallista, kumeaa, vaikka lähistöllä ei edes asu ketään. Mies tuli ulos kuuntelemaan, mutta ääni oli jo loppunut. Nyt pelottaa!!
Mäkin oon kuullut tota ääntä!! Olin keittiössä ja kuului tosi kummalista ääntä todella lujaa, aukaisin ikkunan ja kuuntelin. Todella pelotti ne äänet!!!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:54"]
Mäkin oon kuullut tota ääntä!! Olin keittiössä ja kuului tosi kummalista ääntä todella lujaa, aukaisin ikkunan ja kuuntelin. Todella pelotti ne äänet!!!
[/quote]Kerro lisää, mä en ole vielä kuullut.
Ei niitä ääniä pelätä tarvitse, koska niin moni muukin on kuullut. Ette ole yksin.
Eli yliluonnollisia ääniä joka tapauksessa. Joko Jumala antaa kuulua merkkejä (mitä toisaalta epäilen, koska nuo äänet tuntuvat poikkeuksetta herättävän pelkoa ja rauhattomuutta ja Jeesus on Rauhan Ruhtinas)
sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa 1. Kor.14:33
tai sitten ovat pahojen voimien ääniä (demoniset voimat) Raamatussa on sekin sanottu, että pimeät voimat tekevät voimallisia "ihmeitä" lopun aikoina eksyttääkseen.
-Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. -Matt.24:24
Gabrieli se siellä vaan tuomiopäivän pasuunaa soittelee. Don't panic.
Kun kerran asiasta on keskustelua, niin ilmoittaudun ääniä kuulleiden joukkoon.
Ääni on niin syvä, että sitä ei takuulla ole tuotettu maan päällä, ellei sitä varten ole erikseen rakennettu laitteistoa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:41"]
Kun kerran asiasta on keskustelua, niin ilmoittaudun ääniä kuulleiden joukkoon. Ääni on niin syvä, että sitä ei takuulla ole tuotettu maan päällä, ellei sitä varten ole erikseen rakennettu laitteistoa.
[/quote]
Itsekin olen kuullut monenlaisia ääniä, ihan selitettävissä olevia sekä myös sellaisia joista en voinut tietää mistä kuuluivat ja mikä oli aiheuttaja. Pitäisiköhän huolestua?
Enemmän mun mielestä pelottavia ne numero asemat missä kuuluu vaan kohinaa tai jotai numerosarjojen luettelemista. Joku kanava oli toiminut kai jo kolmekymmentä vuotta ja vain kerran koko sinä aikana tullut jotain puhetta
Kaikkeen roskaan sitä ihmiset satana aikaansa käyttävätkin.
Mäkin oon kuullut tollasta ääntä kerran! Olin ihan unohtanut koko tapahtuman. Siitä nyt on pari vuotta (olisko ollu 2012 tai 2013 syksy) aikaa, oltiin kaverin asunnolla yöllä pelaamassa korttia ja yhtäkkiä alkoi kuulu tuollaista ääntä, niinku trumpetteja ja jtn viulu tms olisi soitettu. Oli tosi kumea ääni ja kuului laajalle alueelle. Emme siis ole kuvitelleet tai mitään - meitä oli viisi ihmistä paikanpäällä ja kaikki selvinpäin. Kun ääni loppui laitoimme kaverille viestiä joka oli asui samassa kaupunginosassa oli hänkin kuullut ne äänet.
Paikalla ollut kaveri osasi kertoa, että noita ääni kutsutaan ilm. "taivaan uruiksi" ja alkujärkytyksen jälkeen googlasimme asiaa ja youtubesta tosiaan löytyi videoita missä kuului ihan samanlaisia ääniä. Kyllä tapahtuman jälkeen kuumotti ja paljon, hyvä kun uskalsin ajaa mopolla kotiin. :D
Tapahtumapaikka tosiaan pohjanmaa.
N20
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:59"]
Enemmän mun mielestä pelottavia ne numero asemat missä kuuluu vaan kohinaa tai jotai numerosarjojen luettelemista. Joku kanava oli toiminut kai jo kolmekymmentä vuotta ja vain kerran koko sinä aikana tullut jotain puhetta
[/quote]Äänimerkkilähetys on katkennut vain kolme tai neljä kertaa.
* 24. joulukuuta 1997 miesääni kuulutti seuraavan viestin: "Ja - UVB-76. 18008. BROMAL: Boris, Roman, Olga, Mikhail, Anna, Larisa. 742, 799, 14."
