Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (170)

Vierailija
101/170 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku raamattuhihhuleiden keskustelu? Poistun, hei

Vierailija
102/170 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:12"]

Minä uskon, että tällaisia yliluonnollisia ilmiöitä on ja tulee lähitulevaisuudessa lisää.

Vai kenen mielestä oli Japanin tsunami luonnollinen juttu? Tai Suomessa myrsky, joka katkoi hehtaarien alueelta metsän puut puolesta välistä poikki? (olen nähnyt näitä metsäalueita omalla asuinpaikkakunnallani!) Tai yllättäen maahan tulleet valtaisatkin vajoamat (sinkhole), joita on tullut viime vuosina ympäri maapalloa?

Raamattu ilmoittaa, että tämän aikakauden lopulla tulee yliluonnollisia ilmiöitä, ja myös sotia, nälänhätää ja ruttotauteja. Nythän on ollut uutisissa ebolaa, lintuinfluenssaa ja jos mitä uusia epidemioita. Tahti on kiihtyvä. Tulee taivaalle outoja ilmiöitä ja vedet muuttuvat vereksi (verenpunaiseksi, ja näitäkin on jo). Ihmiskunta muuttuu rakkaudettomaksi ja itsekkääksi, rahanahneeksi ja riitaisaksi, ja luonnottomuudet lisääntyvät.

Noista oudoista äänistä en tiedä, mitä ovat. Sen tiedän, että Raamattu ilmoittaa, että Jeesuksen tullessa takaisin ilmenee myös kuin valtaisan pasuunan pauhua, ja kaikki kansat kyllä tajuavat, mistä silloin on kyse! Mietin, voiko nuo jo havaitut olla esimakua siitä, vai onko ne jotain Antikristuksen tuloon liittyviä, sillä Saatana matkii kyllä kaikkea ja saa vielä aikaan sen, että kansat palvovat tuota väärää hallitsijaa ottamalla mm ns pedon merkin käteensä (tai otsaansa, jos ei ole käsiä!), ja vain sen merkin haltija voi ostaa ja myydä, ei ne, joilla merkkiä ei ole. Tämä järjestelmä on jo täysin valmiina käyttöön otettavaksi ja siruja on jo koekäytössä ihmisissä. Uutisissakin on ollut, että selaiseen kädessä olevaan siruun on ladattu rahaa ja kassan ohi kävellessä siltä menee ostosten summa suoraan caikka koko ostoskärryllisestä ilman, että tavaroita tarvitsee levitellä kassalla tai todistella henkilöllisyyttään. Se siru on henkilökohtainen, koska on ihon alla (peukalon ja etusormen välissä oli se läpivalaisukuvassa näkyvä).

Että tämmöistä ON tulossa, eikä kukaan voi sitä estää, silläkaikki on ipmoitettu jo pari tuhatta vuotta sitten (Raamattu, VT, UT ja Ilmestyskirja). Ihmiset joko uskoo tai ei, ja se on sitten jokaisen ihan omalla vastuulla, haluaako Jeesuksen elämäänsä vai ei. Siitä on kaikki ihmisen elämässä kiinni, lopun viimein!

[/quote]Aamen! <3 Herra Jeesus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/170 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
104/170 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Vierailija
105/170 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
106/170 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:04"]Huoh.
[/quote]Entä jos asiat menevätkin niin?

Vierailija
107/170 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
108/170 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
110/170 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin 2011 syksyllä Etelä-Suomessa sellaista ääntä kuin olisi jotain todella kumeaa huutoa aina pausetettu ja annettu sitten soida pari sekuntia kerrallaan.ääni oli kiertävä ja soi ihan yhtäkkiä ja aika helvetin kovaa.

Vierailija
113/170 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Florentine
1 year ago

As a christian the bible plainly says in The Book of Matthew, Isaiah, and The Book of Revelation in the "last days" of the gentile age, we are living in right now, there will be strange noise, occurences, and strange sights in the sky. These sounds are nothing new for a believer in Jesus Christ as Lord of Lords. These sounds are "supernatural" and purely demonic. Satan is using these sounds pertaining to the Antichrist coming to this world. These sounds are being used to prepare mankind to accept this false Messiah and to take his mark, 666, The Mark of the Beast. Please read The Book of Revelation. The last book of the bible and you will understand.
Jesus said to his disciples in The Book of Luke and Mark in the New Testament that right before the rapture of the church there will be earthquakes, wars and rumours of war, and strange things happening in the skies. Do not be troubled Jesus spoke for these things must happen before I come.
The noise does not come from heaven or God. This awful noise is supernatural and demonic. It comes from hell and satan. God would never do this and satan would do it  to capture the attention of human kind here on earth. It is all a preperation for the appearing of the Antichrist and the disappearance of born again believers taken up to heaven when Jesus comes back in The Rapture of the Church.
Do not be alarmed. Just pray and give your heart to Jesus Christ right now! Before it is too late! Everything I told you here is scriptural, in the bible. And, these are God's word, not mine. Plz. try not to analyze the sounds because there is no scientific reason or data to support these noises-they are "supernatural sounds" created by satan and his demonic forces here on earth and in the skies or 2nd heaven.
Take Care,
Miss Paula

Vierailija
114/170 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 07:46"]

Kuulin 2011 syksyllä Etelä-Suomessa sellaista ääntä kuin olisi jotain todella kumeaa huutoa aina pausetettu ja annettu sitten soida pari sekuntia kerrallaan.ääni oli kiertävä ja soi ihan yhtäkkiä ja aika helvetin kovaa.

