Muistatteko vielä ne oudot äänet joita eri maissa kuultiin?
Kommentit (170)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:27"]
Beirut-joki muuttui vereksi, uutiskanava:
[/quote]
Beirut-jokeen dumpattiin laittomasti teollisuuden väriaineita.
"Dye illegally dumped by a factory is apparently responsible for turning the Beirut River an eerie shade of blood red."
http://www.huffingtonpost.co.uk/2012/02/20/beirut-river-turns-blood-red-in-lebanon-_n_1288924.html
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 02:18"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:27"]
Beirut-joki muuttui vereksi, uutiskanava:
[/quote]
Beirut-jokeen dumpattiin laittomasti teollisuuden väriaineita.
"Dye illegally dumped by a factory is apparently responsible for turning the Beirut River an eerie shade of blood red."
http://www.huffingtonpost.co.uk/2012/02/20/beirut-river-turns-blood-red-in-lebanon-_n_1288924.html
[/quote]"Apparentely" ja "Tests are expected to conclude next week."
Missäs se lopputulos ja päätelmä on, tämä oli vasta alustava selittely.
No voihan... pitipä taas avata tällainen keskustelu. Hyvästi yöunet
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 07:46"]
Kuulin 2011 syksyllä Etelä-Suomessa sellaista ääntä kuin olisi jotain todella kumeaa huutoa aina pausetettu ja annettu sitten soida pari sekuntia kerrallaan.ääni oli kiertävä ja soi ihan yhtäkkiä ja aika helvetin kovaa.
[/quote]
Mäkin kuulin, oliko se nyt 2010 tai 2011 syksyllä/alkutalvella tosi kummallista ääntä, samanlaista kuin noissa videoissa. Olin keskellä päivää kotona ja ihmettelin mistä se tulee, avasin ikkunan ja yritin kuunnella tarkemmin mutta se ei kestänyt kuin pienen hetken eikä sitä sen jälkeen ole kuulunut. Asun etelä-suomessa.
Mua vaan ihmetyttää että jos noi on feikkejä niin mitäköhän mä oon sit kuullu. En yleensä oo mikään foliohattu, mutta tuli mieleen miten noi on todistettu että on feikkejä?
Sounds of warning of the end times. Matthew 24:31 And He will send forth His angels with A GREAT TRUMPET and THEY WILL GATHER TOGETHER His elect from the four winds, from one end of the sky to the other.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 04:37"]
Ainoo selitys (ufo meininkien lisäks) mitä keksin vois olla joku magneettikenttään tms. liittyvä juttu.
[/quote]Mutta mites se linnunlaulu ja muut äänet eikö ne ole siinä kovien äänten mukana eikä normaalia linnunlaulua??
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 04:37"]
Vidut oo mittää mainoksia noi äänet. Pari kertaa kuullu noita ihme ääniä ja yllättävän kovaa ne kuuluu ja selvästi ylhäältä päin sen verran mitä nyt korvat osaa äänen lähteen suuntaa kuunnella. Ekal kerral vähän ton ekan sivun tokan videon kaltaisia ääniä, paitsi et ne kesti paljon kauemmin ja hitaampia. Toisel kerral semmost kriiskunaa, vähän ku joku olis jotain halvatun isoa nosturia tms. raahannu metallilattiaa pitkin. Ääniä kuulu jonkun puolentunnin ajan. Ekalla kerralla olin skeittaamassa(siitäkin kuuluu rohinaa ja kolinaa ja silti kuuli läpi sen taivaalta tulevan äänen) kavereiden kanssa ja kuultiin kaikki se ääni. Ainoo selitys (ufo meininkien lisäks) mitä keksin vois olla joku magneettikenttään tms. liittyvä juttu. Olis mielenkiintoista kuulla jonkun, revontulien ääniä kuulleen kommentoivan oliko yhtään samansorttista ääntä. Sit semmosia äänettömiä valonvälähdyksiä, mitkä näytti tulevan maasta ylöspäin tai osuvan maahan, oon kans nähny. Ei kuitenkaan taivaalla eikä mitään elosalamointia. Ihan läheltä nähtiin pari niitä välähdyksiä. Yks välähdys osus viereiseen puuhun ja kaveri sanos nähneensä jonkun tytön tai hengen siinä välähyksen keskellä :0
[/quote]
Nuorilla on kännykät kasvaneet kiinni käteen ja silti näitä outouksia ei koskaan saada luotettavasti tallennettua.
tuomiopäivän pasuunat