* 12. syyskuuta 2002 kuultiin varsin säröinen viesti, josta on saatu selville seuraavaa: "UVB-76, UVB-76. 62691 Izafet 3693 8270."
* 21. helmikuuta 2006 kuultiin jälleen säröinen viesti: "75-59-75-59. 39-52-53-58. 5-5-2-5. Konstantin-1-9-0-9-0-8-9-8-Tatiana-Oksana-Anna-Elena-Pavel-Schuka. Konstantin 8-4. 9-7-5-5-9-Tatiana. Anna Larisa Ulijana-9-4-1-4-3-4-8."
Tarkotatko sä tätä?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:59"]
[/quote]Äänimerkkilähetys on katkennut vain kolme tai neljä kertaa.
* 24. joulukuuta 1997 miesääni kuulutti seuraavan viestin: "Ja - UVB-76. 18008. BROMAL: Boris, Roman, Olga, Mikhail, Anna, Larisa. 742, 799, 14."
* 12. syyskuuta 2002 kuultiin varsin säröinen viesti, josta on saatu selville seuraavaa: "UVB-76, UVB-76. 62691 Izafet 3693 8270."
* 21. helmikuuta 2006 kuultiin jälleen säröinen viesti: "75-59-75-59. 39-52-53-58. 5-5-2-5. Konstantin-1-9-0-9-0-8-9-8-Tatiana-Oksana-Anna-Elena-Pavel-Schuka. Konstantin 8-4. 9-7-5-5-9-Tatiana. Anna Larisa Ulijana-9-4-1-4-3-4-8."
Tarkotatko sä tätä?
http://nyymichan.fi/ak/res/6029.html
[/quote]Lähetystä voi kuunnella livenä täältä: http://uk3-pn.mixstream.net/8026.m3u
:DDD hui en taida uskaltaa
Nehän ovat ne "seitsemän pasuunaa" joita on tarinan mukaan ollut tarkoitus soittaa, hieman ennen viimeistä koitosta?
Viimeksi kun noita kuului Kanadassa muistaakseni, niin syyksi ilmoitettiin työmaakone, joka oikaisee teräänsä antamalla sen laahautua maata pitkin. Ihan pätevä syy minusta. En jaksanut lukea koko ketjua, joten en tiedä joko mainittiin. Ja en muista kirjoitinko jopa itse tähän ketjuun kauan sitten aiemmin, mutta joskus heräsin noihin ääniin. Ihmettelin niitä ja perheenjäsen sanoi niiden vain tulevan työmaalta.
Kyllä kun se maailmanloppu tulee sitten kun se tulee, niin Tšeljabinskin meteori oli asteroidiräjähdyksen tapaan niitä 'ääniä' kuullaan. Se on pientä esimakua siitä, miltä kuulostaa ja näyttää, kun taivas putoaa niskaan. DDD
https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8Q3ywwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DMLhsexO8ECI&ei=lywpVdvJCKv7ygPFgoCABQ&usg=AFQjCNEf8328vPvbk9JpeS433iowLuW17w&sig2=AuYiyJSBxFhl8UrSrQ5Qew&bvm=bv.90491159,d.bGQ
Miljoona kilometriä tunnissa (jäis Räikkönen siinä vauhdissa kuin paska pönttöön) paahtava komeetta se vasta olisi jotain, se kun jysäyttää silleen sopivasti, niin se on so long kaikki wt-jankkaajat ja pillunkarvannyppijät ja muut sääntöihmiset. Komeetta kun ei säännöistä piittaa. Eikä tarttis edes osua maapallon, riittäisi kun se menisi ns. liian läheltä.
Ja nythän on uumoiltu eräissä tiedepiireissä, et tulossa olisi joku todella iso komeetta. Yleensä kun isojen komeettojen edellä on huomattu pienempien komeettojen lisääntymistä, iso ikään kuin työntää niitä edellään. Ja viime vuosina on ollut melko vilkasta auringon ympärillä.
Joten saapa nähdä...huuuuuuuu, ehania nämä maailmanlopun ennustukset ja pelottelut. Nyt heti kaikki persuja äänestämään, niin Timo laittaa siinä ohessa komeetat ja asteroiditkin omille paikoilleen, lähettää ne postimerkki persiissä suoraan Aurinkoon. Tosin voi riittää jo se, että jyrkästi vastustatte homoavioliittoja. Nih.