[/quote]

Mäkin kuulin, oliko se nyt 2010 tai 2011 syksyllä/alkutalvella tosi kummallista ääntä, samanlaista kuin noissa videoissa. Olin keskellä päivää kotona ja ihmettelin mistä se tulee, avasin ikkunan ja yritin kuunnella tarkemmin mutta se ei kestänyt kuin pienen hetken eikä sitä sen jälkeen ole kuulunut. Asun etelä-suomessa. 
Mua vaan ihmetyttää että jos noi on feikkejä niin mitäköhän mä oon sit kuullu. En yleensä oo mikään foliohattu, mutta tuli mieleen miten noi on todistettu että on feikkejä?
[/quote]

mä oon kans kuullut noita! Muistan et oli talvesaika ja aamu tai iltapv, kun noi äänet kuuluivat. Sen takia hämmästyin kun kuulin et noi videot tubessa oli vain videopelimainoksia, koska olin itse todistanut vastaavia aiemmin. Luulin eka et noi on jotain rakennustyömaaääniä, ennen kuin tajusin että ne kestä liian kauan. Ktsyin sen jälkeen mun avokilta et mistä noi äänet tulee ja se sanoi ettei tiedä.. insinööri kun oli.

Vierailija
115/170 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 03:28"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 07:46"]

[/quote]

Mäkin kuulin, oliko se nyt 2010 tai 2011 syksyllä/alkutalvella tosi kummallista ääntä, samanlaista kuin noissa videoissa. Olin keskellä päivää kotona ja ihmettelin mistä se tulee, avasin ikkunan ja yritin kuunnella tarkemmin mutta se ei kestänyt kuin pienen hetken eikä sitä sen jälkeen ole kuulunut. Asun etelä-suomessa. 
Mua vaan ihmetyttää että jos noi on feikkejä niin mitäköhän mä oon sit kuullu. En yleensä oo mikään foliohattu, mutta tuli mieleen miten noi on todistettu että on feikkejä?
[/quote]

mä oon kans kuullut noita! Muistan et oli talvesaika ja aamu tai iltapv, kun noi äänet kuuluivat. Sen takia hämmästyin kun kuulin et noi videot tubessa oli vain videopelimainoksia, koska olin itse todistanut vastaavia aiemmin. Luulin eka et noi on jotain rakennustyömaaääniä, ennen kuin tajusin että ne kestä liian kauan. Ktsyin sen jälkeen mun avokilta et mistä noi äänet tulee ja se sanoi ettei tiedä.. insinööri kun oli.
[/quote]
Ja joo, ajankohta kans sama!

Vierailija
116/170 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula vaikuttaa olevan Pentecostal, karismaattisesta liikkeestä. Hänen sivunsa keskittyy Illuminatiin ja yleensäkin kaikenlaisiin skandaalimaisiin klippeihin ja varoituksiin. Mutta missä on evankeliumi sitä ei näy. hmm.

Vierailija
117/170 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy toivottavasti on provo

Vierailija
118/170 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo äänet johtuu siitä kun se homoliitto hyväksyttiin.

Vierailija
119/170 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
120/170 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUIJAUS PALJASTETTUNA:

"Most of these areas where the sounds were supposedly heard are heavily populated areas. Such as Montreal, Canada, were there were no reports made to police, TV or radio stations, newspapers or government officials. Up to the time of this writing, 01/21/2012 there have been no official reports made by anyone, of these sounds—anywhere in the world.

Many videos have been found to be frauds such as the Costa Rica videos, because identical background noises were heard in other videos said to be from elsewhere, thousands of miles away.

The individuals who have released these videos are also heavily involved with UFO, chem-trails, other strange phenomena and conspiracy theories.

The sounds are very similar to those from two movies recently released, War of The Worlds and Clash of The Titans.

What really got me to thinking was the fact that these sounds are designed to present an apocalyptic picture at a time when 2012 is perceived to be an end, according to the Mayan Calendar."

http://ufodigest.com/article/strange-sounds-heard-around-world-hoax-perpertrated-cultist-religion

Tämän jälkeen kirjoittaja paljastaa, miten ensimmäisen videon takana on maailmanloppua julistava lahkolaissaarnaaja Paul Begley, jota muut kopioivat myöhemmin.